Japca Telpark ia amploare!

Au trecut și sărbătorile de iarnă, iar timișorenii s-au întors încet-încet la muncă. Orașul l-au găsit așa cum era și înainte, adică gri spre negru, plin de fețe triste și capete plecate. Poate pentru aceste fețe triste, primăria și societatea din subordine, ADP, au schimbat de la începutul anului regulamentul Telpark, umflând tarifele la cote neimaginabile. Numai așa, ca să întețească lupta de clasă a celor care nu au mașini contra celor care au. Oricum, primarul Ciuhnadu, membru al unui partid de centru-dreapta și anti-comunist, își trage seva electorală din cea mai stângistă, pauperă, needucată și asistată social categorie posibilă. Poți să spui că o bună parte a electoratului său, aflat în zona retard-manelistă a societății, se încalecă cu cel al lui Dan Diaconescu. Dar nu asta e problema în rândurile de față.
Așadar, prețul abonamentelor Telpark a crescut cu 150%! E bine și așa, atâta timp cât șefii Telpark au vrut să-l tripleze. Această majorare nu vine nici în acord cu inflația, nici cu alte scheme social-economice. Mai mult, în continuare, ADP-ul nu-ți oferă nimic contra acestor tarife aberante. Singurele modificări sunt că s-a prelungit orarul de funcționare și s-a mărit numărul de străzi unde se percep taxe de parcare. Surpriza cea mai mare i-a așteptat însă pe cei care au birouri în zona centrală a orașului, unde parcarea este permisă doar maxim două ore. După două ore, trebuie să-ți iei mașina, faci o tură și o parchezi înapoi. Dacă mai ai loc, dacă nu, te învârți prin zonă. Și tot așa de patru-cinci ori pe zi. O trăsnaie din asta nu auzi nici prin țările bananiere. Nu mai dau exemple cu Dorohoi sau Caracal, fiindcă acolo nu se pot întâmpla astfel de minuni. Și acest lucru poate ar fi normal, dar cu o condiție: să ai o parcare amenjată în această zonă, lucru care lipsește cu desăvârșire.
Încă nici acum nu prea se știe bine ce se face cu purcoaiele de bani colectate prin acest sistem șmecheresc, atâta timp cât parcări nu se fac. În jur de 80-85% din bani merg pe salariile angajaților ADP, a căror singură preocupare este să numere banii colectați și să dea amenzi. ADP-ul are și o firmă de construcții, care practică însă prețuri uriașe, raportat la piață, așa că, în mod normal, nici nu prea prinde contracte. De calitate nici nu mai discutăm. Și la urma urmei, de ce să-ți pierzi vremea cu o muncă, dacă afacerea Telpark merge ca unsă. Că doar “fraierii” de timișoreni plătesc! Exagerând puțin, se poate spune că, mai bine de jumătate din timișoreni plătesc angajații unei firme a primăriei, al căror principal job este să-i prindă pe aceiași timișoreni în ofsaid. În plan electoral, având în vedere și voturile familiilor și neamurilor celor din ADP, putem spune că se achiziționează cu banii strânși prin taxa Telpark în jur de 1.500 de voturi pentru Ciuhandu.
Am mai spus-o, în orice oraș civilizat, ca să parchezi în centru, trebuie să plătești. E normal. Dar în orice oraș civilizat, înainte de-a ți se cere bani de parcare se fac… parcări. În Timișoara s-au tras niște dungi pe marginea drumului de către cei de la Rosign (altă șmecherie mare a celor din primărie) și apoi ți se bagă mâna în buzunar.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

12 comentarii pentru acest articol

Spartakus a spus: (ianuarie 9th, 2012 at 16:49 )

Sa nu cumva sa le spuneti timisorenilor ca nu tre sa se duca zilnic sa parcheze linga Judecatorie sau ca ar putea sa mearga in zona centrala fara masina, doar cu un pardesiu si cu ceva ginduri bune! De ce-or fi ei abatuti si demoralizati sa nu va intrebati, ca ajungeti la presa si veti vedea ca voi si politicienii sinteti cei care le spuneti ca tre sa le fie rau.

