Primarul Nicolae Robu se întoarce la una din pasiunile lui, Facebook-ul, și e mulțumit de succesul în mediul virtual al sistemului de parcare Timpark. Ca de obicei însă, edilul șef nu le răspunde direct celor care îl critică, preferând să treacă peste întrebările acestora.
„Am întrebat pe Facebook ce părere au cetăţenii despre sistemul de parcare Timpark. Peste 200 de persoane apreciază, iar ceilalţi 50 au anumite observaţii, întrebări sau nu le place sistemul Timpark”, spune Robu. Unii timişoreni sunt nedumeriţi câţi bani intră la operatorul de telefonie mobilă, iar primarul le răspunde. „Oameni buni, nu mai aberați cu intrarea a 50% din încasări la operatorul de telefonie mobilă. 50% din încasări NU INTRĂ la operatorul de telefonie mobilă, ci intră la operatorul de gestiune a parcărilor, adică la firma primăriei numită ADP, care în sistemul TelPark lua 100% din încasări! Citiți mai atent materialele și nu mai creați subiecte fantomă!”, spune Robu pe Facebook.
Cele mai multe nemulțumiri sunt legate de ideea de a plăti parcarea exclusiv prin telefonul mobil. Oamenii spun că ar trebui să existe, la fel ca în oricare alt mare oraș, o variantă alternativă. Primarul nu răspunde însă niciunuia dintre comentariile critice pe acest subiect. El le spune totuși celor cu care discută pe Facebook că noul sistem este mult mai eficient decât actualul Telpark şi că vor găsi loc de parcare imediat. Nu suflă însă o vorbă despre cum se va petrece „miracolul” de a găsi repede loc de parcare, în condițiile în care numărul de parcări amenajate nu se anunță a crește prea curând.
Comentarii prin facebook