Nu mai asteptati colete de la Urgent Cargus! Aici nu functioneaza nimic!

Teoretic, o comandă livrată prin curier ajunge mult mai repede decât dacă ar fi trimisă prin vechea metodă a coletului trimis prin poștă. Practic, dacă firma de curierat este Urgent Cargus, mai gândiți-vă o dată înainte să apelați la serviciile ei! Curierii mint, la telefon nu veți putea prinde niciodată vreun operator, iar la sediu vi se va spune senin că… nimic nu funcționează!

cargus

Românii au început să prindă tot mai mult gustul comenzilor on-line. E simplu: stai în fața calculatorului, alegi cadourile, plasezi comanda și… aștepți! Teoretic, o zi sau două. Practic, tot mai mult, deoarece nesimțirea firmelor de curierat este din ce în ce mai mare. În cazul fericit, curierii te sună când sunt în fața ușii și sunt iritați când le spui că nu ești acasă, pentru că n-ai știut că vin. În alte cazuri, primești un SMS în care ți se precizează că „azi, între orele x și y” vei fi căutat pentru livrare și, dacă vrei detalii suplimentare, poți suna la un număr de telefon. Să luăm doar un exemplu.

Pe 6 ianuarie, unul dintre cititorii noștri a primit un astfel de mesaj. A sunat la numărul de telefon și l-a rugat pe curier să-i lase coletul la sediul Urgent Cargus, în centrul orașului, pentru că merge să și-l ridice singur, într-una din zilele următoare. Curierul a promis că va reveni cu un telefon de îndată ce găsește pachetul, „care e undeva prin spatele mașinii”. Și… telefon s-a făcut! Clientul s-a deplasat sâmbătă, 8 ianuarie, la sediul Urgent Cargus, unde a aflat că pachetul este în depozitul în curs de mutare! Operatoarea i-a promis că va reveni luni cu un telefon, pentru a-i spune când ajunge coletul la ea, dar i-a făcut imediat și precizarea că… „la noi nimic nu funcționează”! Altfel spus, degeaba face vreo sesizare, pentru că nu i-o ia nimeni în seamă. „Am întrebat-o cum pot să recuperez totuși coletul. Mi-a spus că nu știe, că a făcut o sesizare și speră să primească un răspuns”, povestește clientul.

Luni dimineață, pentru că nu a primit niciun semn din partea firmei, omul și-a căutat coletul pe site-ul Urgent Cargus. A aflat, cu stupoare, că a fost căutat acasă de două ori săptămâna trecută și, în plus, este „imposibil de avizat”. A încercat, din nou, să sune la numărul de relații cu clienții, dar degeaba. Dacă sâmbătă a fost ținut 20 de minute în așteptare, pe banii lui, luni a intrat direct ton ocupat. Probabil la Urgent Cargus nu mai funcționează nici telefoanele, că bun simț n-a avut compania niciodată….

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

69 comentarii pentru acest articol

Bobby a spus: (January 11th, 2016 at 22:31 )

O chestie ca asta mi s-a întâmplat și mie, tot cu Cargus. Așa este: curierii mint, nu pot fi apelați la telefgon pentru că nu răspund, îți fac ei programul de primiri de colete și apoi te lasă cu ochii în soare. Am pățit-o de 2 ori cu nenorociții ăștia (nu eu i-am ales pentru expedierea coletului) și mi-au făcut la fel de fiecare dată, așteptând trei zile pentru primirea coletului. Sunt niște jeguri. Evitați pe cât posibil această firmă care bvrea doar să se afle în treabă, nu să funcționeze onorabil. O bătaie de joc!

dani a spus: (January 12th, 2016 at 08:40 )

stati linistiti …acelasi lucru se intampla si la Fan Courier….UPS si altele…sunt firme de tot rasul ,..dar nu ai variante serioase….sunt complet lipsite de management !

Andreea Munteanu a spus: (January 13th, 2016 at 11:56 )

La Fan curier aștept de 3zile să vină cineva să ridice coletul..

Paula a spus: (January 13th, 2016 at 20:36 )

Eu sunt foarte multumita de serviciile lor…cand nu am fost acasa , curierul a fost dragut si mi/a adus coletul la servici . Este mult mai grava situatia celor de la Fan Curier

Maria a spus: (January 13th, 2016 at 23:06 )

Cu Fan curier nu am avut probleme, dar cu Cargus e haos total…trebuie sa primesc un colet de la ei si de pe 5 ianuarie il tot invart in depozit, nu inteleg de ce nu il livreaza! Cum mai functioneaza fratilor firma asta!? SI de ce nu le facem reclamatie la ANPC? Ca sa se ia masuri sa nu mai sufere si altii! De cand s-au unit cu Urgent e si mai mare dezastrul!

dorin a spus: (January 19th, 2016 at 00:21 )

ciaol!si eu am fost curier Cargus si nu e chiar asa.chiar mi_am dat silinta sa lucrez cat mai profesionist,dar nu depinde totul numai de noi(curierii),ci de organizarea pe tara,din pacate camioanele întârzie mult,spre deosebire de fan curier.noi plecăm pe la 11-12 si trebuie sa ne întoarcem cu comenzile la max 17:30,putin timp la dispozitie pt livrat,dar clientii nu inteleg asta,nu curierii sunt de vina,cel putin unii dintre ei,pt k unii sunt chiar indolenti si nu-si merita locul acolo,ci sistemul pe tara!

@pentru dorin a spus: (January 19th, 2016 at 08:55 )

„clientii nu inteleg asta” – clienții nici nu trebuie sa inteleaga. ei platesc pentru un serviciu de care nu au parte. nu e treaba mea cum este organizata firma care ma taxeaza. eu astept un pachet din 5 ianuarie. culmea este ca intre timp a venit altul, comandat mult dupa. care e logica? adica ai un nume si o adresa. nu stii ca ai pentru fraierul ala de client mai multe colete? firma asta era proasta si inainte, dar dupa ce a cumparat si urgent curier, a devenit un dezastru. iar curierii sunt, in mare parte, mult prea tupeisti.

Anonim a spus: (January 21st, 2016 at 21:54 )

Livrati-va singuri coletele, sau nu mai comandati, aveti magazine!