 
Unu Mic Si Rau a spus: (ianuarie 9th, 2012 at 17:32 )

Nu pot sa va spun decat ca, atata timp cat prostimea plateste, totul e OK pentru ei. Si cum prostimea nu are curaj sa nu plateasca, treaba merge, banii curg. Ar trebui sa le rupem indicatoarele, si sa-i batem pe aia care vin cu camerele si cu amenzile. Nu inteleg cum dracu ma amendeaza pe mine persoana fizica o firma privata. Dar vin alegerile, si daca oamenii sunt destul de destepti Ciuhandu nu o sa mai iasa primar. Oricum mare branza nu a realizat in orasu asta.

 
disperat a spus: (ianuarie 10th, 2012 at 08:55 )

Asteptam cu nerabdare acest articol, dl. Ino, sper sa fie primul dintr-o lunga serie pe aceasta tema. Exasperarea e mare. Nu stim ce se va alege de noi, riveranii persoane juridice. Si sa zicem ca ne acceptam soarta, inghitind in sec cu capul plecat, ok, accept sa platesc un tichet la 2 ore, dar cum fac, imi pun alarma in telefon si o data la 2 ore cobor sa achit taxa? Si daca am treaba si plec de la birou? Cred ca cel mai bine ar fi sa angajez un om care sa indeplineasca aceasta nobila misiune! Platitor de tichete va fi functia lui. Vedeti, in tot raul e si un bine, am creat un loc de munca nou….
Ajutooooooooooooooooooooor!!!!!!!!!

 
timisorean1 a spus: (ianuarie 10th, 2012 at 09:46 )

Pt locatari s-a marit cu 1300 % !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! La inceput au spus ca se va plati doar cartonul ca sa ne deosebeasca de ceilalti. Chiar si acum pe site-ul tpark spune clar ca e gratuit! Au venit cu telpark-ul pe tot felul de stradute unde nu e nici picior de firma(deci nu e nici o problema cu locurile de parcare) si ne pun sa platim de 13 ori mai mult!!! Cum am putea sa-i dam judecata? Am inteles ca trebuie in alt judet, cei din timis fiind mana in mana cu ciuhandu

 
Chung Norris a spus: (ianuarie 12th, 2012 at 12:53 )

Daca va displac preturile la parcari in Timisoara, veniti in Resita unde din grija pentru noi, consilierii au hotarat sa instaleze abonamentul de peste 600 de lei pentru parcari in intregul oras. Culmea e ca suna tot pe-aproape, REPARK (Telpark?!) si e tot in stransa legatura cu primaria Timisoarei, ca daca nu avem destui prosti care sa ne biruiasca mai luam si din excedentul altora.

 
@Chung Norris a spus: (ianuarie 12th, 2012 at 19:10 )

Pai normal ca voteaza consilierii pentru ca ei si alti apropiati din primarie primesc abonamente gratuite…la Timisoara sigur!!.. si nu cred ca cei din Resita fac exceptie

 
Andrei a spus: (ianuarie 14th, 2012 at 12:08 )

Eu tot nu inteleg treaba asta cu telpark-ul. De ce? Adica infintarea telpark-ului ar trebui sa fie dupa ce se creeaza niste parcari nu inainte cum se intampla pe la noi. Prima data sa faca parcari si apoi sa vina dupa bani nu invers. Oricum mi se pare furt calificat ce face telparkul. S-au gasit ei sa puna niste indicatoare pe niste spatii date de la primarie , primarie la care noi platim impozit ca sa ne „biciuie” in continuare cu astfel de aberatii. Ideea e ca telpark-ul chiar nu face nimic, a plus indicatoare si vine dupa bani, sau ridica masini si te duci tu sa le dai bani… Nice business!

