În perioada sărbătorilor de iarnă, Primăria Timişoara îşi suspendă programul cu publicul, din 23 decembrie 2013 până în 13 ianuarie 2014. În tot acest interval de timp se vor desfăşura cu predilecţie activităţi precum arhivarea documentelor, întocmirea de rapoarte, revizii ale sistemelor informatice etc. Există însă și excepții.
Serviciul de Evidenţa Persoanelor şi Serviciul de Stare Civilã îşi suspendã programul cu publicul doar în perioada 23 decembrie – 6 ianuarie. Se vor înregistra nou-născuţii şi decesele și vor fi eliberate cărţi de identitate pentru solicitările depuse înainte de 23 decembrie, între orele 8,30-16. În zilele declarate libere şi cele de sărbători legale va funcţiona numai Biroul Înregistrări Decese, între orele 10 și 20.
Serviciul Transport şi Siguranţa Circulaţiei îşi suspendă programul cu publicul începând cu 16 decembrie 2013 şi îl va relua în data de 6 ianuarie 2014, cu excepţia emiterii autorizaţiilor de circulaţie, respectiv legitimaţiilor şi abonamentelor. Direcţia Urbanism suspendă programul cu publicul în perioada 16 decembrie 2013 – 6 ianuarie 2014. Serviciul Banca de Date Urbane şi Cadastru va funcţiona până în 20 decembrie, pentru eliberarea adeverinţelor pentru atribuiri/schimburi de denumiri de străzi şi numere poştale şi eliberări planuri de situaţie, încadrare în zonă, extrase din PUZ-uri, PUD-uri şi PUG.
Compartimentul Pompe Funebre şi Coşerit, casieria din B-dul. 3 August nr. 17, va avea program cu publicul între orele 9 și 12 în zilele de 23,24, 27, 30 şi 31 decembrie 2013, precum şi în 3, 6-10 ianuarie 2014. Programul cu publicul va fi reluat după orarul normal de funcţionare începând cu 13 ianuarie 2014.
Centrul de Informare Turistică va functiona în perioada 11 decembrie 2013 – 4 ianuarie 2014 după orarul luni – vineri, orele 10-18, sâmbătă, orele 10-14, și duminică, închis. În zilele de 24 şi 31 decembrie, programul va fi între orele 10 și 14.
Activitatea de distribuire a produselor alimentare din stocurile UE va fi suspendată în intervalul 23 decembrie 2013-3 ianuarie 2014, la fel ca și cea a Compartimentului de Evaluare şi Intervenţie Socială. În ambele situaţii, programul cu publicul va fi reluat în 6 ianuarie 2014. Serviciul pentru Protecţia Persoanelor cu Handicap Timişoara îşi suspendă programul cu publicul în perioada 16 decembrie – 3 ianuarie.
Pe site-ul PMT există posibilitatea trimiterii de formulare on-line. Pentru informaţii, sugestii şi reclamaţii se poate apela Serviciul Call Center, la numărul de telefon 0256-969, tarif normal, care va funcţiona în zilele lucrătoare, în timpul programului instituţiei de luni până joi, între 8 și 16.30, şi vineri, între 8 și 14. În perioada în care programul cu publicul este sistat, chiria pentru locuinţe, garaje şi terenuri se poate achita în contul RO08TREZ62121300205XXXXX, deschis la Trezoreria Timişoara, Cod Fiscal 14756536 beneficiar Municipiul Timişoara.
Comentarii prin facebook