Anonim a spus: (January 21st, 2016 at 21:55 )

Vi-as dorii la toti 1 saptamana in locul curierilor, ca vi-ati pune streangul la gat.

sorin a spus: (February 10th, 2016 at 14:14 )

Si eu am patit acelasi lucru. Si sunt atat de nesimtiti incat dupa ce am sunat la ei mi-au dat un nr de telefon invalid.
Si insista ca e bun nr. de telefon, dar poate nu o fi in aria de acoperirie.. asta in Timisoara. Nu au arie de acoperire.

Apostol Marius a spus: (March 5th, 2016 at 04:02 )

Pana la “contopirea” acestor 2 firme la URGENT CURIER nu au fost probleme. Când vine vorba de cargus se schimba situația… La Urgent Măgurele în luna ianuarie 2016 au ajuns colete de la Cargus. Nelivrate din iulie 2015. O colega din tara mia zis ca are colete din luna Mai 2015 și nu știe ce sa facă cu ele… Dacă întrebi MAREA CONDUCERE CARGUS… A tot stiuitoare… cea supremă.. Care se crede ”el burico del mondo” și ei sunt cei mai buni nu au un răspuns…
În consecință nu URGENT CURIER are vreo vină…. Clienți vechi aiURGENT CURIER știu despre ce vorbesc..
. Voi reveni cu detalii Ady…
Înțeleg supărarea clienților noi dar poate și a celor vechi.

.

ion din balon a spus: (March 11th, 2016 at 10:54 )

Cea mai proasta decizie a sefului de la Urgent pe termen mediu sa se lase cumparat de “looserii” de la Cargus. Oricum, la preturile de dumping practicate, nici un curier local nu mai ofera servicii, aproape nu mai ai ce sa alegi, o piata de curierat care arata ca dupa un razboi de gherila. O companie schioapa de piciorul drept “unita” cu o companie schioapa de piciorul stang a iesit un olog complet de ti-e si frica sa mai trimiti sau sa mai primesti vreun colet cu Urgent Cargus…DEZASTRU total!

Iosif din Bistrita a spus: (March 12th, 2016 at 09:44 )

Eu comand lunar sau de 2 ori pe luna produse de pe carturesti, emag si ultima comanda de pe site-ul editurii nemira. Coletele de pe carturesti si emag ajung intre 24 ore si 3 zile, adica comand luni si imi ajunge comanda miercuri de regula intre orele 14 si 17. Ultima comanda am plasat-o pe site-ul nemira pe 8 martie la ora 13:28 si am primit-o prin Cargus pe 10 martie la ora 14:20; in prealabil la ora 11:00 am primit mesaj si m-a sunat curierul inainte de a ajunge la destinatie cu coletul.
Nu am nimic de reprosat firmei Cargus , nu m-a dezamagit niciodata. Spor la treaba baieti !

costea cristian a spus: (March 23rd, 2016 at 15:08 )

nu mi venea sa cred cand am citit atatea comentarii negative dar am apelat si eu la urgent cargus si m am lamurit. fan curier este mult peste papagalii astia care sant vai steaua lor

GABRIELA a spus: (April 14th, 2016 at 13:18 )

Eu am patit cu un colet retur pe care nu mi l-au livrat din februarie….probabil s-a pierdut…niste hoti!

cristi a spus: (May 18th, 2016 at 18:43 )

Cargus e cea mai tare ferma de racolat colete si bani.Daca vrei sa ramai fara colet sau bani trimite cu Cargus .Mi au furat un colet cu piese in valoare de 700 lei si de 10 zile nu stie nimeni nimic.II sun zilnic iii fac cu ou si otet ei imi spun povestile lor ne luam la revedere si astept iarasi a doua zi sa sun si sa repet aceleasi lucruri iar ei sa mi spuna tot aceleasi povesti.Si asa trece anu ca alftfel nu prea aveam ce face…si trebuie sa termin minutele cumva ca am nelimitat.Scarba Cargussssssar de rapa.

cristi a spus: (May 26th, 2016 at 16:50 )

Am revenit cu noi stiri.Am insistat la ei pe toate fronturile si miau raspuns la reclamatie dupa 2 saptamani.Miau gasit piesele piedute si mau despagubit ceia ce am cheltuit cu transportul inutil.Nu va lasati si castigati va drepturile.Nu sunt asa precum se spun .Mai sunt si cu obraz.

Andrei M. a spus: (June 6th, 2016 at 13:31 )

Foarte neseriosi cei de la Cargus. Trebuia sa-mi fie livrat un pachet acum 4 zile si inca nu am intrat in posesia lui dupa nenumarate telefoane. Azi am aflat ca s-a pus la retur pt ca am refuzat sa-l primesc cu toate ca nici macar nu s-a incercat sa mi se livreze! WTF!!!! Depus plangere pe ANPC, contactat firma din Germania care mi-a trimis pachetul! Fuck you Cargus!

simona a spus: (June 16th, 2016 at 15:13 )

Sunt foarte nemultumita de serviciile firme de curierat Urgent Cargus! Am expediat un colet care trebuia sa ajunga neaparat a doua zi. I-am ales pe ei, pentru ca se lauda pe site ca au timp de livrare de 24 ore in toata tara. Coletul a ajuns la destinatar dupa doua zile, dupa ce a stat in depozit in Iasi 24 de ore. Si asta, dupa ce am sunat de mai multe ori la unicul numar de telefon 021 9282 sa-mi spuna ce se intampla cu coletul meu. Dupa ce asteptam la telefon pana ma saturam, imi raspundea cate un operator, care ( de altfel, foarte amabil) nu-mi dadea mai multe detalii decat ce gaseam pe status expediere. I-am rugat de nenumarate ori sa-mi dea numerele de telefon ale centrelor sau ale curierilor, sa cer detalii despre colet, dar nu au vrut nici in ruptu’ capului sa-mi dea. De ce? Sunt secrete?
Daca trimiteam cu Posta Romana, cu serviciul prioripost, ajungea in acelasi timp, poate chiar mai repede, iar costul expeditiei era mult mai mic.
Nu este prima data cand mi se intampla asta. Nu am sa mai apelez la aceasta firma. Sunt total neseriosi!