 
Andrei a spus: (ianuarie 14th, 2012 at 12:10 )

PS: Foarte bun articolul

 
Teo a spus: (ianuarie 15th, 2012 at 00:22 )

PT. LOCATARI A CRESCUT CU PESTE 1700 % !!!!!!!!!!!!! MAI EXACT DE LA 3 LEI/AN IN 2011 LA 51,23 LEI/AN IN 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LA CATE TICHETE DE LOCATARI (RIVERANI LE ZIC UNII) SUNT IN TIMISOARA VA DATI SEAMA CE PROFITURI URIASE FACE ADP-UL SI CE BONUSURI GRASE VOR LUA UNII PT. DEPASIREA PLANULUI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! CA TOT VIN ALEGERILE SI E CRIZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AU STABILIT INTR-O HCL DIN DEC. 2011 CA TARIFUL PENTRU RIVERANI/LOCATARI ESTE 5% DIN VALOAREA TICHETULUI GENERAL NOMINALIZAT, LA CARE NU S-A APROBAT INCA TARIFUL PE 2012 !!!!!!!!!!!!!!!! SEDISCUTA IN IANUARIE 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Cristian Badoiu a spus: (ianuarie 24th, 2012 at 15:50 )

Limitarea durate de parcare se practica foarte frecvent in vest. Deci autorul nu s-a informat; e clar ca nici celor din orasele din vestul Europei nu le place situatia, dar asta e… In schimb, ar fi normal sa existe deja mult-discutatele parcari subterane. ZERO.
Ok, si daca ar exista parcarile alea, tot ar face multi scandal vis-a-vis de pret.

Adevarul e ca timisoreanul de azi nu-si mai misca posteriorul fara masina. Ca toata societatea romaneasca, suntem inca prizonierii frustrarilor acumulate in anii dificili, ante-89. Mentalitatea noastra e: „daca ai masina, foloseste-o necontenit!”. Doar timpul va corecta aceste mentalitati. Si kilogramele de cocalari-soferi.

 
Alfa a spus: (ianuarie 25th, 2012 at 16:51 )

Pai masina masina. Dar transportul in comun cum e? Te uiti pe indicatorul minune unde scrie ca ajunge vehicolul in 3 minute, dupa care se schimba si mai ai de asteptat 20. Ramane varianta pe bicicleta. Ce piste de biciclete! Uitati-va doar cum se poate circula pe Brancoveanu cu bicicleta pe pistele de biciclete. Doar de a ne scoate ochii. Telpark e o porcarie. Abonamentul de locatar e furt. Inca un pic si vor pune bariere pentru pietoni in centru si vom putea intra la o plimbare doar pe bani.

 
GB a spus: (martie 28th, 2012 at 13:47 )

Bine, tot articolul si comentariile sunt foarte utile. Intrebarea mea este cand trecem de la cuvinte la fapte. Eu, proaspat patit al jafului telperk vreau sa-i dau in judecata. Cui ma adresez? Cine mi se alatura?

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole

Aeroportul International Timisoara - 700px

Administratie vezi arhiva Administratie

colterm sediu

S-a rezolvat! Colterm primeşte banii pentru pierderile tehnologice induse, iar căldura timişorenilor e asigurată

După ce s-a chinuit mai multe şedinţe de plen să convingă aleşii locali să aprobe sume importante de bani către Colterm de la bugetul local, pentru plata pierderilor induse, primarul Nicolae Robu şi directorul societăţii, Emil Şerpe, au reuşit, în sfârşit să strângă voturile necesare trecerii proiectului. Suma totală, 38,9 milioane de lei, se va plătit în mai multe tranşe.
Citeşte tot articolul Citeste articolul S-a rezolvat! Colterm primeşte banii pentru pierderile tehnologice induse, iar căldura timişorenilor e asigurată
Gauss topografie timisoara

Politica vezi arhiva Politica

CCIAT

Sport vezi arhiva Sport

Social vezi arhiva Social

12 noiembrie in istoria Timisoarei

De-a lungul secolelor, în Banat s-au înregistrat nenumărate premiere. Pe străzile Timişoarei a circulat primul tramvai electric din România. Tot aici a avut loc editarea primului ziar din România şi totodată primul ziar german din sud-estul Europei:„Temeswarer Nachrichten”. Dar cel mai important pe 12 noiembrie 1884, Timişoara devenea primul oraş de pe continentul european cu...
Citeşte tot articolul Citeste articolul 12 noiembrie in istoria Timisoarei

