Mesaj pentru Nicolae Robu: „Refuz sa platesc taxa pe caine”!

Timișorenii nu vor să plătească pentru că dețin animale de companie. Tot mai mulți dintre ei scriu pe Facebook că nu sunt de acord cu taxele pe care le pregătește Consiliul Local Timișoara, cu susținerea primarului Nicolae Robu.

În ultima ședință de consiliu local a fost adoptată o hotărâre prin care s-a decis că orice timișorean care deține mai mult de două pisici sau câini, dacă stă la bloc sau la casă cu curte comună, respectiv patru animale, pentru curte separată va plăti la primărie o anumită sumă. Urmează să fie decis cuantumul acesteia, precum și denumirea ei: taxă suplimentară, amendă sau impozit.

Pentru iubitorii de câini urmează încă o veste proastă. Dacă animalul lor nu este de rasă, vor fi nevoiți să-l sterilizeze sau, dacă refuză, vor plăti o nouă taxă. Hotărârea urmează să fie discutată, probabil, în viitoarea ședință a CL.

Pe Facebook, platforma de socializare pe care Nicolae Robu se simte cel mai bine, au început să apară din ce în ce mai mulţi contestatari ai acestor decizii. „Refuz să plătesc taxa pe câine” este doar unul dintre mesaje, în care promotorii lui spun că nu mai vor să fie luaţi de fraieri ca nişte „vaci bune de muls”. Nici primarul Nicolae Robu, principalul susţinător al noului proiect, nu scapă netaxat, acesta fiind catalogat drept un „aventurier ajuns la primărie”. Într-un alt mesaj, iubitorii de patrupede din oraşul de pe Bega trag un semnal de alarmă prin care îi informează pe toţi românii că tot ceea ce se întâmplă acum la Timişoara ar putea să dea idei și altor administrații locale.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

41 comentarii pentru acest articol

Jane Skimmer a spus: (martie 1st, 2013 at 11:43 )

Ba sa plateasca taxe pentru caini !!!

De ce ti-e frica sa mergi pe jos prin oras? La tot pasul vin nebuni cu pitbulli si rotweilleri sau alti caini periculosi, fara botnita !!!

Si sunt interzisi prin lege !! Nu am vazut sau auzit vreun politai sa-i amendeze si sa le confiste bestiile !!

Sa le dea amenzi uriase la banditii cu caini ilegali !!

@Jane Skimmer a spus: (martie 1st, 2013 at 11:50 )

de ce sa fiu afectat si eu care am curte si imi tin cainii doar in curte? ca vine un bou ca tine si generalizeaza? asa sa plateasca si ai tai tai pentru tine.

Rumburak a spus: (martie 1st, 2013 at 11:59 )

un ciine are suflet mai bun ca un politician. nu musca pt a ajunge la ciolan. daca ii dai un ciolan, iti este recunoscator. politicianul uita de cei care l-au ajutat sa ajunga la ciolan, inainte de alegeri erau numai lapte si miere, promiteau totul, acum nu stiu decit sa puna taxe fraierilor care i-au votat.

eu_unu a spus: (martie 1st, 2013 at 12:04 )

De ce iti trebuie in oras caine la curte comuna….ai caine platesti…punct

Av Obirsanu Carmen a spus: (martie 1st, 2013 at 12:22 )

Aceasta decizie a consiliului local si a primarului Robu este o prostie.
Romanii inclusiv Timisorenii sint oameni carora li s-a incetatenit practica de a-si proteja locuintele de la curte sau la bloc unii, cu caini. In momentul in care li s-ar interzice intr-un fel sau altul sa creasca la casa un animal nu numai de companie ci si de aparare inseamna ca cel ce da o asemenea dispozitie este inafara neamului romanesc. Atunci cum se poate pretinde un asemenea consilier local sau primar ca reprezinta interesele noastre ale timisorenilor ???
Mai mult propunerea primarului de a steriliza cainii reprezinta o alta prostie care ar trebui sanctionata de autoritati.In cativa ani cainii care azi vor fi sterilizati vor muri d batranete fara a procrea. Inseamna ca rasele respective de caini nu vor mai exista.Actiunile deliberative ale unei persoane de a extermina o rasa de animal (produsul naturii) reprezinta o infractiune deosebit de grava. Oare primarul Robu nu este constient de asta?
Cainii maidanezi sint mult mai destepti decit cainii de rasa si asta o stie oricine.
Cainii sint cei mai buni prieteni ai omului daca sti sa te comporti normal in comunitate. Un om ca acest domn Robu care manifesta o ura diabolica impotriva tuturor care au curajul sa se opuna prostiilor lui, nu poate sa beneficieze de avantajele unei prietenii cu animalul de companie. Cainele mai bine ca oricine face distinctie intre omul bun si omul rau.In schimb pe dl Robu il intereseaza dstinctia dintre omul cu bani si omul fara bani. Din acest motiv consider ca un caine este mai bun decit acest primar.
Dintre toti consilierii locali pe care ii cunosc ,stiu ca dl Stoia este cel mai inversunat dusman al cainilor. De ce nu stiu dar la varsta dinsului ar trebui sa reconcilieze relatia cu natura.