viorel a spus: (June 17th, 2016 at 20:09 )

cargus are servicii EXCRECABILE (intentionat am scris cargus cu litere mici). Trebuia sa primesc un pachet extern din Germania si intru-cat nu mai ajungea de cateva saptamani, am verificat si am aflat ca pachetul a intrat in Romania la data de 01.06.2016 si se afla la cargus. (nu stiu care este procedura prin care pachetul a ajuns la cargus deoarece din Germania a fost expediat cu DHL Paket International). Nici pana in prezent pachetul nu a ajuns la mine in Timisoara. Am contactat telefonic pe cei de la informatii cargus si am fost informat ca nu mi-au putut trimite pachetul la adresa deoarece nu avea mentionat numarul de telefon (ca sa vedeti ce motivatie). Mi-au spus sa astept la telefon pentru a-mi comunica data cand vor livra pachetul. Nici dupa 10 min. de asteptare nu am mai primit raspunsul, practic am fost abandonat, Sunt ingrijorat deoarece inca nu am siguranta ca voi intra in posesia pachetului. Nu stiu pana cand acesti indivizi care reprezinta aceasta firma isi vor mai bate joc de noi pe banii nostri. Cred ca institutiile statului, abilitate, ar trebui sa se sesizeze din oficiu deoarece cred ca ceva nu este in regula.

teodor a spus: (June 27th, 2016 at 18:12 )

Ca si @viorel, si eu asteptam un colet din Germania. Trebuia sa ajunga pana pe 20 Iunie. Astazi suntem in 27. Coletul a ajuns, conform DHL Germania, pe 16 Iunie.
Urgent Cargus au plimbat coletul cu aceeasi scuza: lipsa numar telefon. Mai mult, au mintit ca au vorbit cu destinatarul intr-una din zile si destinatarul a sugerat livrarea a doua zi la ora 10:00. A doua zi au venit, dar la ora 17:00.

Cum e posibil sa fii atat de jegos?

Ce se poate face? Are efect reclamatia la ANPC?
Nu imi raspund la telefon, nu mai stiu ce e cu coletul. Voi scrie catre DHL Germania sa intrerupa colaborarea cu acesti nesimtiti.

Carmen a spus: (June 29th, 2016 at 19:17 )

Am facut o comanda prin urgent cargus si chipurile nu a ajuns comanda ca s-a stricat masina dar de fapt sunt atat de prosti ca nu inteleg cum pt o comanda cu trei colete s-au impartit la 3 soferi. Intr-un final am venit personal sa ridic comanda si alta surpriza nu se gasesc decat 2 colete. Al treilea a disparut. Mai mult astept de 2 ore sa caute acul in carul cu prosti. Sunt varza. Nu stiu de capul lor. Receptionera imi spune la tel ca e program pana la ora 20 si cand ajung la firma imi spune ca la depozit inchide la 17. Deci traim intr- o lume de rahat cum zic unii dar de fapt oamenii sunt de rahat. Unii. Tara ar fi frumoasa fara ei.

Dana a spus: (July 20th, 2016 at 00:16 )

pe cat posibil o sa evit cargus pe viitor, sunt jalnici. Doamne ai mila…..

prostul care a platit a spus: (July 21st, 2016 at 16:34 )

Prosteala sau ???
Colet cu 210 lei ramburs ( Turda – Sibiu) greutate 1 kg.
Taxele curierului = 44.94 lei
Platit total 254.94 lei
Am ramas socat de marirea taxelor…dar…nu am stiut ca se “joaca” asa.
Cand ami arunc ochii pe chitanta vad 6kg.
Asa se fac banii?? pe prosteala in fata a celor ce nu cunosc??
Atentie…ar fi recomandata inainte sa platiti sa vedeti ce chitanta va emite cel care va livreaza…ca de bani anapoi…. numai ” greseala expeditorului si a destinatarului” veti auzi de la ei, EI sunt foarte corecti DUPA CUM SE VEDE !!

Razvan a spus: (July 26th, 2016 at 22:39 )

Am comandat de la emag un aparat de ras, am vazut ca de transport se ocupa Urgent Cargus, pana acum doar de la Fan Courier si de la Nemo am primit, ambele firme au fost prompte. Din pacate, cei de la Cargus mint cu desavarsire, imi spune pe AWB ca mi-au venit acasa si mi-au trimis sms, dar de unde, toata ziua am stat numai afara la terasa din fata casei doar ca sa nu am probleme, dar de unde, ma uit pe awb si imi zice ca nu m-au gasit, RUSINE sa le fie.

selim a spus: (August 8th, 2016 at 20:02 )

Sant o firma de retardati, si inca au tupeul de a se intitula Urgent Cargus!!!! trebuie sa le caute ANPC in cap!!!! Renuntati fratilor la ei!

marius a spus: (September 1st, 2016 at 17:22 )

Si eu am de primit un colet ca am castigat la promotia ursus.. oare alta firma de curuierat nu au gasit.. mi au trimis mesaj nu mau sunat ca azi imi vor aduce coletul.. eu nu am fost acasa dar a fost taatl meu.. si nu a venit nimeni si mai scrie ca destinatarul nu a fost gasit acasa… ma duc maine la ei la sediu daca nu se rezolva ma duc la O P C..

ionut a spus: (September 9th, 2016 at 14:43 )

Firma de nimic….o sleapca de mincinosi si de hoti…..colete care dispar fizic,personal de toata jena,la telefon nici atat ca sunt prea ocupati si tot asa….In concluzie FUGITI DE HOTII ASTIA fratilor…..trimiteti cu orice firma dar uitati de nenorocitii astia.

elena a spus: (September 26th, 2016 at 12:12 )

Eu astept livrarea unui colet intrat in depozitul lor in data de 20 septembrie. Este 26 si, conform sistemului lor extraordinar, sta linistit in continuare tot acolo. Am facut reclamatie pe site, am reusit sa prind un operator sa reclam situatia, dar …. nimic. NESERIOSI !

Biro Corina a spus: (September 27th, 2016 at 12:53 )

Si eu am avut parte de o experienta neplacuta cu ei.

Asteptam un colet, dar nu a mai venit. Am incercat sa sun sa intreb ce se intampla pentru ca vedeam (cu codul AWB ) ca a ajuns coletul in depozit, insa nu mi l-au adus. Dar am stat 2 ore la telefon cu robotul. In paralel stateam si pe chat-ul lor in speranta ca cineva imi poate raspunde.

