Timișorenii nu sunt prea interesați de obiectivele turistice din oraș sau poate că miile de prieteni de pe Facebook ai primarului Nicolae Robu nu prea accesează site-ul municipalității. Altfel nu se explică faptul că doar 220 de persoane au răspuns la sondajul de opinie lansat de PMT pe teme turistice.
Nicolae Robu a făcut publice, joi, primele date ale sondajului de opinie lansat pe site-ul Primăriei Timişoara pentru cel mai reprezentativ obiectiv turistic din oraş. Deși chestionarul on-line a fost lansat acum două săptămâni, doar 220 de timișoreni au votat până în acest moment la sondaj.
Cel mai reprezentativ obiectiv, votat de 69 de persoane, este Piaţa Unirii. Urmează în top Piaţa Victoriei – 25 de voturi, Castelul Huniade – 24, Catedrala Mitropolitană – 17, Piaţa Libertăţii – 14, Sinagoga – 12, Bastionul – 11, Palatul Baroc – 10, Domul – 7 şi Palatul Culturii – 2.
„Putem spune că sunt pertinente aprecierile şi că Piaţa Unirii va deveni şi mai frumoasă decât este, pentru că va fi reabilitată”, spune Robu. Nemulțumit de inerția în care se zbate site-ul primăriei, el se gândește acum să inițieze un sondaj similar și pe contul său de Facebook.
Comentarii prin facebook