Tony a spus: (martie 1st, 2013 at 12:40 )

@@Jane Skimmer : de ce sa fiu eu afectat ca un bou ca tine are caini in curte care latra si hamaie toata noaptea !!! cum de in alte tari poti dormi cu geamul deschis fara sa auzi cum latra tot cartierul din cauza unor boi ca tine care tin caini! taxa nu e pe caini, ei sunt nevinovati, taxa e pe cretini ca tine fatati pe maidan!

@Tony a spus: (martie 1st, 2013 at 12:58 )

esti un dobitoc si tu. am fost si altii in alte tari in care am auzit latrat de caine. lasa politica si fa altceva. nu-l mai lingeti in fund pe vopsit din birourile partidului pentru ca o faceti pe banii nostri, nenorocitilor.

Tony a spus: (martie 1st, 2013 at 13:22 )

@@Tony : bai Mircea Badea! nu toti sunt cacati la cur cu politica! ai copii? dupa ce copilul tau (sau nevasta-ta bai onanistule) e inconjurat de o haita de caini cand vine de la scoala mai vorbim! bine ma stoiule! si dupa mai vorbim sa-mi spui ce parere ai de caini si starpiturile numite proprietari de caini! cine’n puii mei crezi ca dau drumu prin oras la caini daca nu marii pupatori in cur de caine! si sa-nu vii ca generalizez ca sunt si proprietari onesti care-i sterilizeaza si care-i vaccineaza! si romani cinstiti sunt pe aici dar tot ca neamuri proaste suntem cunoscuti! se numeste masa critica, iar masa critica la noi e formata din labagii care tin caini si arunca catelusii pe strada… viitori maidanezi! asa ca hai sicir in p-la mea! ia atitudine in directia potrivita nu-mi apara mie cacanarii ca nu merge .. nenorocitule

Mihai a spus: (martie 1st, 2013 at 13:36 )

Caini maidanezi sunt o problema si parte din aceasta problema sunt numarul de caini mare tinut de oameni in curte sau in apartamente (trist totusi sa tii un animal nobil, in opinia mea, inchis in apartament). Zice cineva ca sunt pentru paza. Nimic mai fals. Eu am fost jefuit cu doi caini in curte (in zona Soarelui). Pur si simplu le-au aruncat niste chiftele si i-au adormit (eu eram la munte). Mai zice cineva ca nu poate dormi de latratul lor. Da, ei latra, asta ii diferentieaza de lupi si prin asta i-am facut domestici, latra la posibilele pericole, latra sa comunice, latra de veselie, de dor de joaca. Sunt galagiosi. Stiu prea bine 🙂 sotia mea-i mai sensibila si nu prea e multumita de cainii din curte. Dar sa revin la subiect. In opinia mea ambele parti au dreptate. Cainii trebuie tinuti sub control, trebuie OBLIGATORIU sa aiba carnet, sa fie la zi cu controalele medicale etc etc. Orice caine de pe raza orasului care nu are carnet de sanatate ar trebui luat vaccinat, deparazitat si sterilizat. Nu stiu de unde ar putea fi atatea bani, insa iata o sursa ar putea fi chiar iubitorii de caini! eu sunt de acord sa platesc impozit pe caini DACA si numai DACA acesti bani sutn folositi in scopul de a ajuta cainii fara stapan (a caror stapini suntem noi toti locuitorii orasului, ca ne place sau nu). Deci, nu va certati (era sa zic nu va incaierati) haideti sa ne tinem de Robu (fara politica va rog) ca sa faca ceva concret pana la capat, pentru ca daca acesti bani nu sunt folositi cum trebuie atunci chiar ca e o taxa aiurea si neplacuta. Va salut!

drukeria-membriidepartid a spus: (martie 1st, 2013 at 13:41 )

de obicei nu comentez la articole, altele decat sportive, dar aceasta decizie este o decizie foarte buna si argumentata! nimanui nu i se interzice sa tina un caine dar nu o haita!
contestatari sunt doar cei care vor haita de caini in curte sau unii contesta aceasta decizie doar pt. ca sunt de alta culoare politica decat cei care au luat aceasta decizie, sau poate sunt „drukeri”, a caror motto este:”sa-l facem pe robu!”.

savoi a spus: (martie 1st, 2013 at 13:51 )

in bloc la mine sunt doua familii cu copii mici. una e sub mine iar cealalta deasupra. il rog pe domnul primar sa ia masuri pentru ca in fiecare noapte sunt trezit de acesti puradei. in strainatate nu e la fel.

