Vreți să fiți city manager al Timișoarei? Vă puteți înscrie la concursul organizat pentru acest post și nu trebuie să îndepliniți cine știe ce grele condiții. Consilierii locali au modificat, în ultimul plen, cerințele pentru administrator public, poziție ocupată, până în august, de Sorin Drăgoi.
Timișoara a rămas, la începutul lunii august, fără city manager, după ce primul ocupant din istorie al acestui post, Sorin Drăgoi, a plecat ca să fie președinte la ACS Poli. În septembrie, consilierii locali au modificat condițiile pe care trebuie să le îndeplinească viitorul administrator public. Conform unei hotărâri de consiliu local din 2013, candidații trebuia să aibă studii superioare, specializări sau doctorat, dar și să experiență de 10 ani în specialitatea studiilor și 5 ani în funcție de conducere. Conform modificărilor votate de aleși, cel care vrea să fie city manager nu trebuie decât să aibă studii superioare și să știe două limbi străine. Acum, Primăria Timișoara anunță concursul pentru ocuparea acestui post. Proba scrisă va avea loc pe 27 octombrie, iar interviul, pe 3 noiembrie.
Candidații trebuie să fie cetățeni români sau ai unor state UE, să aibă domiciliul în România și să cunoască, evident, limba română. Ei trebuie să prezinte o adeverință care să le ateste starea de sănătate și nu trebuie să aibă condamnări. Cerințele sunt simple: studii universitare absolvite cu diplomă, două limbi străine din care engleza la nivel avansat și cunoștințe medii de utilizare a pachetului Microsoft Office. Ce va face viitorul city manager? Asta vom afla pe parcurs, așa după cum spunea chiar primarul Nicolae Robu. „Este un post cu responsabilitate, dar atribuțiile sunt cele pe care le voi delega eu. Legiuitorul a dat primarului prerogativele de a stabili atribuțiile. Prin urmare, în funcție de ocupantul postului, vor veni și atribuțiile. Voi putea să văd din mers ce atribuții îi voi da, n-o să vin de la început să dau totul. Așa am procedat și anterior, cu Sorin Drăgoi”, spune edilul. Dosarele de concurs pot fi depuse până în 21 octombrie, la ora 14, la camera 8 din PMT, la secretarul comisiei de concurs, Eugenia Vătășescu, consilier la Serviciul Resurse Umane al primăriei. Toate detaliile le găsiți aici.
Comentarii prin facebook