Dupa 2 ore m-am plictisit si am mers pe Eroilor la o reprezentanta unde mi-a spus ca ei nu stiu nimic si ca nu se pot interesa, Sa sun la ei (unde tocmai sunasem timp de 2 ore). Le-am spus sa sune ei ca mie nu imi raspunde nimeni si mi-au spus ca ei nu stiu si nu se intereseaza si ca nici nu au telefoane (era un mobil pe masa)

Mi-au recomadat sa merg la depozitul lor. Asa ca am ajuns la depozitul lor undeva intr-un bloc ratacit la marginea orasului si dupa ce am stat la coada acolo, l-am ridicat singura.
Evident serviciul de livrare a fost platit.

Cred ca a durat vreo 4 ore toata corvoada asta.
Cred ca mai bine mergeam eu in Bucuresti (din Cluj) sa imi iau coletul, macar erau mai putini nervi.

Cu siguranta nu voi mai apela la serviciile lor.

Teodor C a spus: (September 30th, 2016 at 16:09 )

am depus o plangere la https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=RO

Soluționarea online a litigiilor
Acest site este realizat de Comisia Europeană.

chiar daca este stipulat “Platforma SOL nu conține în prezent entități de soluționare pentru anumite sectoare și pentru următoarele țări: Croația, Luxemburg, Polonia, România, Spania. Prin urmare, este posibil să nu puteți utiliza acest site pentru a soluționa un litigiu cu un comerciant care are sediul într-una dintre aceste țări.”

urmata de una la http://www.anpc.gov.ro/

Mult succes!

Petru B. a spus: (October 12th, 2016 at 13:18 )

Sunt cei mai mari mincinosi. Mint cu nerusinare clientii. Feriti-va de ei ca de foc! Eu am asteptat cateva zile sa ajunga un colet si am dat telefoane nenumarate. De fiecare data spuneau cate o minciuna: fie ca adresa nu e completa, fie ca e o eroare de soft, etc. Cand veti comanda produse asigurati-va ca vanzatorul nu trimite coletul prin ei.

Colcer Emil a spus: (October 17th, 2016 at 11:52 )

cei de la CARGUS nu stie ce inseamna urgent.imi place de ei dar cind coletul ajunge la Cheorgheni acolo stagneaza intrebind despre colet imi raspunde in fuga ca nu stie daca intreb mai tare imi raspunde se incarca si se duce – la revedere- Am asteptat anul trecut pentru o perege de getute pantru iarna era sa vina primavara- a trimis coletul inapoi si nu ma gasit asa ai zis ei unde era telefon si adresa si de la magazin la trimis inca odata.

Florica a spus: (October 19th, 2016 at 18:25 )

Si cum fac sa ma asigur ca furnizorul nu imi va trimite coletul prin ei? Am o livrare platita in Germania pe ebay cu livrare prin DHL, care livrare a trecut la Cargus 🙁 spre ghinionul meu. Nu m-au gasit acasa… imposibil de avizat… telefonul lor ocupat permanent… ce naiba fac? Sunt in Bucuresti, unde ma duc sa vad ce e cu pachetul?

Elena a spus: (October 22nd, 2016 at 10:58 )

Buna ziua. Astazi am depus reclamatia la ANPC pt nelivrarea coletului in timpul specificat. Sunt curioasa daca alte persoane si-au primit coletele ratacite in cele din urma sin in ce conditii.

Ra.Han. a spus: (October 24th, 2016 at 19:00 )

Am un colet care a plecat de joi din Bucuresti cu livrare in sediul din Roman, vineri. Vineri ma prezint la ei la sediu, stau vreo o ora pana descarca camionul, coletul meu, canci. Il intreb pe un fraier de acolo ce s-a intamplat cu coletul meu, verifica si, imi spune senin ca a fost uitat in Centrul UrgentCargus Bacau. Sun expeditorul si il pun sa mi-l livreze acasa, sambata. Canci, este luni si tot nu l-am primit, se afla tot in Bacau.
SA LE DAU MULTA MUIE fraierilor de la UrgentCargus.

MANEA AURA a spus: (November 8th, 2016 at 10:16 )

Intr-adevar, aceasta firma este de toata jena ! Si eu am avut o experienta neplacuta cu un colet, pe care l-am primit cu intarziere. Operatorii telefonici sunt aproape imposibil de contactat, la sediul firmei din Timisoara este un haos total ,coletele sunt manipulate fara grija si nu in ultimul rand, angajatii se poarta foarte urat cu clientii ! As sfatuii toate firmele care au contract cu acestia sa -l rezilieze cat mai repede !

dorneanu marius a spus: (November 21st, 2016 at 13:40 )

si eu am trimes un colet din brasov spre giurgiu si nu mai am cum sa dau de ei sa verific daca a ajuns la desatinatie sau mi la returnat anapoi ,daca suni este ocupat sau raspunde robotul,trebuie renuntat la ei ,nu sunt de ancredere

Stefan a spus: (November 23rd, 2016 at 13:47 )

EVITATI URGENT CARGUS CURIER !!! Coletul dvs ajunge mai repede si mai sigur daca il livrati personal mergand pe jos pana la destinatie decat prin intermediul acestei firme!

Bogdan a spus: (December 1st, 2016 at 08:52 )

Buna ziua. Am de primit un colet din Cehia, care din păcate in data de 24.11.2016 a intrat in stocul Urgent Cargus. Nici pana ziua de astăzi 1.12.2016 nu a fost livrat cu toate ca am primit mail ca in data de 25.11.2016 urmează sa fie livrat. Sperând sa rezolv ceva am mers la sediul lor din Măgurele unde am stat 4 ore degeaba. Acolo era un haos general. Eram Cel puțin 50 de persoane care eram mințiți ca cineva ne caută coletele in depozit dar din păcate nu se găsesc.
Este de departe cel mai dezastruos serviciu de curierat din România. A făcut cineva plângere la ANPC? Vreau sa fac acest lucru însă vreau sa ma asigur ca nu pierd si pe acolo timpul cu orele fara sa se întâmple ceva. O alta soluție ar fii sa apelam la o televiziune, iar acest lucru am sa l fac cu siguranța.
Sunt atât de pornit pentru ca nu am văzut in viața mea o atât de mare nesimțire si ignoranta din partea unor angajați care se presupune ca trebuie sa livreze servicii de calitate. Nu m am simțit atât de umilit in nicio alta parte sau nici măcar in instituții ale statului.
Ce este si mai grav este ca ni se spunea in mod repetat ca nu exista niciun superior in tot sediul lor central. Asta înseamnă ca si aceștia sunt la fel de nesimțiți si nepăsători. Cu alte cuvinte Urgent Cargus este o organizație infecta si putreda începând de la director general pana la ultima persoana din Recepție.
NU MAI APELAȚI SUB NICIO FORMA LA SERVICIILE URGENT CARGUS. In acest fel putem spera ca vor falimenta si se curată cancerul.

