Locuitorii Căii Șagului au rămas, joi după-amiază, în jurul orei 16, fără curent electric. Pentru cei care au ghinionul să stea în blocuri cu mai mult de patru etaje, asta a însemnat și oprirea apei calde și reci, furnizate prin hidrofor. Unica echipă de intervenție a Enel nu a reușit să ajungă la locul avariei nici după aproape trei ore!
Timișorenii care locuiesc în Calea Șagului au avut neplăcuta surpriză, joi după-amiază, să rămână fără curent electric. În zona punctului termic de pe strada Musicescu s-a produs o avarie pe care n-a venit nimeni s-o remedieze nici la două ore și jumătate de la declanșare. În blocurile turn, lipsa energiei electrice a dus și la întreruperea apei calde și reci. Primul telefon, la dispeceratul Colterm, de unde am aflat că problema va fi remediată, dar totul depinde de Enel, ai cărei angajați încă nu ajunseseră să vadă despre ce este vorba. Convorbirea la Serviciul de relații cu clienții al furnizorului de energie electrică a fost apoi o adevărată „încântare”. Operatoarea a recunoscut, cu seninătate, că, într-adevăr, echipa de intervenție nici măcar nu s-a apropiat de locul avariei, pentru că… lucrează în altă parte! Întrebată dacă nu există decât o singură astfel de echipă – pentru că, totuși, vorbim de un oraș de mărimea Timișoarei, nu de un sat – aceasta a replicat că „da, în acest moment este doar una”. Specialiștii intervin în altă parte, la o avarie într-o zonă neprecizată și a cărei gravitate nu poate fi mărturisită la telefon unui amărât de plătitor de facturi. „Nu vă pot spune eu acum cât de gravă e cealaltă avarie. Faceți reclamație și o să primiți răspuns”, ne-a transmis angajata Enel, nu înainte de a întreba dacă am terminat ce aveam de spus.
Comentarii prin facebook