Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a semnat, în sfârșit, contractul de execuție pentru lotul al doilea al autostrăzii Timişoara – Lugoj. Licitația fusese contestată și existau puține speranțe ca lucrarea să poată începe într-un timp relativ scurt.
Contractul a fost atribuit, în urma unei licitaţii deschise, asocierii Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua Spa şi are o valoare totală de 423,3 milioane de lei, fără TVA. Finanţarea este asigurată din fonduri europene în proporție de 85%, restul fiind asigurat de la bugetul de stat. Contractul vizează proiectarea şi execuţia lucrărilor pe autostrada Timişoara-Lugoj, lot 2, pe o lungime totală aproximativă de 25,625 km.
Primul lot al autostrăzii Timișoara – Lugoj, cu o lungime de peste nouă kilometri, a fost deschis traficului în octombrie 2012. La vremea respectivă a reprezentat o adevărată permieră, fiind prima autostradă din România finalizată înainte de termen. Lucrările au fost executate de Asocierea SC Spedition UMB SRL – SC Tehnostrade SRL – Carena SpA Impresa di Construzioni. Valoarea contractului a fost de 210 milioane de lei, fără TVA.
Comentarii prin facebook