Drumul cu patru benzi care să lege descărcarea de pe autostradă de la Giarmata de Timișoara ar putea fi depus pentru finanțare pe fonduri europene în luna noiembrie. Cel puțin așa susține președintele CJ Timiș, Sorin Grindeanu, care susține că ar putea începe în procedură de urgență exproprierile.
Drumul pe patru benzi despre care vorbește, de la preluarea mandatului, președintele CJ, Sorin Grindeanu, ar urma să plece de la Giarmata, de la descărcarea de pe autostradă, să ajungă la centura Timișoarei, iar apoi, prin Dumbrăvița, să meargă pe patru benzi până la sensul giratoriu de la Kaufland. „Am avut discutat cu cei de la CNADNR în legătură cu acest proiect (…) Pe tronsonul de la centură la autostradă, lucrurile merg extrem de repede. Comisia specială ne-a asigurat că vom putea aproba indicatorii tehnico-economici, iar procedura de expropriere pe acel teren va putea fi demarată. Exista procedura rapida de expropriere, sunt identificați toți proprietarii. Proiectul există, sunt optimist, cred că vom prinde finalul lunii noiembrie să putem depune acest proiect pe fonduri europene”, a declarat, miercuri, Grindeanu. Probleme sunt însă pe tronsonul de la centură până la Kaufland. „Nu am vrea ca Dumbrăvița să se transforme într-o localitate cum sunt acum cele pe DN 1, în care nu poți să treci dintr-o parte în alta decât pe pasarelă. S-a pornit proiectarea inclusiv pe acest drum, există o discuție legată de celebri stâlpi din Dumbrăvița, pădurea de stâlpi. Cei care se pricep m-au asigurat că putem găsi soluții tehnice astfel încât să putem face lărgirea la patru benzi inclusiv pe Drumbrăvița. Povestea cu stâlpii care nu pot fi mutați este o poveste. Ideea este să mutăm cât mai puțini stâlpi, astfel încât lărgirea la patru benzi să se poată face spre Dumbrăvița (…) „Mie mi se pare cel mai viabil să găsim o soluție pe Dumbrăvița, pe acest tronson care există”, mai spune șeful CJ Timiș.
Comentarii prin facebook