Membrii ai cluburilor de judo din judet, reprezentanti ai Federatiei Romane de Judo si ai autoritatilor locale si judetene au participat duminica la CSS nr 1 din Timisoara la un eveniment deosebit prin care s-a marcat Ziua Internationala a Judo-ului, cu mare fast, invitatii avand parte de reprezentatii JUDO, o expozitie de masini SUZUKI, un cocktail si o licitatie caritabila.
Evenimentul Timisoara celebrates World Judo Day editia 1, a fost initiat si organizat de Clubul Sportiv Phoenix, condus de Laurentiu Jurca, impreuna cu Liana Marin-CEO Mass Media Consulting si Daniel Dragomir.
Evenimentul a reusit sa reuneasca peste 100 de judoka intre 3-14 ani, de la cluburile CSS Lugoj, C.S. Pro Motrica Timisoara, Makotokan Dojo Timisoara si CS Judo Phoenix Timisoara care si-au dovedit maiestria in fata celor prezenti, iar parintii, in premiera, au fost invitati si ei sa intre pe saltea si sa devina parteneri in demonstratiile copiilor, astfel cele 400 de locuri ale salii de sport fiind acoperite in totalitate.
In cadrul evenimentului, ne-au onorat cu prezenta Dl.Dan Diaconu-Vice primar Timisoara, Dna Romanita Jumanca-consilier CJT, Dna Liliana Onet-subprefect Timis, Dna Luminita Peri-avocat, Dl Alin Nica-Primar Dudestii Noi,Dl.Victor Balasoiu-reprezentant si arbitru al Federatiei Romane de Judo, Dan Pandur-campion mondial judo, Dl.Batkai Adalbert-antrenorul vicecampioanei olimpice Corina caproriu, Dl.Ștefan Doncea – premiat in Japonia la Kodokan pt volumul de poezii de judo, Dl.Mircea Roșu– singurul polițist roman care a absolvit FBI, pe Timiș,Dl.Samuel Maris-RCM MVT UVT , Dra,Alexandra Matei– CEO Casa MOC& Moc Style,Dl.Florin Mihoc, precum si alte personalitati marcante ale orasului de pe Bega,
In cadrul acestui eveniment, organizatorii si-au propus sa faca mai multe fapte bune, astfel Timisoara celebrates World Judo day, a avut si mai multe laturi caritabile .
Primul obiectiv caritabil, a vizat strangerea de fonduri pentru ajutorarea lui Ion Constantin, un tanar de 21 de ani care a fost diagnosticat cu o boala deosebit de grava: osteosarcom femural si care are nevoie urget de o operatie in Austria ale carei costuri se ridica la 70 de mii de euro.
Pentru licitatie au fost donate o rochie de seara pt copii marca Moc Style, prezentata intr-un mod inedit de o fetita de 8 ani-Beatrice, o caricatura marca POPA’S a campionului rugby-Samuel Maris, doua mingi rugby copii-semnate de Samuel Maris, o icoana realizata de maestrul POPA’S si 3 kimono-uri originale.
Al doilea obiectiv a vizat Campania DA.REUSIM, pentru Spitalul de copii Luis Turcanu, campanile initiata de Dl.Sorin Grindeanu-viceprimar Timisoara.
Casele de copii au beneficiat de asemenea de o parte din sponsorizarile obtinute in urma licitatiilor, la care au contribuit inclusiv Dl.Dan Diaconu-vice primar Timisoara-care a licitat un kimono , Dl.Alin Nica-primar Dudestii Noi- care a licitat si el un kimono pentru copii.
Asociația Druckeria s-a implicat activ în acțiunea de astăzi, licitând 100 de euro pentru un kimono de copii. Acesta a fost donat lui David Pachița, un micuț în vârstă de 3 ani și jumătate, care întâmpină mari dificultăți materiale pentru a continua practicarea judo-ului. „El practică judo preșcolar de un an de zile. Vine tocmai de la Sânandrei, deci parcurge cam 30 de kilometri numai pentru a fi prezent la cursurile de judo. E un efort enorm atât din partea părinților, cât și din partea lui. Își dorește foarte mult să continue.Vă mulțumim frumos pentru acest gest”, a declarat Laurențiu Jurcă.
“Suma totala obtinuta din licitatii si donatii este de 2000 euro. Le multumim celor care au licitat si au donat in urne cat si celor care ne-au onorat cu prezenta si ne-au sprijinit , multumim presei locale pentru sustinerea fara egal, sponsorilor si partenerilor care au fost alaturi de noi si de micii judoka, fara ei nu am fi reusit sa realizam acest eveniment” declara Dra.Monica Marin, Director de MK&PR al companiei MMC.
“Evenimentul Timisoara celebrates World Judo Day, este cel de-al-2lea eveniment marca Mass Media Consulting, si este o urmare a succesului obtinut in urma primului eveniment sportiv al anului “Rugby 40 Old Boys” care a deschis divizia de evenimente MMC.
Pentru luna decembrie, Mass Media Consulting,impreuna cu Ioana Hategan, pregatesc un eveniment elitist ,inedit, Balul Vienez de la Timisoara, editia 1”.declara Liana Marin, managerul companiei de MKsi PR.
Parteneri&sponsori:
Primaria Timisoara, Universitatea de Vest Timisoara, Casa de Cultura Timisoara, Primaria Dudestii Noi, CJT, Inspectoratul Scolar Timis, Politia Locala, Federatia Romana de Judo, Liceul de Chimie Azur, POPA’S, Politia Locala, Retim, Ruefa Escape Travel, RCM MVT UVT, Suzuki-Sara Motors, Cofetaria Cori Velis, On the Spot Events, 360 DP, Elba, Druckeria, Apele Buzias, Mass Media Consulting, Sam’s Green, Idea Design, Moc Style, O sansa la viata, Dental Clinic, Kovacs&Covaci Law Office, Rugby 40 Old Boys, Business Days,Spandexx, Rolling,Gradinita Itzzi Bitzzi, TNT
Parteneri media:
Debanat.ro, Kiss Fm, Realitatea TV, Opinia Timisoarei, 24 FUN,
Comentarii prin facebook