Primăria Timișoara își modifică programul de lucru cu publicul, în perioada sărbătorilor de iarnă. Din 19 decembrie, majoritatea serviciilor își vor suspenda programul cu publicul, urmând să revină la programul normal din 9 ianuarie.
Există, ca în fiecare an, anumite excepții. Serviciul de Evidență a Persoanelor și Serviciul de Stare Civilă își vor suspenda programul cu publicul doar în perioada 27-30 decembrie. Înregistrarea nou-născuților și a deceselor se va face după programul existent. Serviciul Achiziții Publice va prelua documentații specifice termenelor și procedurilor de achiziții publice în toate zilele lucrătoare. Compartimentul Pompe Funebre, casieria din bulevardul 3 August 1919, va funcționa între 19 și 23 decembrie, 27 și 30 decembrie, respective 3-6 ianuarie, între orele 9 și 12. Serviciul Banca de Date Urbane și Cadastru va funcționa până în 22 decembrie inclusiv, pentru eliberarea adeverințelor pentru schimbări de denumiri de străzi și, eliberări de planuri de situație, extrase din PUZ, PUD și PUG. Cantina de Ajutor Social va fi deschisă după următorul program: în 22 decembrie, orele 12 și 14 vor fi distribuite pachetele de Crăciun abonaților cantinei; în 23 decembrie se distribuie hrana de Crăciunului și hrană rece pentru 24, 25 și 26 decembri. În 27 decembrie va fi zi normal, iar în 30 decembrie, între orele 12 și 14 se distribuie hrana caldă pentru 30 și 31 decembrie și hrana rece pentru 1 și 2 ianuarie 2012. Biroul evidență contribuabili și încasări bugetare va încasa, din 19 decembrie, doar amenzile. Impozitele vor putea fi plătite din 9 ianuarie. Cererile de eliberare a certificatului de atestare fiscală pot fi depuse la registratura Direcției fiscale până în 16 decembrie. Serviciul Call Center, la numărul 0256.969, va funcționa până în 23 decembrie și își va relua activitatea din 3 ianuarie 2011.
Comentarii prin facebook