Primăria Timişoara organizează concurs pentru ocuparea a două posturi de consilier la Biroul organizări evenimente, respectiv Serviciul relaționare directă cu cetățeni. Cei care doresc să se înscrie își pot depune dosarele până pe 8 februarie.
Dosarul de concurs trebuie să conțină un formular tip de înscriere, copia actului de identitate, copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copia carnetului de muncă sau, în cazul în care nu s-a întocmit carnet de muncă, o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi, după caz, în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice, cazierul judiciar, adeverință de la medicul de familie, recomandare de la ultimul loc de muncă și declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.
Actele se depune la Serviciul Resurse Umane până pe 8 februarie. În ultima zi de înscriere se primesc şi dosare, incomplete cu posibilitatea completării lor în următoarele două zile. Proba scrisă a concursului va avea loc pe 13 februarie. Mai multe detalii pot fi obținute pe site-ul PMT.
Comentarii prin facebook