kelemen a spus: (martie 1st, 2013 at 14:18 )

nu caiii din curti sunt problema. eu nu inteleg rationamentul in care o firma, danyflor, e platita regeste pentru a tine cainii, dar care isi bate joc de bietele animale, iar eu, ca proprietar de casa cu curte trebuie sa platesc pentru cainii mei. sa plateasca si cei de la danyflor. dar nu platesc. infractorii aia prind cate un catel si apoi ii dau drumul pe strazile orasului pentru a-l mai prinde o data si pentru a ma incasa o data bani. plus cainii care vin din localitatile periurbane. mergeti pe camp la utovin, sag, dumbravita sa vedeti ce de caini sunt. aia toti migreaza spre oras. ma intreb cum de cei de la danyflor nu stiu. dar e mai simplu de rezolvat printr-o lege discriminatorie. asa isi primesc banii si smecherii de la danyflor, care incaseaza pentru un caine decat o suma alocata pentru un copil. ce fac cu banii astia?

Ioane si Gheorghe a spus: (martie 1st, 2013 at 16:11 )

Ziarul dv. e necinstit pentru ca permite ascunderea comentariilor care nu le plac unora, desi sunt argumentate si decente. Inteleg sa ascunzi sau sa stergi un comentariu indecent, murdar, dar nu ca cel al lui jane skimmer de mai sus. Pacat ca un reporter remarcabil ca Ino Ardelean, care a suferit pe vremea PSD -ului fiind chiar batut de acele animale, permite asa eva !!!

Propun imediat respectarea legii in Romania: pitbullii, rotweillerii si alte rase care pun in pericol viata oamenilor sa fie imediat eutanasiate !! Sunt interzise in Romania si in Timisoara e plin de imbecili si imbecile care merg cu ei pe strada fara sa aibe botnita. Sau, sa ne dea si noua voie sa umblam cu mitraliere pe strada ca sa ne protejam de animale de toate felurile, caini si oameni.

Iar cu cainii din curte si cu cei vagabonzi: trebuie taxe si respectiv sterilizati. Sau solutia Chisinau, acolo toti au fost impuscati intr-o zi, mi-a spus un cunoscut.

Nu accept sa merg pe strada si la fiecare curte sa latre salbatic la mine ba sa-si mai bage si botul prin gard si sa ma prinda daca nu sunt atent tot felul de fiare. De ce ma sperie, eu i-am speriat pe stapanii lor, le fac vreun rau?

Sa le bage o taxa uriasa pentru ca cainii lor isi fac nevoile pe strada (cand ati vazut vreun individ sa stranga rahatul cainelui ?), fac zgomot noaptea de nu poti dormi si streseaza oamenii si copiii pe care-i pot ucide, multe cazuri se dau si la Tv, de inconstienti care-si lasa animalele libere .

Bravo domnule Robu, aici ne-ai placut !!!

P.S. Am si eu caine, mare, ciobanesc roman, imens, dar nu latra decat foarte rar si-l tin la tara in libertate nu in bloc !!!!!

maxim a spus: (martie 1st, 2013 at 16:31 )

Draga Ioane si Gheorghe, comentariul respectiv este ascuns pentru ca a primit mai multe comentarii negative. Chestiunea se practica si la alte publicatii. Daca doresti sa vezi comentariul, poti sa dai click imediat sub el. In alta ordine de idei, cainii sunt crescuti de oameni. Pe caini ii omoram/sterilizam… Cu oamenii ce facem?

@ maxiim a spus: (martie 1st, 2013 at 19:11 )

.. pe cei gen Tony io zic să-i sterilizăm… deocamdată !

Elvira Popescu a spus: (martie 2nd, 2013 at 13:18 )

@ maxim

Cainii nu trebuie urati.

Dar trebuie intelese anumite lucruri.

Exista o gramada asa zise ONG-uri care protejeaza animalele. Acestea primesc bani multi de la stat sau din donatii. Dar degeaba !!

ONG-urile astea au tot interesul sa fie caini vagabonzi pe strazi, vesnic. Ca si hingherii de fapt. Altfel, dispare obiectul muncii.

Robu face foarte bine ca pune taxe. Cainii vagabonzi trebuie sa dispara imediat. Ati vazut caini aiurea pe strazi, in haite, cum vad eu zilnic la padurea Verde sau in Circumvalatiunii, prin Amsterdam sau Viena?

Dar trebuie amendati si cei care merg cu caini periculosi pe strada si cei care nu strang gunoiul dupa caine.

In general, iubesc animalel dar oamenii sunt pe primul loc. Este inadmisibil sa fie muscati sute de oameni saptamanal in Romania si in Timis in particular, ce naiba.

maxim a spus: (martie 2nd, 2013 at 14:21 )

@Elvira Popescu: doamna draga, dumneata n-ai inteles ca taxele nu sunt pentru cainii vagabonzi, ci pentru cei care detin caini fara pedigree. Cainele meu, care nu e de rasa, are toate vaccinurile si deparazitarile necesare, facute la timp, are cip, are tot ce are un caine cu pedigree. Totul poate fi dovedit cu carnetul de sanatate. De ce trebuie eu sa platesc o taxa, daca nu vreau sa-l sterilizez?
Si daca or sa puna aceste taxe, oamenii saraci or sa-si sterilizeze cainii sau vor plati taxele? Sa fim seriosi. Le vor da drumul pe strada.

