Culmea: un tren rural din Timis avea doi calatori pe zi!

Un tren din județul Timiș circulă, în medie, cu doi călători pe zi. Este vorba despre o garnitură de pe o rută rurală, care, timp de mai mulți ani, a fost menținută în circulație cu pierderi enorme.

Un drum cu trenul de pe ruta Jebel – Liebling costă 230 de lei, iar încasările depășesc cu puțin șase lei. Este un traseu cu dus și întors, lung de 10 kilometri, între cele două localități. Într-o lună, CFR cheltuia 6.900 de lei, ca să miște trenul personal 9790. Câștigul se cifra, tot lunar, la 198 de lei. Altfel spus, anul trecut, CFR a cheltuit, pe ruta Jebel – Liebling, 82.800 de lei și a încasat din biletele vândute 2.376 de lei. Nici măcar 3%. „Trenul 9790 care circulă pe ruta Jebel – Liebling are un grad de utilizare mediu lunar de 2% (aproximativ doi călători pe tren format dintr-un automotor cu 56 locuri)”, explică Romulus Bărbulescu, șeful Biroului Mersul Trenurilor în cadrul Regionalei CFR Timișoara. Compania de stat a reușit, în cele din urmă, să scape de acest tren. Din februarie, traseul e acoperit în regim privat, după ce a fost cumpărat la licitație de SC Regio Trans SRL Brașov. (sursa foto: http://media.photobucket.com/)

Etichete , ,
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

3 comentarii pentru acest articol

cosma a spus: (February 14th, 2012 at 09:32 )

ireal, nu am cuvinte…

Calatoarea a spus: (February 14th, 2012 at 10:19 )

230 de lei un bilet????????

daniel a spus: (February 14th, 2012 at 11:40 )

230 de lei e costul cu care functioneaza trenul.
mai citeste te rog o data…

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO

În anii comunismului, dar și în primii ani post-decembriști, stațiunea Buziașul a căzut, la un moment dat ajungând o ruină. În ultimii ani a început însă să renască din propria cenușă precum Pasărea Phoenix, nume care, nu întâmplător, a fost dat ultimului hotel de patru stele ridicat aici. Dar mai este mult până departe, respectiv mai este de muncit până când Buziașul își va regăsi faima și strălucirea de altădată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Planuri mari pentru 2018. Anul viitor ar trebui să înceapă lucrările la cele două poduri anunțate, la pasajele Solventul și Piața Consiliul Europei, stadion, bazine de înot. Nu vor fi uitate fântâna muzicală din Parcul Botanic, complexurile sportive din cartiere și reabilitarea Operei. Nicolae Robu spune că vor fi bani în buget, dar nu a putut estima o sumă.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timisoara, promisiunea unui urias santier in 2018: doua poduri, doua pasaje, fantana cantatoare si multe altele
În vara anului 2016, când era ales primar la Ghiroda, la doar 27 de ani, liberalul Ionuț Stănușoiu devenea cel mai tânăr edil din România. Probabil și avântul datorat vârstei fragede l-a făcut pe Stănușoiu ca la începutul lui 2017 să propună nu mai puțin de 170 de proiecte pentru comuna din vecinătatea Timișoarei.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ghiroda, comuna periurbana cu 170 de proiecte in 2017
În anii comunismului, dar și în primii ani post-decembriști, stațiunea Buziașul a căzut, la un moment dat ajungând o ruină. În ultimii ani a început însă să renască din propria cenușă precum Pasărea Phoenix, nume care, nu întâmplător, a fost dat ultimului hotel de patru stele ridicat aici. Dar mai este mult până departe, respectiv mai este de muncit până când Buziașul își va regăsi faima și strălucirea de altădată.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Buzias, Pasarea Phoenix a statiunilor balneoclimaterice / FOTO
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top