Consiliul Local Timișoara trebuie să modifice metodologia de închiriere a spațiilor disponibile în școli, spre nemulțumirea directorilor unităților de învățământ. Legea educației, intrată anul acesta în vigoare, le interzice
directorilor să mai administreze aceste spații.
Legea educației prevede că spațiile din incinta unităților de învățământ sunt administrate de proprietar, altfel spus Consiliul Local Timișoara.
Închirierea spațiilor, de la terenurile de sport și până la cantinele școlare, va trece în sarcina Direcției Economice, Serviciul financiar învățământ, din cadrul Primăriei Timișoara. Acest lucru este valabil chiar și pentru contractele deja încheiate. Mai lipsește doar votul consilierilor locali pentru acest lucru. „Am reușit să facem multe în școală cu banii din aceste închirieri. Am creat spații de închiriat oriunde am avut loc, pe un balcon, într-un colț de coridor… Cu aceste sume am reparat acoperișul. Banii sunt justificați, trec prin contabilitate și sunt trecuți pe contracte, iar obiectivul pentru care sunt alocați este stabilit prin decizia Consiliului de Administrație. Se vrea descentralizare, dar, de fapt, doar se vorbește despre asta și nu se aplică”, spune Dumitru Gica, directorul Școlii Generale nr. 7 din Timișoara.
Comentarii prin facebook