Economic vezi arhiva Economic

expoziţii la Salonic

Vizitaţi, cu sprijinul guvernului grec, mai multe expoziţii la Salonic

Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, cu sprijinul Ambasadei Greciei la București – Biroul Economic și Comercial și al HELEXPO Salonic, organizează participarea firmelor timișene în calitate de vizitator, cu facilități oferite prin „Hosted Buyer Program”, la o serie de manifestări expoziționale care se desfășoară la Centrul Internațional HELEXPO din Salonic. O primă acţiune...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vizitaţi, cu sprijinul guvernului grec, mai multe expoziţii la Salonic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

După ce s-a chinuit mai multe şedinţe de plen să convingă aleşii locali să aprobe sume importante de bani către Colterm de la bugetul local, pentru plata pierderilor induse, primarul Nicolae Robu şi directorul societăţii, Emil Şerpe, au reuşit, în sfârşit să strângă voturile necesare trecerii proiectului. Suma totală, 38,9 milioane de lei, se va plătit în mai multe tranşe.
Citeşte tot articolul Citeste articolul S-a rezolvat! Colterm primeşte banii pentru pierderile tehnologice induse, iar căldura timişorenilor e asigurată
De-a lungul secolelor, în Banat s-au înregistrat nenumărate premiere. Pe străzile Timişoarei a circulat primul tramvai electric din România. Tot aici a avut loc editarea primului ziar din România şi totodată primul ziar german din sud-estul Europei:„Temeswarer Nachrichten”. Dar cel mai important pe 12 noiembrie 1884, Timişoara devenea primul oraş de pe continentul european cu...
Citeşte tot articolul Citeste articolul 12 noiembrie in istoria Timisoarei
Incidentul de la Liceul Ion Vidu, când o persoană a intrat în incinta unităţii de învăţământ, în toaleta fetelor, duce la o schimbare de optică a Municipalităţii, în ceea ce priveşte paza acestor obiective, în sensul că se doreşte angajarea unei firme de pază la nivelul oraşului, pentru mai multe şcoli sau alte instituţii. Sunt...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primăria Timişoara schimbă modul de protejare a şcolilor. Se caută firmă de pază
Oameni care nu au… nimic, decât prea multă nesimțire la purtător, ocupă locurile destinate persoanelor cu handicap, special amenajate în parcări, la Timișoara. Primesc amenzi, dar nimeni nu le va recupera cei șapte ani de acasă… Au crescut și amenzile! Dacă până acum amenda era de la 500 la 1.000 lei, conform noului act normativ...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Amenzi mai mari pentru cei care parchează pe locurile persoanelor cu handicap! Vi se va ridica mașina!
Şoferii care folosesc zilnic podul dinspre Săcălaz s-au trezit, luni, cu restricţii de circulaţie atunci când l-au traversat. Surpriza a fost mare, mai ales că nu a fost anunţată nicio restricţie de către primărie! Primăria Municipiului Timişoara a preluat de la Ministerul Transportului în anul 2017 Drumul Naţional 59A, tronsonul de la km 3+170-la km...
Citeşte tot articolul Citeste articolul S-au introdus restricţii de circulaţie pe podul dinspre Săcălaz. Primăria a uitat să anunţe
Reprezentanții Inspectoratului pentru Situații de Urgență Banat au fost solicitați să intervină pentru a salva o persoană din canalul Bega, în apropierea Parcului Rozelor… Pompierii au scos o persoană din apele Begăi, în apropierea Parcului Rozelor, după ce trecătorii au solicitat intervenția lor. Salvatorii de la ISU Banat au scos persoana din apă, iar un...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Persoană scoasă din apele Begăi, în apropierea Parcului Rozelor, de pompieri
Top
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com