Richard a spus: (December 5th, 2016 at 15:01 )

Horror. H-O-R-R-O-R. Urgent Cargus, horror poveste. Faceti ceva acolo, ca nu-i a buna.

Povestea incepe prin noiembrie, cand am comandat niste produse din Germania – toate bune, coletul a ajuns in RO cu DHL in cateva zile.

Destul de prompt, in 23.11.2016 a plecat din Oradea catre Bucuresti, unde a ajuns pe 24.11.2016.

Dar dupa asta … dupa asta a inceput showul.

Se pare ca in 25.11.2016 cei de la Urgent m-ar fi “cautat” la adresa de la birou. Dar fiindca expeditorul nu scrisese si numarul meu de telefon (pe care il avea in mailurile pe care le schimbasem, si il lasasem dealtfel si in formularul de comanda din site), nu m-a sunat nimeni sa ma anunte ca a venit colet.

Asa ca pe 25.11.2016 expeditia a reintrat in depozit.

Luni pe 28.11.2016 am sunat la ei – cu rabdare si perseverenta, dupa multe incercari am prins linie si am vorbit cu cineva; le-am dat numarul de telefon, am reconfirmat adresa si orele in care sunt de gasit, etc. “Da, am notat, trimitem spre expeditie!” … Bun, zic, pare ca se rezolva si trebusoara asta.

Tzac, pac, trec si zilele de pauza – sfântu’ si cu defilarea – si se face vineri 2.12.2016, fara vreun semn de la acesti nefericiti. Hai sa mai sun odata, imi zic. Si, dupa 20-30 de incercari esuate, reluam discutia sterila, de data asta cu alta persoana – ca sa nu se plictiseasca operatorii. Sa nu simta saracii ca-s platiti degeaba.

Ma ofer sa merg eu la depozit, in Magurele, sa-mi ridic naibii coletul. “Nu, nu va sfatuiesc, riscati sa asteptati acolo cu orele, si daca tot e platita livrarea, o rezolvam noi” – ma asigura fata din callcenter. Domnisoara imi zice ca nu are rost sa setam pe sambata livrarea, sa nu mai schimbam adrese si alte detalii. Eu, baiat bun, zic, e bine si luni, daca se intampla. “Da, desigur, v-am schimbat statusul expeditiei, trebuie sa va apara si Dvs la refresh, in cateva minute. Luni se face livrarea.” … Heh, imi frec palmele – uite ca ziua de vineri se incheie frumos, luni am si eu lucrusoarele. Silly me, isn’t it?

Azi e luni, 5.12.2016, si dupa cum bine banuiti – nici un latra nu ma caine, nici un curier nu suna, nici coletul nu-mi bate la usa. Mai sunam noi odata. “Alo, Neantul? … E careva pe-acolo?” … Alta suita de apeluri ratate, pina dau de o alta fata. Cu greu ma abtin sa nu ii adresez colectia cu cele necuviincioase, amintind de familie, pe-un limbaj de tractorist. Asadar, ii povestesc tarasenia de vinerea trecuta. Ea se mira de declaratia celei de vineri (“pai ce sa schimbe, ca noi nu avem dreptul sa modificam statusuri pe expeditii!!!”), apoi ma roaga sa raman pe fir sa vorbeasca cu “sefii” – da, sigur, draga domnisoara, suna-l si pe Scaraotchi daca e pe-acolo, transmite-i cele bune si fa ceva sa-mi primesc coletul, ca vine Mos Craciun si cadourile-mi stau prin depozitele voastre nenorocite. Dap, a revenit pe fir ca sa-mi spuna ca nu a dat de cei de sus si ca nu poate decat sa faca inca o nota de atentionare (langa precedenta), dupa care inchide telefonul. Si atat.

AWB-ul arata si acum (5.12.2016) ca expeditia a reintrat in depozit pe 25.11.2016.

… Ce credeti ca ar fi de facut in continuare, dragii mosului?

Horea Chezan a spus: (December 9th, 2016 at 12:06 )

Intimplarea este oarecum similara cu cea relatata de Richard, in sensul ca am reusit in sfirsit sa vorbesc cu cineva de la serviciul clienti si am planificat ridicarea unui colet de la sediul din Cluj-Napoca, planificare cu data si ora. Cind m-am dus sa ridic coletul, replica tipei de la ghiseu m-a lasat masca. A fost ceva de genul: “Este problema mea ce am vorbit cu persoana de la serviciul clienti. Coletul va fi livrat dupa ce se va descarca TIR-ul care l-a transportat”. Si a terminat cu o replica: “Este nesimtire sa ma prezint la ghiseu cu o asemenea problema la o asemenea ora”. Fara cuvinte…. Jenant

mihaela a spus: (December 9th, 2016 at 16:54 )

sunt cei mai nesimtiti! nu rapsund la email uri iar la telefon de 4 zile nu raspunde nimeni!am un colet ajuns la ei de 4 zile si …tot acolo este! evitati sa lucrati cu ei daca aveti nevoie de ceva urgent!

simona a spus: (December 14th, 2016 at 15:43 )

sunt sub orice critica. in cursul zilei de ieri, 13.12.2016 am fost contacatata telefonic de curierul Urgent Cargus pentru livrare.
La domiciliu era prezenta bona fiicei mele si fiica mea, care au preluat un colet si au achitat valoarea integrala de 640 RON.

Sunt execrabili.
am comandat de la partener emag (Lara Module) un corp de cuptor incastrabil.
In cursul zilei de ieri, 13.12.2016 am fost contacatata telefonic de curierul Urgent Cargus pentru livrare.
La domiciliu era prezenta bona fiicei mele si fiica mea, care au preluat un colet si au achitat valoarea integrala de 640 RON.