@Elvira Popescu a spus: (martie 2nd, 2013 at 14:34 )

doamna, de ce sa plateasca timisorenii care detin animale o taxa la primarie? pentru ca cei de acolo sa vireze mai multi banio catre dany flor, firma responsabila pentru tot dezastrul din oras? ce garantie am eu ca se va rezolva aceasta problema, cand primarie lucreaza tot cu cei de la dany flor? campania asta cu detinatorii de animale se aseamana izbitor cu cea facuta pentru fumatori, care, in tarile civilizate nu mai pot fuma in spatiul public. as vrea ca priamrul nicolae robu sa se itnereseze cum e la viena in aceasta privinta, ca e mai aproape de timisoara decat e bucurestiul. dar nu asta e interesul, ci inventarea de noi taxe pentru a plati pe baietii destepti.

@Elvira Popescu a spus: (martie 2nd, 2013 at 14:39 )

poate ca per cei care au animale ar trebui scris la fel ca si pe pachetele de tigari, ca dauneaza grav sanatatii. sa-si faca treaba cei de la dany flor si nu vim mai avea probleme. eu trebuie sa platesc ca am un caine, dar cei de la dany flor primesc bani pentru ca il intretin. unde e logica. sa mearga domnii din primarie la viena sa vada cum e. dar e nu merg. cel putin nu sa vada cum se face acolo administratie. ei merg doar la cumparaturi, cand sunt reduceri, pe banii timisorenilor.

Adela Marculescu a spus: (martie 2nd, 2013 at 15:06 )

Eu cred ca animalele trebuie sa traiasca in libertate, nu la bloc sau in curti.

Cainii din oras produc: zgomot ca latra, gunoi caci stapanii lor nu curata rahatul de pe strada, stres fiindca stapanii lor nu le pun botnita si pot ucide pe careva daca-l raneste la artera femurala ca pe japonezul ala din Bucuresti. Deci, Robu face bine, de altfel e prima masura faina luata. Eu il sprijin !!

cainii vagabonzi, in plus fata de astia dinainte, mai imprastie si paraziti si pureci pe unde stau sau trec. Ei trebuie imediat scosi de pe strazi si eutanasiati, fiindca suntem o tara saraca si mai bine bagi banii in crestea copiiilor decat in ingrijirea stupida a cainilor vagabonzi, in salariile hingherilor si in asa zisele ONG-uri care cica protejeaza animalele dar de fapt isi rotunjesc veniturile, borfasii !!!

@Adela Marculescu a spus: (martie 2nd, 2013 at 15:23 )

daca e sa ma iau dupa tine, ajung sa spun ca ar trebui sa ne plimbam pe strada, cel putin vara, in costumul lui eva. nu-mi vine sa cred cati dementi exista in orasul asta! cainii aia vagabinzi sunt oglinda societatii in care traiesti si tu, cuconica draga. dar cum romania e populata cu specimene ca tine care doar dau din gura dar nu fac nimic, sansa de schimbare in bine e egala cu zero.

Av Obirsanu Carmen a spus: (martie 2nd, 2013 at 15:41 )

Consider ca masura eutanasierii animalelor este o atitudine criminala. Nu poti omori o finta pentru ca ea exista. Cei care sustin ca se impune masura eutanasierii cainilor sint mai animale decit cainii vagabonzi. Si m,ai degraba cred ca jignesc aceste finte necuvintatoare. Va aduceti aminte cu bebelusul aruncat in zapada de mama undeva prin judetul Galati? cine l-a tinut in cusca si l-a protejat cu blana sa? o catelusa care nu s-a gindit ca cineva care provine din acelasi neam cu fiinta pe care a salvat-o peste ani va sustine ca alte cateluse vor fi eutanasiate pentru simplul fapt ca exista.
Oare pamintul asta este atit mic ca sa incapem pe el decit citeva fiinte bipede cu creier naclait de singe?
Cind vedeti cate o casa sparta de hoti primul lucru la care va ginditi este”oare unde cainele?”
Si cainii sint ca oamenii. Unii buni si unii rai. Pe unii viata ii face rai dar a ajunge sa spui ca animalele trebuie eutanasiate inseamna ca nici pe propria viata nu dai doi bani. Si atunci de ce traiesti?
Orice om poate trai unele momente mi bune sau mai rele. Insa atunci vii acasa si mangai un animalut, uzi o floare te simti mai bine,A doua zi o iei de la capat.
Daca nu credeti in partea sentimentala a relatiei cu animalul doamna Elvira Popescu ginditi-va va rog la partea materiala.Ce drept are primarul sa dispuna ca animalul meu din curte sa fie sterilizat? Daca animalul meu se afla in curtea mea si eu ii dau sa manance, eu vreau ca atunci cind cainele meu va muri de batranete sa aiba pui cine ma poate obliga ca sa nu imi indeplinesc vrerea?
Maine poimaine va veni primarul si va pretinde ca cei care nu au parul vopsit ca el sa nu faca copii si sa mearga sa fie sterilizati Va convine ? Nu intelegeti ca atitudinea aceasta de a-ti intra in intmitatea casei tale si sa dispuna asupra vietii chiar si animalelor tale are o alura hitlerista? Si Hitler initial poza in omul maselor pentru ca apoi sa ceara moartea celor care nu erau rasa pura. Peste nu mult timp ingaduindu-le aceasta atitudine veti ajunge sa regretati ca ati tacut cind indivizii astia egoisti, negrii in cerul gurii isi vor face de cap.
Apropo ia uitati-va la coafura lui Hitler. Cu cine seamana???

