Tramvaiele de pe linia 6, considerată cea mai potrivită pentru trimiterea pe traseu a faimoaselor garnituri „Armonia”, au program redus. Nu le așteptați după ora 17,30, pentru că nu mai circulă, deoarece reprezentanții regiei de transport spun că sunt prea puțini călători.
Așteptate aproape un an să se întoarcă de la reabilitare, cele două tramvaie trimise la Arad și Pașcani au fost trimise să circule, de la bun început, pe linia 6. S-a întâmplat în luna august, de Ziua Timișoarei, după ce RATT anunțase că suspendă linia 6 pe perioada verii, din lipsă de călători. La intervenția directă a primarului Nicolae Robu, regia de transport a revenit asupra deciziei și a trimis pe acest traseu „Armoniile”, cele două tramvaie reabilitate la prețul de 480.000 de euro, fără TVA, bucata. Garniturile circulă și acum pe linia 6, dar… cu program redus. Călătorii obișnuiți s-au obișnuit deja, dar cei ocazionali au surpriza neplăcută să constate, pe pielea lor, că seara așteaptă degeaba în stații „șasele”. Practic, tramvaiele de pe această linie nu mai circulă după ora 17.30. Decizia a fost luată, susțin reprezentanții RATT, din cauza numărului redus de călători. „Scopul principal al acestei linii este să deservim călătorii care merg la orele de vârf la serviciu, la școală sau facultate”, spun cei de la regia de transport. Conform acestora, seara, „Armoniile” sunt redirecționate pe alte linii. Toate bune și frumoase, dar, în aceeași perioadă, pe panourile electronice, la fel ca și pe site-ul regiei, singurele informații despre tramvaiul 6 sunt niște… steluțe. Asocierea Electroputere VFU Paşcani-Astra Vagoane Călători Arad a câștigat, în mai 2014, licitația pentru reabilitarea tramvaielor, organizată de Primăria Timișoara. Aceasta vizează un contract pe patru ani, care prevede reabilitarea a 30 de garnituri, cam jumătate din totalul celor deținute de RATT. În iulie 2014, primele două tramvaie au plecat către Arad și Pașcani. Primarul Nicolae Robu a explicat că reabilitarea acestora a durat aproape un an pentru că a fost vorba despre prototipuri.
Comentarii prin facebook