Din 5 august intră în vigoare noul contract de colectare Retim în Timișoara. Compania a început semnarea contractului cu populația, cu agenții economici, cu instituțiile publice și cu asociațiile de proprietari. Noul contract favorizează populația, tarifele pentru persoanele fizice fiind mai mici decât cele anterioare.
SC Retim Ecologic Service SA a câștigat licitația publică de atribuire a concesiunii pentru colectarea deșeurilor menajere pentru următorii 10 ani în urma licitației publice desfășurate de către ADID Timiș în numele tuturor localităților din Zona 1 Timiș, care include orașul Timișoara, localitațile periurbane acestuia și alte localități componente ale acestei zone. În Timișoara, mandatul actual al Retim pentru colectare expiră în 4 august, iar noul contract va intra în vigoare începând cu 5 august.
Retim încheie noile contracte de salubrizare cu populația, gospodării individuale și asociații de proprietari, cu instituțiile publice și cu agenții economici. Contractarea agenților economici și a instituțiilor publice se va face de către agenții RETIM vizitând sediile și punctele de lucru ale acestora. Persoanele fizice care au deja contract cu RETIM vor primi în poștă noul contract care va intra automat în vigoare din 5 august. Cetățenii sunt rugați să confirme primirea contractului la confirmare@retim.ro, nemaifiind nevoie să întreprindă alte acțiuni în afară de aceasta.
Persoanele fizice care nu au contract cu RETIM vor fi vizitate de agenții societății pentru încheierea contractului. Cetățenii care nu vor fi găsiți acasă vor primi în poștă noul contract și instrucțiuni despre cele trei modalități prin care îl pot completa și înregistra la prestatorul de servicii: completarea formularului online la www.retim.ro/contract, trimiterea prin email a unei copii completate și semnate și depunerea originalului la sediul actual al Retim (str. Oituz nr 3/A) sau, începând cu 13 august, la noul sediul din str. Gheorghe Lazar, nr. 15, parter, clădirea Fructus Plaza. Pentru completarea formularului online este necesară o copie electronică sau o fotografie a cărții de identitate a titularului (proprietar/chiriaș/persoană care deține dreptul de folosință al imobilului).
Retim desfășoară în paralel și contractarea asociațiilor de proprietari. Contractul cu aceștia a fost discutat și clarificat în mai multe ședințe de lucru cu reprezentanții acestora. Noile tarife au fost calculate de așa natură încât să avantajeze persoanele fizice, așadar vor fi mai mici pentru această categorie. Retim face apel la toți utilizatorii serviciului de salubrizare să opteze pentru a primi factura electronică pe e-mail. Utilizatorii nu trebuie decât să-și creeze un cont online sau să solicite trimiterea facturii pe email la adresa contact@retim.ro.
Comentarii prin facebook