Problema: coletul continea doar pachetul 4/4, adica cutia de accesorii-feronerie si factura. L-am contactat telefonic pe agent, care efectiv a refuzat sa dea explicatii, a fost chiar usor agresiv si mi-a spus: “asta e comanda, asta ti-am adus, eu sunt doar curier” (tel. 0754231848) cu toate ca i-am explicat ca este vorba de un corp de mobilier din 4 pachete.

De atunci incerc sa contactez firma Urgent Cargus, incontinuu dar liniile telefonice sunt in permanenta ocupate, asa ca le-am trimis un email. Nu am primit niciun raspuns, evident.

Am de gand sa fac reclamatii peste tot. eventual ii au in judecata cu daune.
Sunt niste ordinari.

Mirică Dumitru a spus: (December 19th, 2016 at 14:37 )

Am plătit (50lei) serviciul „MATINAL”, vineri 16.12.2016, pentru un plic cu niște acte ce trebuia să ajungă f.f.f.f.f. urgent, luni 19.12. în București. Ora 14.35, nimeni nu știe nimic de plic :„este în livrare”
BĂTAIE DE JOC !!!
Sunt disperat, nu văd nici o modalitate de rezolvare……
Cu siguranță am să-i dau în judecată

MARIAN a spus: (December 20th, 2016 at 11:04 )

La IASI, sunt JALE Serviciile acestor NESIMTITI, astept de 4 zile un colet si nu a venit, la telefon NU RASPUND, Nu exita in ROMANIA firma de curierat care sa-si bata joc mai mult din clientii, pana si POSTA ROMANA functioneaza mai bine , MARI NESIMTITI SI ORDINARI , nu mai spun DE PRET , dublu fata de Fan Curier .

Ionescu a spus: (December 23rd, 2016 at 17:35 )

Niște gunoaie urgent Cargus!! Nu am cuvinte!! De o săptămana imi spun X-a “maine” primesc coletul! Desigur ca nimeni nu vine cu el in schimb scriu ca “destinatarul nu este gasit la domiciliu”. Nimeni nu m-a sunat si nu a venit cu coletul!! Asa minciuni si bătaie de joc rar am întâlnit!! Nu colaborați cu ei,pt ca mare teapa o sa luați!!!

Moldovanu Elena a spus: (January 19th, 2017 at 16:08 )

Bună ziua , am un colet la dumneavoastră care a fost pus pe data de 16.01.2017, si ar fi trebuit să mi ajungă pe data de 18.01.2017 si nu mia ajuns, de ce? Trebuia să ajungă in județul Iași, comuna Deleni, Localitate Deleni, Strada Marin Preda numărul 103, numărul coletului e acesta 827393186

Adrian a spus: (January 25th, 2017 at 14:24 )

Sunt niste inutili. Intarzieri, cand livreaza ajung numai dupa ora 18.30.
Daca in schimb se intampla sa nu fii tu acasa ,nu pot astepta dar nici reveni ,binenteles motiveaza ca pleaca din zona deobicei in partea celalata a orasului (minciuni)
Ce sa mai , pe scurt ma ocup personal sa imi obtin coletul .Eu sun , eu m duc dupa ei. (Asta cand se raspunde la telefon sau mail ) .Ei fiind firma de curierat cica ?!? Trageti concluziile

pavel a spus: (January 25th, 2017 at 18:25 )

Azi am primit mesaj sa astept acasa pentru primirea unui colet prin CARGUS pina la ora 17 nesimtiti nu sau deranjat sa dea macar un telefon ca nu ajung cu coletu asa ca mi-am pierdut o zi din cauza lor nu imi aleg eu curieru cei de la expeditie a coletului, precis o sa spuna caci nu am fost acasa PACAT DE TINPUL PIERDUT CU COMANDA.

Ana a spus: (February 6th, 2017 at 13:05 )

Astept un colet trimis din Germania. Conform AWB-ului, apare scanat in depozitul Cargus in data de 28 ianuarie 2017. Le-am trimis mail inca de pe 31 ianuarie unde am specificat adresa si numarul de telefon, in caz ca nu le aveau scrise corect pe pachet. Am primit si confirmare ca au primit emailul meu, in care ma asigurau ca solicitarea mea a fost primita: „Solicitarea Dvs. a fost receptionata si transmisa in atentia departamentului responsabil, urmand ca trimiterea in cauza sa fie identificata si livrata catre dvs in cel mai scurt timp”. Intre timp am mai scris trei mailuri si i-am contactat telefonic de trei ori, fara nici un rezultat. Astazi este 6 februarie, iar coletul are acelasi status pe site: „Scanat in depozit in data de 28.01”. Eu le sugerez sa elimine cuvantul „Urgent” din denumirea companiei. Nu ii caracterizeaza si este un pic penibil.
Am sunat si astazi la ei, operatorul de la call-center a luat din nou legatura cu depozitul si nu a putut sa imi confirme nici macar astazi data de livrare. Ba mai mult, am inteles ca acest colet nici nu este in momentul de fata identificat in depozit, desi a fost scanat de mai multe ori. Imi e greu sa inteleg cum e posibil asa ceva.
Este inadmisibil modul in care procedeaza si felul in care isi trateaza clientii. Oare o reclamatie la ANPC este singura modalitate prin care as putea sa mai vad vreodata acest colet? Vad aici ca problema mea nu este singulara si ca multi se plang de serviciile lor.

adriana a spus: (February 7th, 2017 at 09:57 )

