E chiar pe bune? Cum vrea sa-si dea Grindeanu autogol la pusculita PSD

Tânăr și neliniștit, pornit pe fapte mari, noul președinte al CJ Timiș, Sorin Grindeanu, a demarat câteva acțiuni referitoare la drumurile județene. Una dintre ele vizează vânătoarea camioanelor cu tonaj depășit care strică drumurile județene. Ca atare, vor fi cumpărate și amplasate cântare care să măsoare greutatea acestor mașini. Până aici, toate bune și frumoase, mașinile cu supratonaj având o contribuție mai mult decât importantă la formarea gropilor și chiar a „craterelor” din asfalt.

drum faget dragsinesti2

Numai că aici intervine o mică problemă. Poate chiar mare. La nivelul județului există o instituție special înființată pentru a urmări mașinile cu tonaj depșit. Se numește Inspectoratul de Stat pentru Controlul în Transportul Rutier (ISCTR). Această instituție s-a înființat relativ recent, în anul 2011, prin desprinderea departamentelor de control de la ARR și DRDP. Ei bine, în fruntea ISCTR Timiș se află consilierul județean PSD Dorin Cutu. Cum ar veni, subalternul de partid al lui Grindeanu. Or, acest Cutu nu numai că nu este controlorul transportatorilor ilegali, dar este chiar protectorul lor. Mă rog, al unor firme din domeniu. Și probabil nu din cauza ochilor frumoși pe care-i au unii camionagii sau patronii lor.

cutu

Acest lucru se întâmplă încă din perioada când Cutu era șef la ARR Timiș și această instituție se ocupa de control. De exemplu, erau firme de care subalternii lui Cutu nu aveau voie să se atingă. Ca de exemplu Tehnocer-ul lui Florin Măran, firmă care are un fel de monopol la lucrările pe drumurile județene. Datorită eforturilor sale „neprecupețite” pe zona de control, Cutu devenise un important cotizant la PDL. Apoi, normal, la PSD. La PDL există și un episod simpatic vizavi de cum știe omul să producă bani. Organizația PDL Timiș, condusă la acea vreme de Constantin Ostaficiuc, l-a votat pe Cutu (printre altele fost milițian) pentru funcția de director plin la DRDP Timișoara. (Nu mai discut cât de importantă e această instituție.) La o vizită a ministrului Anca Boagiu la Timișoara, Cutu i-a explicat acesteia care e proiectul său managerial pentru DRDP. Nu, nu vă gândiți la kilometri de autostradă, drumuri naționale, pasaje sau alte prostii. Proiectul lui era foarte simplu: ca director, se obliga să aducă un miliard de lei vechi la partid. Lunar! Ei bine, cât erau și PDL-iștii de hoțomani, Boagiu s-a crucit când l-a auzit pe individ și i-a dat pași cu una din înjurăturile de șantier care au și consacrat-o.

Revenind la cântarele lui Grindeanu, e clar că acestea vor lovi în protejații lui Cutu. Protejați care nu vor mai avea motiv să „sponsorizeze” activitatea șefului ISCTR. Fără aceste „sponsorizări”, se va resimți și pușculița (sau pușculoiul) PSD Timiș, circuitul „atențiilor” în natură urmând să aibă o sincopă. Or, acum, Grindeanu este pus ca, pentru binele județului, să sacrifice nițel pușculița partidului pe care-l conduce. Ceea ce, să recunoaștem, nu-i lucru taman ușor. Asta, dacă nu găsește un compromis ca să trăiască toată lumea. Mai ales că se apropie campania electorală și cresc cheltuielile…

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

4 comentarii pentru acest articol

PSD a spus: (septembrie 15th, 2016 at 00:41 )

Cutu și locotenenții Mereu,Lupa și Rus la pușcărie cu șpăgarii nenorociți

Iliescu a spus: (septembrie 15th, 2016 at 08:02 )

Foarte bun articolul cu exceptia faptului ca ISCTR este competent pe drumurile nationale si europene. Pe drumurile judetene vor fi amplasate actiunile de control, pentru ca oricum acestea sunt folosite de transportatorii ce vor sa evite atat controalele cat si rovigneta auto. In Caras-Severin transportatorii platesc si taxa speciala pentru drumurile judetene, aproximativ 1000 lei per an. Din pacate acolo drumurile sunt mai mult decat varza, sunt precum niste frunze ofilite.

birlic a spus: (septembrie 18th, 2016 at 11:44 )

Gargaragiu fara margini. Camioanelel grele aparitzin farastilor Crist si lui Borha, coleg de manareli cu alde Grindeanu.

anteconbega a spus: (septembrie 19th, 2016 at 08:45 )

Domnule PSD, dl Cutu a fost poliţist, ori poliţiştii sunt apărătorii legii! Domnia s-a a apărat cu pasiune juridică legea lui Murphy

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole

aeroportul-timisoara-700x280-01

Administratie vezi arhiva Administratie

gauss-topografie-timisoara_728x90px

Politica vezi arhiva Politica

chestionar PLUS

PLUS Timiș chestionează cetăţenii. Strategia partidului, realizată cu formulare completate online

PLUS Timiş se ţine de cuvânt şi, aşa cum a promis, vrea să ştie ce părere au cetăţenii despre diferite probleme legate de administaţia locală sau judeţean. Şi pentru a dovedi că sunt chiar un partid modern, cei din partidul condus de Dacian Cioloş trimit oamenilor online, să completeze un formular electronic, în care să-şi expirme opiniile pe diferite teme legate de domeniul administativ.
Citeşte tot articolul Citeste articolul PLUS Timiș chestionează cetăţenii. Strategia partidului, realizată cu formulare completate online
CCIAT, misiune economică în SUA

Sport vezi arhiva Sport

iulius-mall-timisoara-craciun_728x90

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

pod peste Mures

Au început lucrările la podul construit cu probleme peste Mureş, pe Autostrada Lugoj – Deva

Firma tocmită de Compania de Drumuri pentru a cârpi defectele descoperite de expertiza tehnică efectuată la lucrările de la podul peste Mureş de pe Autostrada Lugoj – Deva s-a apucat de lucru. Aceasta are la dispoziţie 20 de zile să rezolve problemele descoperite aici după ce constructorul spaniol nu şi-ar fi făcut treaba, conform studiului realizat de IPTANA, iar finalizarea lor ar aduce mai aproape deschiderea circulaţiei pe lotul 2 din această autostradă.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Au început lucrările la podul construit cu probleme peste Mureş, pe Autostrada Lugoj – Deva