Lugojenii pot suna direct, din 10 ianuarie, la linia gratuită de reclamații a primăriei. Acesta este activă non-stop, la numărul 0 800 801 000.
Administrația locală din Lugoj le-a promis locuitorilor orașului că va simplifica modul încare sesizările lor ajung pe biroul primarului, unii dintre ei fără să mai fie nevoiți să se programeze la audiențe. De luni, 10 ianuarie, în Lugoj va funcționa linia telefonică gratuită telverde, la care cetățenii își pot transmite nemulțumirile și cererile 24 de ore din 24. „Așa cum am promis, lugojenii pot apela gratuit numărul de telefon 0 800 801 000. În fiecare dimineață voi avea pe birou sesizările pe care cetățenii le vor face și care vor putea fi rezolvate mult mai operativ”, a precizat primarul Francisc Boldea. Primarul Francisc Boldea are audiențe în fiecare miercuri, de la ora 15. Înscrierile se fac luni, de la ora 8, la Biroul Comunicare Relații cu Publicul, camera 7. Un membru al unei familii poate participa o singură dată pe lună la audiențele primarului.
Comentarii prin facebook