Începând cu data de 20 mai, instituţiile publice centrale și entităţile aflate în subordinea ori coordonarea acestora pot demara acțiuni de îmbunătățire a serviciilor publice oferite prin punerea la dispoziția utilizatorilor (cetățeni și mediul de afaceri) și administrației publice a unor sisteme informatice de eficientizare şi modernizare a serviciilor publice.
Aceasta se poate finanța prin proiecte ce vor fi depuse în cadrul apelului 5 al Programului Operațional Sectorial Creșterea Competitivității Econimice, Axa III „Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public”, Domeniul Major de Intervenţie 2 „Dezvoltarea şi creşterea eficienţei serviciilor publice electronice”, Operaţiunea 1 „Susţinerea implementării de soluţii de e-guvernare şi asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar”
Perioada de limită de înregistrare on-line a propunerilor de proiecte expiră în 21 iunie 2013, ora 16, iar alocarea financiară pentru acest apel este de 224.400.000 lei, din care aproximativ 185.578.800 lei FEDR şi 38.821.200 lei de la bugetul de stat. Valoarea minimă și maximă a finanţării acordate unui proiect este de 26.500.000 lei (inclusiv TVA pentru cheltuieli eligibile), respectiv 79.000.000 lei (inclusiv TVA pentru cheltuieli eligibile).
Finanţarea nerambursabilă acordată reprezintă 100% din totalul cheltuielilor eligibile în cazul în care solicitanţii sunt finanţaţi integral de la bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale și de sanătăte, respectiv de 98% pentru celelalte categorii de solicitanţi eligibili. Evaluarea şi selecţia proiectelor va demara după expirarea termenului de depunere, iar perioada limită de implementare este 30 iunie 2015.
Comentarii prin facebook