Nu vom avea târg de Crăciun în Piața Libertății, dar pe străduțele pietonale ar putea fi amplasate căsuțe la care să se vândă, de exemplu, vin fiert. Comercianții care vor să participe la târgul din Piața Victoriei, care va începe pe 1 decembrie, își pot pregăti dosarele.
A zecea a Târgului de Crăciun, organizat de Primăria Timișoara, prin Casa de Cultură, va avea loc în perioada 1 decembrie 2016 – 8 ianuarie 2017. În acest an, vor fi amplasate căsuțe în Piaţa Victorie și în piaţeta de lângă Şcoala Generală nr. 30, în zona Soarelui. De asemenea, pentru prima dată, vor fi căsuțe pe platoul din faţa Parcului Copiilor „Ion Creangă”. Piața Libertății nu va fi, nici în acest an, gazda unui târg de Crăciun și nu vom avea nici brad aici. „În Piața Libertății nu vom avea căsuțe pentru Târgul de Crăciun, pentru că nu sunt prevăzute utilități. Credem că vor fi suficiente cele din Piața Victoriei și din celelalte două locuri. Nu am discutat nici să punem brad de Crăciun în Piața Libertății. Pentru a-l monta ar trebui să găurim pavajul. Acesta este motivul pentru care nu vom avea, deși ar fi prins foarte bine acolo. Pe parcursul celor cinci ani de la terminarea proiectului european sigur nu vom avea”, a declarat primarul Nicolae Robu. Totuși, acesta spune că pe străzile pietonale din zona Unirii ar putea fi amplasate câteva căsuțe. „Nu exclud posibilitatea ca aceia care dețin localuri pe străduțele din centrul istoric să poată avea, în față, căsuțe unde să vândă, de exemplu, vin fiert. Nu avem motive să fim rigizi, ne adaptăm”, mai spune Robu.
Comercianții interesați de participarea la Târgul de Crăciun trebuie să depună, în perioada 24 octombrie-4 noiembrie, la Casa de Cultură, pe str. Miron Costin nr. 2, de luni până vineri, între orele 11 și 15, următoarele documente: formular (word) de participare la Târgul de Crăciun; CD cu poze şi lista produselor comercializate; copie xerox după actele firmei; certificat de calitate sau orice alt document care atestă calitatea şi specificul produselor comercializate; copie contract de colectare uleiuri şi grăsimi alimentare uzate, încheiat cu un operator economic specializat: copie contract de colectarea şi evacuarea a deşeurilor, încheiat pe perioada târgului cu o societate specializată. Cei care vând produse alimentare au nevoie și de un aviz prealabil al Direcţiei Sanitar-Veterinare. „Pentru buna funcţionare a activităţii, trebuie precizate detaliile referitoare la logistica necesară (curent electric, apă şi altele). În urma selecţiei, vor fi admise cele mai bune dosare înscrise, astfel încât oferta târgului să fie cât mai atractivă și mai diversificată”, transmit cei de la Direcție de Comunicare a PMT.
Comentarii prin facebook