Canicula crește vânzările de mâncare… online. În lunile iunie și iulie, românii au cheltuit cele mai mari sume pentru a-și comanda prânzul la serviciu, preferând această variantă, în loc să iasă în oraș. Ei preferă, în continuare, burgerii și pizza.
Românii rămași la serviciu în această vară au preferat să-și comande prânzul online. O dovedesc clar statisticile celei mai mari platforme online de comenzi de mâncare din România, ale cărei încasări în lunile iunie și iulie au crescut cu circa 30% față de lunile anterioare. Tot în această perioadă au fost plasate și cele mai scumpe comenzi, unele depășind valoarea de 1.600 lei. Conform informațiilor furnizate de Foodpanda, cele mai mari comenzi din iunie și iulie au valorat între 1.100 și 1.700 de lei, majoritatea realizate de la birou, în jurul prânzului, din București. „Pe fondul temperaturilor ridicate, majoritatea românilor evită bucătăria de acasă și preferă să-și comande prânzul de la birou. Am observat, cumva diferit de anul trecut, că primim destul de des comenzi, tot de la birou, chiar și după ora 18”, spune Radu Bălăceanu, reprezentant al portalului. Cele mai mari comenzi plasate anul acesta, în iunie, au fost pentru burgeri și au valorat 1.700, respectiv 1.500 lei, urmate de o comandă pentru pizza, în valoare de peste 1.100 lei și plasată în luna iulie, toate din București. Foodpanda.ro este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 450 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu şi Buzău.
Comentarii prin facebook