În jur de 7.000 de oameni au vizitat cea de-a treia ediţie a Târgului de Turism „Vacanţa”, semn că locuitorii din vestul României își caută din timp destinațiil preferate. În top a fost, și în acest an, Grecia.
Aproximativ 7.000 de persoane au vizitat standurile agenţiilor care au participat la Târgul de Turism „Vacanţa”, în perioada 4-6 martie. Au fost vândute aproape 600 de pachete de vacanţă, restul vizitatorilor fiind interesaţi să obţină tot felul de informaţii. „Cea mai căutată destinaţie turistică a fost Grecia, dar s-au vândut multe vacanțe și în Turcia, Spania, România, Italia, Croaţia, Muntenegru, Portugalia sau circuite. A fost foarte căutat și programul «Litoralul pentru toţi», la Marea Neagră, în perioada mai – iulie. Vizitatorii au înţeles de ce sunt reduceri early booking valabile doar până la 30 martie. Am avut o a treia ediţie a târgului cu un public vizitator extraordinar, lucru care reprezintă un stimulent şi pentru agenţii, ca să vină în întâmpinarea clienţilor”, spune Raluca Ungureanu, prim-vicepreşedinte ANAT – Regiunea Vest. Anul acesta au avut succes şi pachetele de croazieră, al căror tarif este mai scăzut decât cel al unui pachet la un hotel de cinci stele. Târgul de Turism Vacanţa de la Timişoara este organizat de Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism din România (ANAT), în scopul de a oferi publicului şansa să aibă acces la oferte de vacanţă cât mai bune.
Comentarii prin facebook