Gropile apărute pe principalele artere din Timișoara se repară chiar și pe ploaie! Situația, reclamată în plen de unul dintre consilierii locali, a fost explicată de primarul Nicolae Robu, care admite că și pe el l-a mirat faptul că se lucrează la drumuri pe o astfel de vreme. Totul s-ar datora, susține edilul, unei tehnologii speciale.
Pe străzile din Timișoara au apărut, ca în fiecare iarnă „craterele” care îi scot din minți pe șoferi. În unele zone a început deja repararea lor, deși vremea nu e deloc prielnică. „Întâmplător am trecut pe Calea Dorobanţilor, în jurul orei prânzului. Deși ploua, se făceau operaţii de peticire la carosabil cu asfalt cald”, a spus, vineri, în plen, Simion Moșiu. Primarul Nicolae Robu i-a oferit imediat o explicație. „Și eu m-am mirat văzând că se fac intervenţii pe ploaie, dar mi s-a spus că există o tehnologie la cald – nu cunosc detalii – care permite să se facă lucrările şi astfel, cu nu ştiu ce ingrediente, la nu ştiu ce temperatură… Nu mă pricep, e o lucrare făcută pe răspunderea şi banii celor care o fac. Este o lucrare în garanţie, noi nu plătim şi presupun că, dacă nu ar avea durabilitate intervenţia, nu şi-ar cheltui banii cei în cauză. Tot pe banii lor trebuie să intervină dacă nu rezistă”, a declarat edilul. Acesta susține totuși că nu este vorba despre intervenții de anvergură. Timișoara este împărțită în șase sectoare și când vine vorba despre întreținerea drumurilor. La licitația organizată în 2013, pentru contracte valabile pe o perioadă de patru ani, trei dintre aceste sectoare au revenit SDM, două au fost adjudecate de firma Superconstruct, iar unul, de Sylc Con Trans.
Comentarii prin facebook