Fara sa-mi fie teama ca generalizez, situatia e aceeasi la toate firmele de curierat. E o chestie verificata (in decurs de doua saptamani am primit trei colete, de la firme diferite). Curierul te suna cand e in fata usii, bifeaza ca te-a contactat si….de aici incepe povestea, pt ca tb sa umbli dupa curier. Daca ai norocul sa ai numarul curierului (asta, numai dupa ce te-a contactat o data, in fata usii si nu te-a gasit acasa, pentru ca n-ai putut visa noaptea ca vine fix la ora respectiva), sa vedeti frumusete de scenariu. Il suni, stabilesti o alta ora, iti promite ca revine cu un tf cand e pe strada ta. In regula, il astepti sau predai stafeta cuiva din familie. Vine ora promisa, trece ora promisa. Revii cu un tf si-ti spune senin ca nu mai ajunge (fara sa te fi anuntat, logic). Bun, stabilesti pentru a doua zi. Aceeasi poveste, alt timp pierdut degeaba.Asa am renunt eu la ultima comanda pentru a taxa nesimtirea firmei de curierat. Ma rog, firma n-are nimic de pierdut pt ca isi recupereaza banii de transport de la vanzator. Culmea, am contactat vanzatorul (firma, nu persoana fizica), i-am expus punctual problema, cu dovezi si…mi s-a raspuns ca ei colaboreaza bine cu cei de la curierat, ca n-au avut plangeri. Cu alte cuvinte, sa-mi vad de treaba mea. Oi fi fost eu exceptia nefericita, probabil, de am nimerit un asemenea curier. As fi crezut asta daca n-as fi avut de-a face mai apoi cu alte doua firme de curierat si cu fix aceleasi probleme. Au fost si situatii norocoase, cand eram acasa, dar practica asta, de a fi sunat fix cand curierul e in fata usii, mi se pare inacceptabila. Mai ales ca apoi curierul bifeaza ca nu te-a gasit acasa. Daca si=-ar incasa banii pe transport numai dupa ce coletul ajunge la destinatar cred ca si-ar da mai mult interesul.
Cand am posibilitatea, adica vanzatorul accepta, prefer sa apelez la Posta. Coletul ajunge in doua zile, exact ca in cazul curieratului (nu-mi spuneti ca ajunge vreun colet in 24 de ore prin curierat, ca eu n-am vazut asemenea minune, pana acum, cel putin) si ma duc sa mi-l ridic singura, fara sa umblu dupa curier, fara sa caut prin depozit etc. Ca se mai pierd colete prin posta…posibil, dar ale mele au ajuns de fiecare data la timp (cu exceptia Sarbatorilor). Culmea e ca nu prea poti face nimic, nici macar sa-i taxezi renuntand la serviciile lor (ma refer la curieri) pt ca practica e generalizata si nu poti apela la o firma conurenta, de exemplu. Pentru intarzieri de cateva zile si pentru toate sicanele acestea nu stiu daca poti apela la OPC. Dupa cum spuneam, prefer sa apelez la Posta ori de cate ori am ocazia. Au ajuns plicuri de-ale mele si colete de-ale mele inclusiv in Canada si in Anglia. Am avut emotii, recunosc, dar nejustificate, dupa cate se vede. Si vorbesc doar de cazuri recente.

Geo a spus: (February 9th, 2017 at 11:39 )

Desfasuratorul afisat pe site e fanstasmagoric, nu are legatura cu realitatea …. am asteptat odata 5 saptamani pana s-a livrat coletul. Nu suna in avans. Fan Curier suna cu 10 minute inainte de a sosi, dar … SUNA !!! Urgentcargus, nu, si apoi apare pe site: destinatar negasit la domiciu. ….. etc etc etc.

Cernat Alexandru a spus: (March 3rd, 2017 at 12:11 )

SI eu am patit ceva similar. Asteptam un colet si primesc un mail ca nu a fost nimeni care sa semneze de primire, Mincuna-an fost acsa cu urechea lipita de usa si de telefon.Au mai mintit ca atunci cand au dat telefon au primit mesajul ca “numarul nu este alocat”.O minciuna sfruntata.Numarul meu de telefon functioneaza si astazi.

pasca sofia a spus: (March 21st, 2017 at 15:32 )

O firma extrem de neserioasa cu angajati pe masura!!!NU RECOMAND!!!!!!

Valentin a spus: (March 24th, 2017 at 13:37 )

Nesimțire totală cu cei de la urgent-cargus ar trebui să renunțe la numele urgent.Aștept un colet care trebuia să îmi ajungă la domiciliu de 10 zile și nici până azi nu a ajuns cu poșta îmi ajungea în trei zile.La status expediere apare în depozit de 10 zile,la unicul nr.de telefon 0219282 răspunde robotul care zice că sunt prea ocupați și ar trebui să le trimit un email după care îmi închide telefonu.Le trimit un mail în care le zic că aștept răspuns urgent.Îmi răspunde a doua zi în care îmi zice în mail că livrarea mea va avea prioritate din păcate au fost doar vorbe în vânt.Sunt niște jeguri ar trebui desfințați și lăsați doar cei care își fac treaba nu ei care îți pierd coletele prin depozite.

dan a spus: (April 4th, 2017 at 17:37 )

jegosii de la Cargus te mint la telefon cu cea mai mare nonsalanta. Atentie pentru cei de la OLX ca-si vor pierde clientii din cauza firmei de rahat cu care lucreaza. RUSINE JEGURILOR SA VA VEDEM FARA OBIECTUL MUNCII !!!!!!

Liviu a spus: (May 29th, 2017 at 21:23 )

Eu trebuia sa primesc coletele sambata cu etichete pe colete ( livrare sambata ) si mi-au adus luni
. Am intrebat soferul de ce nu le-am primit sambata , a zis ca colegul lui este de vina nu el

ILIE MIHAELA a spus: (June 26th, 2017 at 13:45 )

Agentii acestei firme suna cand sunt in fata usii. Azi am sa le fac reclamatie la ANPC.

Catalin a spus: (August 18th, 2017 at 13:47 )

Nu recomand acest curier absolut deloc, NU MAI VREAU sa am de aface cu URGENT CARGUS niciodata in viata mea. Voi refuza absolut toate comenzile trimise prin urgent cargus!

Nu se paote asa ceva, bataie de joc, 2 zile la rand am asteptat peste 50 minute la telefon sa raspunda cineva…. NU SE POATE !!