LICA a spus: (martie 2nd, 2013 at 16:07 )

eu, ca timisoarean care se bucura de comapnia unui caine, as vrea sa stiu ce se intampla cu banii adunati din impozite, la modul cel mai concret. as vrea, de exemplu, sa mi se spuna de catre municipalitate ca are in proiect construirea unui cimitir destinat animalelor.

Toni a spus: (martie 2nd, 2013 at 20:15 )

@maxim : bai gagauta maxima, eu de tari in limba ca tine sunt satul, avem unu premier si altu presedinte, du-te la ei si da-le limbi sub coada! eu am mai zis, dar repet pentru blonde ca tine: dupa ce copilul tau este inconjurat de javre (nu ca ai face parte din ele, tu esti prea sensibil) atunci meri si ia cuvantul, pana atunci stau in banca ta amice si nu fa pe fortosul spagatist, eu nu sunt contra cainilor, numa dobitocii si ologofrenii gen @savoi care pune cainele deasupra unui OM poate crede asa ceva, eu sunt clar impotriva nenorocitilor ca tine, care au impresia ca a face ordine prin caini inseamana automat eutanasiere – ca atat va duce pe voi minte sa omorati si sa scuipati ! – nu retardelule, rezolvarea e prin noi insine ca sa fiu filozofic, adica prin buzunarul nostru al tuturor bai gagauta! ca daca am sta dupa mancatorii de rahat cainesc ne-am umple de bale si purici! asa ca hai sictir amice, lasa caini in pace ca si eu am unu, focalizarea mea sunt onanistii ca tine care dau din gura fara sa aibe neuronii necesari unei conexiuni logice in gandire! lol

maxim a spus: (martie 2nd, 2013 at 20:25 )

@toni, domnul meu, eu n-am intrat in niciun fel de polemica cu dumneata. nu inteleg de ce sunteti atat de agresiv si de ce trebuie sa jigniti.
eu nu am adus in discutie eutanasierea, chestiune despre care nu se face vorbire in proiectul respectiv. am si copil, si caine, si va inteleg supararea legata de haitele de caini vagabonzi de prin oras.
insa eu nu cred ca prin masuri de genul „sterilizezi sau platesti”, primaria va scadea numarul de caini fara stapan de pe strada.
acum, ca ma uit mai sus, „@maxiim” era un raspuns adresat un post al meu de mai sus, in care se facea referire la dumneata. nu sunt eu autorul. nu conteaza.

Goth a spus: (martie 2nd, 2013 at 22:56 )

Problemele principale ale acestui proiect sunt urmatoarele:
-incurajeaza si determina abandonul animalelor de ambele specii pe strazi, nu-l descurajeaza
-se refera total aiurea si la pisici, unde nu exista o problema ca cea a haitelor de caini maidanezi
-se echivaleaza o pisica cu un caine, cand e evident ca o pisica de apartament de 2-4 kg, care nu iese din apartament, nu latra, nu defecheaza pe trotuar, nu se aduna in haita sa atace oameni, nu lasa miros si nici nu miorlaie daca e castrata, nu echivaleaza nici pe departe cu un caine de cateva zeci de kg intr-un apartament de bloc.
-cum se identifica la casa cine cate pisici are si a cui e pisica de pe gard?
-nu se respecta dreptul la proprietate privata
-incalca cateva legi nationale
-precedentele in instanta au anulat toate HCL-urile de acest gen pe motiv de ilegalitate.
E un proiect abuziv, absurd, inaplicabil, ce denota atat ignorarea legilor in vigoare cat si necunoasterea problematicii reale, un proiect care creeaza multe probleme si rezolva cam nimic!

oli a spus: (martie 3rd, 2013 at 08:27 )

ma surprinde ca nu a iesit la rampa niciun ong. spun asta pentru ca ideea cu aceste impozite le apartine unor nenorociti de la un ong local, nu lui robu. robu face doar ce stie mai bine si aplica sistemul copy paste, asa cum face si in privinta initiativelor lui ciuhandu. acum e mai aiurea pentru ca aceasta decizie nu are darul de a-i creste cota, asa cum vrea el mereu. asta e un copy pest nereusit si neispirat.

