Arhiva pentru eticheta: reabilitare

Fost director RATT dezvaluie: „Tramvaiele pot fi reabilitate la Timisoara”

Fost director RATT dezvaluie: „Tramvaiele pot fi reabilitate la Timisoara”

Fostul director al RATT, Eugen Stănescu, atacă Primăria Timișoara, afirmând că regia de transport are posibilitatea de-a reabilita tramvaiele la un preț mult mai mic decât este dispusă să-l dea unor firme din afara orașului. Municipalitatea vrea să dea între 500.000 și 800.000 de euro pentru reabilitarea unui tramvai printr-o licitație la care s-au înscris două firme având patroni anchetați de DNA.

Doi „clienti” ai DNA se lupta pentru tramvaiele Timisoarei

Oricine ar câștiga licitația, tramvaiele din Timișoara vor fi reabilitate de o firmă a unui om de afaceri cu mari probleme cu legea. Gruia Stoica, de la Remar, și Călin Mitică, de la Remarul 16 Februarie, sunt personaje bine cunoscute de procurorii DNA. Primul dintre ei a fost, de altfel, arestat pentru o șpagă de nu mai puțin de trei milioane de euro, iar al doilea are mai multe dosare penale în lucru la DNA.

Atentie, soferi: centrul Timisoarei, interzis pentru masini!

Șoferii timișoreni au, de luni, o nouă problemă: încep lucrările pe șantierul din zona Cetate, astfel că traficul va fi închis pe anumite străzi, iar orașul nu va mai putea fi traversat de la nord la sud prin zona Cetate. În plus, vor fi instituite restricții de parcare. Șantierul trebuie încheiat până în iulie 2015, iar la finele lui, 11 străzi vor deveni exclusiv pietonale.

Niste stalpi de curent blocheaza reabilitarea centrului Timisoarei

Reabilitarea centrului istoric al Timișoarei bate pasul pe loc. Șantierul nu poate începe din cauza unor stâlpi de iluminat care trebuie mutați. Lucrarea e oricum pe muchie de cuțit în ceea ce privește pierderea finanțării europene. Săptămâna viitoare ar putea fi închise totuși primele străzi.

Un fost director de la RATT crede ca tramvaiele reabilitate pot fi bune doar… de muzeu

Reabilitarea tramvaielor nu e o idee prea bună, iar Timișoara ar avea nevoie de vehicule noi, nu de „antichități” cu față nouă. Asta susține consilierul județean PP-DD Florian Zanfir, fost director de exploatare la RATT. Conform acestuia, un tramvai nou, fabricat la Arad, costă cam cât un tramvai reabilitat plus cheltuielile care vor apărea ulterior.

Primaria promite 30 de tramvaie reabilitate in patru ani

De anul viitor, o parte din tramvaiele din Timișoara vor arăta omenește. Scaune cu încălzire, instalație de climatizare, camere video de supraveghere, caroserie nou-nouță – toate acestea vor fi asigurate de câștigătorul licitației pentru reabilitarea tramvaielor. El va fi cunoscut cel mai devreme în februarie 2014. În patru ani, 30 de vehicule vor primi față nouă.

Parcul Central, intre gradinile de la Schonbrunn si peluza englezeasca

Timișorenii vor trebui să aleagă între grădinile de la Schönbrunn sau grădinile englezești! Acestea sunt propunerile primăriei, pentru reamenajarea Parcului Scudier. Timp de două săptămâni, pe site-ul PMT, vor putea fi consultate cele două variante propuse, urmând ca, ulterior, să fie întocmit studiul de fezabilitate.

Bd. Dragalina a fost largit, la anul urmeaza podul

La zile bune de când s-au terminat lucrările, primarul Nicolae Robu a inaugurat Bd. Dragalina, în formă reabilitată. Deși nu are timp fizic să asiste la toate acțiunile de acest gen, Robu crede că e important să fie pe teren. El a anunțat că, la anul, ar putea fi deschis un nou șantier în zonă.

Dezbaterile publice organizate la pranz sunt cam degeaba

Dezbaterea publică pe tema programului de sprijin financiar acordat proprietarilor de clădiri istorice n-a avut prea mare succes. Unul dintre motivele prezenței scăzute a celor potențial interesați ar putea fi și ora la care a fost organizată întâlnirea. Primarul Nicolae Robu a stat zece minute și a adus în discuție penalizarea celor care nu vor să intre în program.

cladiri istorice

Dezbatere publica pe proiectul pentru refacerea fatadelor cladirilor istorice

Primăria Timișoara are un nou proiect de reabilitare a fațadelor clădirilor istorice. Acesta va intra în dezbarere publică vineri la prânz. Proiectul prevede ca proprietarii de imobile istorice să primească de la municipalitate 80% din suma pentru reparații, pe care să-i restituie în zece ani. Restul de 20% va fi plătit tot de primărie, dar cu titlu nerambursabil.

Primaria Timisoara, aproape sa piarda banii pentru centrul istoric

Contestațiile PSD-istului Eugen Milutinovici pot face ca Primăria Timișoara să rămână fără o parte din banii europeni pentru reabilitarea centrului istoric. Lucrările ar fi trebuit să înceapă în luna mai și sunt programate să dureze 18 luni. Șantierul nu a fost deschis nici până acum, iar contractul de execuție va fi semnat abia în această săptămână.

Milutinovici pierde reabilitarea centrului istoric, primaria bate palma cu Romprest

Firma Romprest, patronată de omul de afaceri Marian Walter, va reabilita centrul istoric al Timișoarei. Romprest a câștigat nu una, ci trei licitații organizate de municipalitate. Oferta făcută de Romprest a fost mai mică decât a asocierii din care face parte firma Cipalser, a fostului baron PSD Eugen Milutinovici. Primarul Nicolae Robu a afirmat că, în această săptămână, va fi semnat contractul de execuție.

Zona Cetate nu va fi reabilitata prea curand, contestatiile blocheaza tot

Timișoara riscă să rămână fără o parte din cei 70 de milioane de lei, bani pentru reabilitarea centrului istoric. Licitația pentru desemnarea executantului a fost contestată de trei ori, astfel că lucrarea e departe de a începe. Deși pe Facebook vorbește de profunde implicații politice în acest război, în viața reală, primarul Nicolae Robu spune că politicul n-are nicio legătură.

Top