Seful CNADNR, despre Lugoj – Deva: Sunt intarzieri, lucram la deblocarea situatiei

Sunt întârzieri pe autostrada Lugoj – Deva, dar se lucrează la remedierea lor. Este concluzia directorului general al CNADNR SA, Cătălin Homor, care a vizitat mai multe șantiere din vestul României. Acum câteva zile, CNADNR a semnat un contract de expertiză tehnică pentru lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva.

homor la autostrada1

Cătălin Homor, directorul CNADNR, a părăsit biroul de la București și a ieșit pe teren, să vadă cum merg lucrurile pe câteva șantiere din vestul țării. Oficialul spune că a vrut să vadă stadiul în care se află acestea și să știe cam ce ar putea fi finalizat în acest an. „Consider că nici constructorii nu trebuie să se simtă singuri şi, când spun asta, mă gândesc la colaborarea strânsă în timpul derulării contractului. Controlul va fi o constantă în relaţia beneficiar – antreprenor, condiţie valabilă pentru oricare dintre şantierele în lucru”, a afirmat Homor. Șeful CNDNR a vizitat și autostrada Lugoj – Deva. „Am văzut toate loturile. Avem întârzieri, atât din culpa constructorului, cât şi din alte culpe independente de voinţa acestuia. Împreună facem toate demersurile să deblocăm situaţia”, a mai spus Cătălin Homor.

autostrada 1

Autostrada Lugoj – Deva are, în total, 72 de km lungime. Sunt încă în construcție trei din cele patru loturi în care a fost împărțită: lotul 2 –constructor Salini SpA (Impregilo SpA) – Secol SpA, lotul 3 – JV Teloxim Con SRL – Comsa SA – Aldesa Construcciones SA – Arcadis, lotul 4 – JV Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL. Valoare totală a lucrării este de 351 milioane de euro. Ultima porțiune din lotul I a fost inaugurată înainte de termen, în decembrie 2015. La jumătatea lunii februarie, CNADNR a semnat un contract de „expertiză tehnică pentru determinarea stabilității rambleurilor și calității materialului de umplutură, folosit la execuția rambleurilor în cadrul Contractului – Proiectare și execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 2: km 27+620 – km 56+220”. Expertiza va fi realizată de Geotesting C.I. S.R.L, va dura două luni și va costa aproape 160.000 lei. Decizia de a contracta o firmă specializată în expertize de acest gen a fost luată în urma situației înregistrate pe autostrada Orăştie – Sibiu, „opera” aceluiași constructor. Pentru lotul 2 de pe autostrada Lugoj – Deva au fost emise deja patru note de neconformitate.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

2 comentarii pentru acest articol

dani a spus: (February 25th, 2016 at 08:52 )

se incearca spalarea constructorului Salini-Impregilio,dupa dezastrul de la Cunta…ce atatea discutii…au intarziat penalizeaza-i…altfel toate loturile au si vor avea intarzieri gen Bechtel..la CNADR totul se negociaza…ce baieti buni…pe banii nostri..

Gusa a spus: (February 25th, 2016 at 20:48 )

Nu se va debloca nimic, astia vor continua sa toace banul public dupa bunul plac. Fiindca ii dore la baston, Degeaba se prefac ca-i nu mai pot de grija noastra. Gecile alea sunt asa de poza, pe dedesupt sunt predatori certi ficati :).

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

Timisoara are buget, cu metrou, fantana cantatoare, poduri si pasaje. A fost o singura abtinere

Nu s-a ținut cont de partide, vineri, la plenul CL Timișoara. Bugetul a fost votat aproape în unanimitate, notă discordantă făcând. Vor primi bani studiile de fezabilitate pentru metrou, sala polivalentă de 16.000 de locuri sau fântâna cântătoare, dar și o mulțime de lucrări de infrastructură, la școli sau spitale. Au trecut și mai multe amendamente susținute de PSD.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timisoara are buget, cu metrou, fantana cantatoare, poduri si pasaje. A fost o singura abtinere
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

PSD vrea sa mute primaria: Se scapa astfel de sute de masini din centrul Timisoarei

Consilierii PSD revin oficial, la aproape un an de când au propus prima dată așa ceva, cu un studiu de oportunitate pentru mutarea primăriei! Ei au identificat și terenul unde ar putea fi construit un centru administrativ modern. Social-democrații susțin că mutarea PMT ar rezolva și o parte din problema aglomerării din trafic.
Citeşte tot articolul Citeste articolul PSD vrea sa mute primaria: Se scapa astfel de sute de masini din centrul Timisoarei
MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Constructorul lotului 3 de pe A1 Lugoj – Deva trebuie sa decida intr-o saptamana daca mai lucreaza sau pleaca

Ministrul Transporturilor, Lucian Șova, a cerut constructorului lotului 3 al autostrăzii Lugoj-Deva să decidă, în cel mult o săptămână, dacă poate continua lucrările pe acest tronson, care include nodul de la Holdea. În prezent, șantierul este finalizat în proporție de 80%.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Constructorul lotului 3 de pe A1 Lugoj – Deva trebuie sa decida intr-o saptamana daca mai lucreaza sau pleaca

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Nu s-a ținut cont de partide, vineri, la plenul CL Timișoara. Bugetul a fost votat aproape în unanimitate, notă discordantă făcând. Vor primi bani studiile de fezabilitate pentru metrou, sala polivalentă de 16.000 de locuri sau fântâna cântătoare, dar și o mulțime de lucrări de infrastructură, la școli sau spitale. Au trecut și mai multe amendamente susținute de PSD.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timisoara are buget, cu metrou, fantana cantatoare, poduri si pasaje. A fost o singura abtinere
Nu se mută, dar se... extinde! Aceasta este propunerea de rezolvare a problemei spațiului din PMT. Primarul Nicolae Robu propune construirea unui nou corp de clădire pe CD Loga 1. Consilierii PSD ceruseră studiu de fezabilitate pentru un centru administrativ modern.Nu se mută, dar se... extinde! Aceasta este propunerea de rezolvare a problemei spațiului din PMT. Primarul Nicolae Robu propune construirea unui nou corp de clădire pe CD Loga 1! Consilierii PSD ceruseră studiu de fezabilitate pentru un centru administrativ modern, in altă parte a orașului.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primaria Timisoara ar putea deveni… careu! Robu propune construirea unui nou corp de cladire
Compania low cost Ryanair a anunțat că, din martie, renunță la 5 din cele 7 curse pe care le opera din orașul de pe Bega, invocând motive comerciale. Conducerea aeroportului din Timișoara susține însă că, dacă vrem să avem mai multe zboruri spre Europa, trebuie ca zona să devină cu adevărat atractivă pentru turiști!
Citeşte tot articolul Citeste articolul Administratia AIT, dupa retragerea Ryanair: Daca vrem mai  multe zboruri, trebuie sa facem zona atractiva pentru turisti
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top