DE EVITATA 100%

Marius a spus: (August 31st, 2017 at 16:50 )

Am trimis cu Urgent Cargus un colet de la Bucuresti si s-a livrat la Husi, dar banii nu se mai intorc. Efectiv au ramas blocati la Husi dupa cum spun ei. Am sunat la ei zilnic si am stat ore intregi la telefon ca sa primesc in fapt doar explicatii sterile. Se pare ca un angajat de al lor i-a luat si dus a fost. Nu e o suma mare, doar 790 lei, dar nu ii mai primesc… NU RECOMAND FIRMA ASTA DE CURIERAT NIMANUI

STEFAN a spus: (September 28th, 2017 at 16:40 )

Problema cu inselaciuni-Am trimis colet din Maramures B-S in jud Tulcea cerna cumparatorul a platit coletul si transport dupa intelegere -problema ca banii care mi se cuvine nu am primit a trecut 15 zile nu stiu cum sa recuperez banii -la telefoane nu raspund -nici la mesaje

Vali a spus: (November 3rd, 2017 at 08:30 )

Asteptam un colet de pe data de 05.10.2017 m-au sunat pe data de 10.10.2017 si m-iau spus ca o sa ajunga cu coletul duca ce au trimis si sms de informare.
Nu au anuns cu coletul nici pe data de 02.11.2017
Am verificat awb ul si imi spun ca pe data de 02.11.2017 status (adresa gresita) Ce sa mai zic ?
De luat legatura cu ei telefonic nicio sansa sau prin email cum spune robotul lor greu de tot.
Evitati pe cat puteti aceasta firma Urgent Cargus.

radu a spus: (November 6th, 2017 at 10:20 )

buna ziua,
eu de circa 2 ani colaborez cu urgent cargus, trimit si primesc pachete cu ei, atat cu rambyrs cat si simple si nu am avut niciodata probleme cu ei, sunt din baia mare, chiar si baniii ramburs imi vin mai rapid ca la alte firme, sper sa nu am probleme pe viitor…

laura a spus: (November 23rd, 2017 at 15:57 )

Urgent Cargus-niste nesimtiti,mai ales soferii.Nu inteleg de ce se numeste “‘urgent” cand ei nu sunt capabili in 2 saptamani sa aduca un biet colet de 1 kg de la 200 de km,ar ajunge si din Australia mai repede.Daca nu suni curierul dupa ce ti se trimite mesajul in care te informeaza ca in cursul acelei zile …bla ,bla…te trezesti ca te cauta fix cand nu esti acasa,daca suni sa intrebi cam pe la ce ora vine,soferul face niste figuri,talente,fite…ca nu stie…ca sa vada..ca vai cat de important este el si e buricul pamantului si tu ar trebui sa-l rogi in genunchi si bine-nteles sa-i lasi si ciubuc ca doar…vai ce sacrificiu a facut el pentru tine.Eu numai asemenea caractere am intalnit la Urgent cargus si nu numai la ei, si la DPD aceeasi poveste.

Rita a spus: (December 6th, 2017 at 20:21 )

Am patit-o si eu cu Urgent Cargus ! In 30 noiembrie mi sa expediat un colet, pe care pana in ziua de azi nu l-am primit. Sambata la ora 13 am primit un telefon ca a ajuns cu coletul la adresa. Noi eram plecati din localitate si nu am putut prelua pachetul, urmand sa ni-l livreze luni, daca au omis sa ne instiinteze prin sms, altfel nu porneam la drum. Luni am asteptat si nimic.Ieri dimineata am primit un sms ca se va livra intre orele 10-19. Cum n-am putut sta toata ziua sa astept, omul mai are si treburi, copii, am lipsit o ora de acasa, pana mi-am dus fiica bolnava la centru.Poate atunci m-au cautat, dar de sunat nu m-a sunat nimeni.La ei apare ca nu m-au gasit la domiciliu.I-am sunat la nr pecare ni la trimis prin sms, dar nu raspund, am incercat si nr lor afisat, dar nimeni nu raspunde. Acum nu stiu ce sa facem, sa mai asteptam sau…Oricum am comandat ramburs, dar asi avea nevoie de acele piese la masina.Oare ni le mai livreaza sau pot sa le cumpar din alta parte?La situatia comenzii apare ca si sambata am fost instiintati prin sms, dar nu este adevarat si momentan coletul se afla in depozitul lor.Am impresia ca isi bat joc de noi, pentru ca nu am preluat sambata comanda.Am mai comandat si alta data, dar ne-a gasit acasa cu toate ca nici atunci nu am primit sms, ne-a sunat cand a ajuns in fata la bloc.

viorel a spus: (December 11th, 2017 at 17:49 )

excrocii astia mi-au furat coletele, cea mai neserioasa firma. nustiu cine ii lasa pe acesti excroci sa functioneze

ion a spus: (December 13th, 2017 at 08:58 )

ba fratilor acum si 1 drept la replica
eu sunt curier la UrgentCargus
toti spuneti ca vau pierdut coletele ca leau furat etc etc
dar cum sa poata curieri da dea de voi daca:
nu va dati ne de tel corecte sau mancati din cifre
nu exista nr de tel
vorbiti cu orele la telefon si dupa ce va amintiti sunati inapoi si logic curierul nu mai e la voi pe zona
noi avem de livrat o tona de colete dar suntem oameni si noi
nu putem sa venim cand aveti voi chef si sunteti disponibili
stitiu ca aveti colete de primit fiti atenti la telefon
ca de multe ori il aveti inchis sau da ocupat
+ ca la cati bani se plateste in romania pe o expediere ziceti mersi ca o primiti
alta problema e ambalarea coletelor pe care le trimiteti sau le primiti
niciodata nu va puneti problema ca si voi sunteti vinovati ca ati dat adresa gresita sau telefonul gresit etc etc
toti vreti sa comandati astazi si sa primiti coletul ieri daca se poate cu stima

Ghita a spus: (December 13th, 2017 at 19:36 )

Urgent Cargus sunt o catastrofa! Nimic nu functioneaza cum trebuie la astia! Cand acum comand ceva pe internet ma ia cu frisoane cand vad ca tre sa vina cu…astia !!! RUSINE !!!

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Lucrarile la Centura de Sud incep in iulie 2018. Guvernul da 12 milioane de lei anul viitor

Centura de Sud a Timișoarei are filă de buget în proiectul întocmit de executiv. Pentru anul viitor este alocată suma de 11,9 milioane de lei, iar șantierul este prevăzut să înceapă abia în luna iulie. Până una-alta, peste două zile ar trebui anunțat câștigătorul licitației de execuție.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Lucrarile la Centura de Sud incep in iulie 2018. Guvernul da 12 milioane de lei anul viitor

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Unii comercianți din Timișoara nu au nici cea mai mică urmă de bun simț. O tonetă din plin centrul orașului, în loc cu vad mare, vinde mâncare cu bonus de... mucegai! Se întâmplă în Piața 700, iar firma funcționează bine mersi și în continuare. Ba mai mult, își sfătuiește clienții să meargă în altă parte, dacă nu le convine.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Atentie pe unde va ia foamea! O toneta din Piata 700 vinde cu tupeu sandvisuri cu mucegai
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top