Eugen a spus: (martie 3rd, 2013 at 10:02 )

Eu ce vina am ca detin la curte doi caini pe care ii iubesc ? De ce sa platesc taxa la primarie ? Cu ce am gresit ? Daca e nevoie de bani pentru buget, sa plateasca taxa toti timisorenii, cu caini sau fara

ghita gelu a spus: (martie 3rd, 2013 at 10:10 )

E distractiva discutia asta a voastra. Eu cred ca Robu isi creste cota, fiindca sunt mult mai multi cei fara caini decat cei cu caini.

Adevarul este ca si pe mine proprietarii cainilor ma scot din sarite cand merg pe strada. Trec pe langa vreo casa si ma sperie vreun animal feroce care latra brusc la mine si trebuie sa ma tin departe de garduri ca sa nu-si bage botul sa ma prinda.

De ce sa fiu speriat la tot pasul de pitbulli si rotweilleri si alte chestii din astea feroce care sunt si interzise prin lege??? Pe langa ca fac si gunoi pe strada si stapanii lor nu strang gunoiul.

Asa ca, pentru privilegiul asta pe care-l au, adica de a ne stresa cu animalele lor si de a face gunoi, stapanii de caini trebuie sa plateasca taxe mari orasului !!!!

Iar aceste taxe trebuie folosite pentru a lichida si cainii vagabonzi de pe strazi care streseaza si ei oamenii, si mai raspandesc si pureci sau paraziti.

Bravo domnule primar Robu !!!! Aici mi-ati placut.

@ghita gelu a spus: (martie 3rd, 2013 at 10:23 )

tu esti mai animal decat cainii, lasi mai multa mizeria in urma ta. numai cand deschizizi gura lesina toti cei care sunt in preajma. amin!

@GHITA GELU a spus: (martie 3rd, 2013 at 12:07 )

DA CU MATZELE CE AU? SI ALEA SAR SA TE MANANCE PRIN GARD? FAC LA NISIP, NU PE TROTUAR. MAJORITATEA CELOR DE APARTAMENT SUNT CASTRATE, NU IASA NICI AFARA. DACA ADUNI SI PROPRIETARII DE PISICI, CHIAR MAI MULTI DECAT CEI DE CAINI, DAR MAI GREU DE OBSERVAT, CA RAR DERANJEAZA PE CINEVA, EI LOVITI CHIAR FARA MOTIV, CRED CA ROBU & CO ISI SCAD DRASTIC COTA. NU UITA CA NICI CEI CARE NU DETIN ANIMALE NU SUNT TOTI CA TINE, PE MULTI NU-I INTERESEAZA PREA MULT PROBLEMA.

Lup Larsen a spus: (martie 3rd, 2013 at 12:25 )

Toti vorbiti de caini, dar uitati ca taxa se refera si la pisici, in mod total nejustificat. Cum si alti au mai spus, pisicile nu se balega pe te miri unde, nu ataca omul, sunt in general deja castrate daca sunt la bloc, in afara catorva babe nebune pentru care exista legi nationale privind linistea si igiena publica care se aplica, proprietarii lor nu supara pe nimeni. Chiar si pisicile stradale sunt utile, disparitia lor nu e de dorit, daca nu vrei cumva invazii de rozatoare si bani publici pe deratizari masive dar inefective. BTW, nu sunt un partizan al haitelor de caini pe strazi, dimpotriva, dar solutia trebuie sa fie una corecta pentru toata lumea si rationala, nu tras la gramada, dupa obiceiul romanesc atat de tembel, amatorist si daunator in orice domeniu.

Veterinar a spus: (martie 3rd, 2013 at 14:05 )

Nu e o problema de termeni, cum spune dl Orza, daca e taxa, amenda sau impozit, e una de corectitudine, respectare a drepturilor democratice si de aplicabilitate si coerenta a legii. E inutil sa te iei de pisici, acolo poti impune cel mult sterilizarea femelelor (sa sterilizezi masculii e inutil), unde e posibil medical (animalul nu risca sa decedeze ca urmare a operatiei) si respectarea vaccinarilor si tratamentelor, eventual microciparea. La fel la cainii din curti. La cainii din apartament poti impune eventual o limita, exista un interes public major in aceasta directie, inexistent cand vorbim de pisici, mai ales daca femelele sunt castrate. Cum multi atrag atentia, e absurd sa echivalezi un ciobanesc intr-un apartament cu o pisica, cum e absurd sa pretinzi ca poti stabili a cui e pisica din curte. Consultati oameni care se pricep, nu mai faceti legi din topor!

