Biletul de cinci lei calatoria nemultumeste timisorenii

Vatmanii şi şoferii de pe mijloacele de transport în comun din Timişoara vor fi şi casieri. Ei vor vinde bilete celor care urcă în tramvaie, autobuze sau troleibuze fără tichet, la prețul de cinci lei bucata. Călătorii nu sunt de acord cu această schimbare.

O hotărâre de consiliu local votată marţi prevede că un bilet vândut de şofer va costa mai mult decât dublul celui comercializat la chioşc, respectiv cinci lei, faţă de doi. Călătorii cred că se va pierde timp în stații și, în plus, prețul este enorm. „Sistemul cu vânzarea biletelor direct de către şofer sau vatman era prin anii ’60 – ’70. Într-un oraş cu un trafic atât de aglomerat cum este Timişoara, soluţia era decongestionarea şoselelor prin stimularea transportului în comun. Sunt linii de transport pentru care se aşteaptă în şi câte 40 de minute. Tramvaiele arată cum arată, iarna îngheți în ele, iar vara te sufoci. De ce să plătești cinci lei pe o călătorie?”, spune unul dintre timișorenii care aștepta tramvaiul.
RATT şi-a justificat cererea prin aceea că mulți călători urcă în mijloacele de transport fără bilete și, când sunt prinşi de controlori, spun că nu au găsit chioşcuri deschise. „Mulți călătoreau fraudulos, mai ales seara sau duminica. Acum nu vor mai avea scuze. Tariful de cinci lei este doar la biletele vândute direct de şofer”, a declarat Culiță Chiș, directorul Direcţiei Tehnice a Primăriei Timişoara. Prin aceeași hotărâre de consiliu local s-a decis renunțarea totală la biletele cu două călătorii. Tarifele călătoriilor cu portofelul electronic au rămas neschimbate. În 2011, cei care au folosit mijloacele de transport în comun în Timişoara au cumpărat bilete pentru 100 de milioane de călătorii.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

3 comentarii pentru acest articol

Fraudulosu' a spus: (February 1st, 2012 at 18:36 )

Soferu’-casieru’, o noua specie zoologica in orasu’ de 5 stele…Cinci lei beletu’, cam cat o coliva pt. aproape raposatele tramvaie inghetzate si jegoase…Hai ca putetzi mai mult…!!!

 
trufanda a spus: (February 1st, 2012 at 18:39 )

nu ne opreste nimeni sa cumparam bilete cu doi lei, deci nu vad care e problema ca intarziatii vor trebui sa scoata din buzunar cinci lei. bilet cu supra taxa, ca la cfr. nu stiu insa cat de bine e ca se scoate biletul cu doua calatorii.

 
olandezu' calator a spus: (February 1st, 2012 at 18:45 )

De tramvaiele cele noi nu se mai aude nimic ? Inteligentzii din Primarie nu s-au gandit ca ar fi mai simplu sa monteze automate de eliberat bilete in tramvai sau in locuri publice, ca in alte orase civilizate ??

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

A costat peste 6 milioane de euro, a durat 2 ani, stă să fie inaugurată, dar una dintre promisiuni a fost încălcată. Strada Popa Șapcă are de acum 4 benzi de circulație, însă pietonii și bicicliștii se vor înghesui pe trotuarele de 2 metri lățime, deși fusese anunțat altceva. Sau, dacă este să ne luăm după indicatoare, poate că pietonii sunt excluși... UPDATE: Primarul Nicolae Robu spune că nu era loc de pistă separată și crede că „trebuie să prevaleze rațiunea”.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Trotuar sau pista de biciclete? Pe strada Popa Șapcă, pietonii și bicicliștii se vor înghesui pe 2 metri
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com