Un nou magazin care va atrage clienţi de toate vârstele se va deschide joi, 13 octombrie, la ora 10, la Iulius Mall. În primele trei zile vor fi reduceri de 20% la toate produsele.
Amplasat pe două niveluri, parter şi etaj, pe o suprafaţă de aproape 2.000 mp, magazinul expune colecţii exclusive, funcţionale şi moderne. C&A reprezintă abrevierea numelor celor doi fondatori ai brandului – Clemens & August Brenninkmeyer, doi fraţi care au pus bazele companiei în 1841. Astăzi, C&A este unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din Europa, cu circa două milioane de clienţi zilnici şi 1.490 de magazine în 19 ţări. C&A se adresează publicului de toate vârstele prin cele 11 branduri care promovează stiluri diverse: Yessica (pentru femeia modernă), Yessica Pure (destinat femeilor de afaceri), Your Sixth Sense (pentru femeia elegantă), Angelo Litrico (vestimentaţie trendy pentru bărbaţi), Westbury (pasul firesc de la bărbat la gentleman), Canda (haine casual pentru femei şi bărbaţi), Clockhouse (destinat tinerilor cu vârsta între 18 şi 25 de ani), Baby Club, Palomino (vestimentaţie pentru copiii cu vârsta între 2 şi 6 ani), Here&There (pentru băieţii şi fetele cu vârsta între 7 şi 14 ani) şi Rodeo Sport (marca sport C&A pentru toţi). În România, C&A are deschise 12 magazine, din care trei în Bucureşti şi câte unul în Arad, Buzău, Cluj-Napoca, Baia Mare, Botoşani, Sibiu, Focşani, Suceava, Piteşti.
Comentarii prin facebook