Adelina Georgescu a spus: (martie 3rd, 2013 at 15:39 )

@ Av Obirsanu Carmen et comp.

Total. Romanii, casele si cainii de protectie. Dar de unde au avut bani unii romani sa-si faca ditamai vilele ????

Dupa ce ne-au jefuit pe noi platitorii de taxe care muncim in privat toata ziua, ca patroni sau angajati, acum mai au si pretentii sa le suportam si animalele feroce si ilegale pe care le detin, si care ne strica somnul, baga frica in noi cand megem pe strada sau cand ne plimbam prin parcuri. Nu demult un dlamatian a sarit direct la mine, fara motiv, noroc ca la tinut stapanu-sau de curea.

Sa va puna taxe si pe viloaiele voastre si pe rotweillerii vostrii de sa va usuce !!!!!

Bravo domnule primar Robu !!!

Si rusine la ziarul asta ca ascunde comentariile care nu convin !!!

@adelina georgescu a spus: (martie 3rd, 2013 at 15:48 )

Fa Adelino, batuta in cap mai esti! Inteleg ca n-ai avut in viata ta vreun animal de care sa ai grija, ca altfel gandeai inainte sa deschizi gura! Auzi la ea, de unde au avut bani sa-si faca vile…
A sarit dalmatianu’ pe tine?? Iti dai seama? Cel mai prost caine din univers a sarit pe o tuta, si inca fara motiv! Acum, mars la casierie, sa-ti dea Robu simbria.

pt. Adelina G. a spus: (martie 3rd, 2013 at 16:02 )

draga mea, ce prostii poti debita. doamne iarta-ma! il feliciti tocmai pe robu, care toata viata lui a lucrat la stat. tu stai cumva drept, dar judeci a’ naibii de stramb. ai luat-o rau prin cucuruz si nu iti mai gasesti echilibrul. eu te sfatuiesc sa inghiti un calmant ceva. e spre binele tau, crede-ma.

Pa, Robu! a spus: (martie 3rd, 2013 at 20:52 )

Evident, cu atat mai mult si eu refuz sa-ti platesc amenda pe matza!

Bogdan a spus: (martie 6th, 2013 at 12:09 )

Nu sunt de acord cu treaba cu restrictionarea numarului de animale si taxarea/amendarea existentei lor, nici la casa, nici la bloc, ceea ce este de altfel COMPLET ILEGAL. Si nu stiu ce are primarul cu pisicile, care nu se aduna in haite agresive, care sa puna pe cineva in pericol, nu latra noaptea prin apartamente si-si ingropa excrementele chiar si daca traiesc pe strada, dar mai in apartamente, unde au litiera!

Never Ever! a spus: (martie 7th, 2013 at 13:43 )

Cea mai mare aberatie si ilegalitate din mai noua postare pe Facebook a primarului Robu privind subiectul e acel punct 4 , anume restrictionarea numarului de animale, la 2 la bloc, respectiv 4 la casa. Primaria va fi data in judecata pentru el si va pierde fiecare proces. Din pacate, pe banii contribuabililor! Dar pot fi dati in judecata si personal, dl Robu si consilierii, precum si functionarii Primariei ce vor incerca sa-l puna in practica, pentru abuz in serviciu, penal si civil!

George a spus: (octombrie 17th, 2013 at 16:22 )

„ceea ce se întâmplă acum la Timişoara ar putea să dea idei și altor administrații locale.” Se poate să preia şi alţii idei, dar taxa pe câinii nesterilizaţi există de mult la Oradea (oraş cu foarte puţini câini pe străzi!), probabil de acolo s-a inspirat Robu…

@george a spus: (octombrie 17th, 2013 at 16:44 )

Domnul meu, la Timisoara NU exista o astfel de taxa. Exista doar o amenda intre 500 si 1.000 de lei, pentru cei care nu-si sterilizeaza cainii. O taxa de 100-150 lei/an ar fi mai de bun simt, decit amenzile . Robu nu s-a inspirat de niciunde, e prea genial.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


L'architect du beaute

Administratie vezi arhiva Administratie

MINA Pop-Up 3 octombrie - 12 ianuarie

Politica vezi arhiva Politica

Alfred Simonis cere dezbatere cu participarea tuturor părților implicate pe proiectul taxelor și impozitelor locale

Liderul PSD Timiș, Alfred Simonis, cere un dialog politic real pe tema impozitelor și taxelor locale. Trebuie ca reprezentanții tuturor părților să participe la dezbaterea pe această temă. Joi seara, proiectul taxelor și impozitelor locale pe 2025 la Timișoara a picat la votul din Consiliul Local, după ce nu a atras destule sufragii pro pentru...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alfred Simonis cere dezbatere cu participarea tuturor părților implicate pe proiectul taxelor și impozitelor locale
dermaskin-orizontal

