Arhiva pentru eticheta: reabilitare

PNTCD sustine ca podul de la Michelangelo se poate prabusi oricand / FOTO

PNTCD sustine ca podul de la Michelangelo se poate prabusi oricand / FOTO

Reabilitarea podului de la Michelangelo s-a făcut de mântuială, iar o catastrofă este oricând posibilă. Aceasta este concluzia ţărăniştilor, după ce s-au consultat cu specialistul care a expertizat podul acum patru ani. Preşedintele interimar al PNŢCD Timişoara, Ciprian Mihok, cere demisia directorului Direcţiei Tehnice din PMT, Culiţă Chiş.

Cu 220.000 de euro, Clinica de Oftalmologie, renovata pana la sfarsitul lui august

Cel mai vechi spital din România a intrat în reparații capitale. Clinica de Oftalmologie de la Municipal funcționează într-un imobil din secolul al XVIII-lea aflat într-o stare deloc potrivită pentru această activitate. La finele lunii august, acesta va fi renovat în totalitate, iar primăria va plăti aproape 220.000 de euro.

Taranistul Mihok crede ca primaria liberalului Robu face afaceri cu firmele de partid

Preşedintele interimar al PNŢCD Timişoara, Ciprian Mihok, se războiește cu liberalii. El susține că primăria condusă de Nicolae Robu e pe cale să îmbogățească un anonim care a realizat proiectele pentru reabilitarea a 60 de blocuri. în ultimul an, în Timișoara nu s-a reabilitat niciun bloc cu bani de la PMT, care a depus însă dosarele pentru finanțarea europeană și așteaptă acum banii.

„Verde” la reabilitarea trotuarelor: trei firme impart 30 de milioane de lei

Un trotuar de pe Bd. Republicii costă mai mult decât dublu decât unul de pe strada Demetriade. Cel puțin conform sumelor cu care s-a câștigat licitația pentru reabilitarea trotuarelor. Per total, este vorba despre 30 de milioane de lei, fără TVA, pentru cele cinci sectoare, repartizați în mod egal în următorii patru ani.

Ca sa-si poata admira istoria, timisorenii ar putea umbla pe „trotuare” de sticla / FOTO

Lucrările de reabilitare a zonei Cetate au scos deja la iveală fragmente importante din istoria Timișoarei. Arheologii și arhitecții caută acum cele mai bune soluții pentru a pune în evidență descoperirile, în timp ce muzeografii și restauratorii se pregătesc de prelucrarea a nu mai puțin de jumătate de tonă de material arheologic „extras” doar din Piața Libertății.

Fost director RATT dezvaluie: „Tramvaiele pot fi reabilitate la Timisoara”

Fostul director al RATT, Eugen Stănescu, atacă Primăria Timișoara, afirmând că regia de transport are posibilitatea de-a reabilita tramvaiele la un preț mult mai mic decât este dispusă să-l dea unor firme din afara orașului. Municipalitatea vrea să dea între 500.000 și 800.000 de euro pentru reabilitarea unui tramvai printr-o licitație la care s-au înscris două firme având patroni anchetați de DNA.

Doi „clienti” ai DNA se lupta pentru tramvaiele Timisoarei

Oricine ar câștiga licitația, tramvaiele din Timișoara vor fi reabilitate de o firmă a unui om de afaceri cu mari probleme cu legea. Gruia Stoica, de la Remar, și Călin Mitică, de la Remarul 16 Februarie, sunt personaje bine cunoscute de procurorii DNA. Primul dintre ei a fost, de altfel, arestat pentru o șpagă de nu mai puțin de trei milioane de euro, iar al doilea are mai multe dosare penale în lucru la DNA.

Atentie, soferi: centrul Timisoarei, interzis pentru masini!

Șoferii timișoreni au, de luni, o nouă problemă: încep lucrările pe șantierul din zona Cetate, astfel că traficul va fi închis pe anumite străzi, iar orașul nu va mai putea fi traversat de la nord la sud prin zona Cetate. În plus, vor fi instituite restricții de parcare. Șantierul trebuie încheiat până în iulie 2015, iar la finele lui, 11 străzi vor deveni exclusiv pietonale.

Niste stalpi de curent blocheaza reabilitarea centrului Timisoarei

Reabilitarea centrului istoric al Timișoarei bate pasul pe loc. Șantierul nu poate începe din cauza unor stâlpi de iluminat care trebuie mutați. Lucrarea e oricum pe muchie de cuțit în ceea ce privește pierderea finanțării europene. Săptămâna viitoare ar putea fi închise totuși primele străzi.

Un fost director de la RATT crede ca tramvaiele reabilitate pot fi bune doar… de muzeu

Reabilitarea tramvaielor nu e o idee prea bună, iar Timișoara ar avea nevoie de vehicule noi, nu de „antichități” cu față nouă. Asta susține consilierul județean PP-DD Florian Zanfir, fost director de exploatare la RATT. Conform acestuia, un tramvai nou, fabricat la Arad, costă cam cât un tramvai reabilitat plus cheltuielile care vor apărea ulterior.

Primaria promite 30 de tramvaie reabilitate in patru ani

De anul viitor, o parte din tramvaiele din Timișoara vor arăta omenește. Scaune cu încălzire, instalație de climatizare, camere video de supraveghere, caroserie nou-nouță – toate acestea vor fi asigurate de câștigătorul licitației pentru reabilitarea tramvaielor. El va fi cunoscut cel mai devreme în februarie 2014. În patru ani, 30 de vehicule vor primi față nouă.

Top
deBanat.ro - spune realitatea!
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.