Abonamentele de transport în comun vin, și în acest început de vară, cu antiperspirante. Campania anti-transpirație desfășurată de Rexona în anii trecuți revine la chioșcurile RATT.
Odată cu venirea căldurii, orice deplasare cu mijloacele de transport în comun înseamnă și o adevărată aventură olfactivă. Campania derulată, în ultimii trei ani, de Rexona este destinată tocmai celor care circulă cu autobuze, tramvaie și troleibuze. Acesta este realizată în parteneriat cu regiile de transport public din București, Iași, Cluj, Sibiu, Timișoara și Arad.
La fiecare abonament cumpărat sau la fiecare reîncărcare a portofelului electronic făcute între orele 16 și 17, timișorenii vor primi un antiperspirant roll-on, direct de la personalul ghișeelor intrate în campanie. Este vorba despre chioșcurile RATT din spatele Poștei Mari, din Piața Libertății și din Piața 700. Campania se desfășoară în perioada 14 mai – 15 iunie.
Conform statisticilor, România este una dintre țările codașe în UE în ceea ce privește igiena corporală și consumul de deodorante antiperspirante. Ca o curiozitate, acum doi ani, s-a stabilit că o româncă folosește doar un deodorant antiperspirant pe an, în timp ce o englezoaică, de exemplu, consumă, în același interval, cinci.
Comentarii prin facebook