Sport vezi arhiva Sport

SCM Timișoara, meci de gală la ultima apariție pe parchetul propriu în 2024

SCM winsed.swiss Timișoara întâlnește campioana, U-BT Cluj-Napoca, în ultimul meci al anului 2024, la sala Constantin Jude. Alb-violeții vin după două succese în deplasare. Timișoara s-a impus pe terenul formației Steaua București (70-57), în Liga Națională, și în sala din Giulești, 77-72 cu Rapid București. Acest din urmă meci le-a adus calificarea în turneul final,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul SCM Timișoara, meci de gală la ultima apariție pe parchetul propriu în 2024
isho.ro

Social vezi arhiva Social

TIR în flăcări pe Calea Aradului! Ce s-a întâmplat/FOTO

Imagini care pot provoca un şoc emoţional! Un TIR în flăcări, chiar dacă la ora imortalizării acestor fotografii, în jur de 17.45, în Timişoara plouă torenţial. TIR-ul se află pe strada Grigore Alexandrescu, aproape de Calea Aradului. Cauza probabilă a incendiului este un scurtcircuit şi din fericire nu există victime, şoferul ieşind repede din TIR....
Citeşte tot articolul Citeste articolul TIR în flăcări pe Calea Aradului! Ce s-a întâmplat/FOTO
Muzeul National al Banatului
No More Bad Gifts

Economic vezi arhiva Economic

Prețurile la serviciile de apă și canal rămân neschimbate anul viitor la Timișoara

Tarifele practicate la Timișoara pentru prestarea serviciilor de apă și canal sunt sub media europeană și scumpiri semnificative nu sunt previzionate în următorii ani. De la 1 ianuarie vor intra în vigoare prețuri noi la serviciile Aquatim, dar și așa prețurile nu vor afecta semnificativ bugetul famiiilor. La nivel european, cheltuielile realizate pentru apă și...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Prețurile la serviciile de apă și canal rămân neschimbate anul viitor la Timișoara

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Imagini care pot provoca un şoc emoţional! Un TIR în flăcări, chiar dacă la ora imortalizării acestor fotografii, în jur de 17.45, în Timişoara plouă torenţial. TIR-ul se află pe strada Grigore Alexandrescu, aproape de Calea Aradului. Cauza probabilă a incendiului este un scurtcircuit şi din fericire nu există victime, şoferul ieşind repede din TIR....
Citeşte tot articolul Citeste articolul TIR în flăcări pe Calea Aradului! Ce s-a întâmplat/FOTO
Primarul Dominic Fritz a declarat că intenţionează să discute cu toţi liderii politici ai partidelor care sunt reaprezentate în Consiliul Local, pentru a găsi o soluţie la proiectul privind taxele şi impozitele pentru anul 2025. Proiectul va intra din nou pe masa consilierilor locali luni, 23 decembrie, după ce joi a căzut la vot. Proiectul...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Primarul Fritz vrea să discute cu liderii politici soluţii pentru trecerea proiectului privind noile taxe şi impozite
La momentul nepotrivit în locul nepotrivit. Un bărbat în vârstă de 65 de ani, a condus un autoturism pe DJ 681 dinspre Gladna Montană spre Drăgșinești, iar la un moment dat a pierdut controlul asupra direcției de deplasare și a ieșit înafara părții carosabile, răsturnându-se. În urma impactului a rezultat decesul unui pasager din autoturism,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul A murit nevinovat într-un accident pe care nu l-a provocat
Polițiștii Brigăzii de Combatere a Criminalității Organizate Timișoara, împreună cu procurorii D.I.I.C.O.T. – Serviciul Teritorial Timișoara, au documentat activitatea infracțională a două persoane, cu vârste de 43 și 70 de ani (membre ale aceleiași familii), pentru săvârșirea infracțiunilor de introducere în țară de droguri de risc și trafic de droguri de risc. Din cercetările efectuate...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Prinși în flagrant cu kilograme de „iarbă” la ei
Liderul PSD Timiș, Alfred Simonis, cere un dialog politic real pe tema impozitelor și taxelor locale. Trebuie ca reprezentanții tuturor părților să participe la dezbaterea pe această temă. Joi seara, proiectul taxelor și impozitelor locale pe 2025 la Timișoara a picat la votul din Consiliul Local, după ce nu a atras destule sufragii pro pentru...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alfred Simonis cere dezbatere cu participarea tuturor părților implicate pe proiectul taxelor și impozitelor locale
Muncitorii clujenilor de la ARL au plecat în concediul de iarnă de pe șantierul noului drum de legătură DN 69 Timișoara – Arad cu autostrada A1. A fost ultima săptămână de muncă din acest an pe șantier, el lasă lucrările la un stadiu de realizare de aproape 40%.  În ciuda umidității ridicate din sezonul de...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Șantierul noului drum de legătură Timișoara – A1 se închide în acest an la 40% din total realizat/FOTO
Administrația Bazinală de Apă Banat a avut un an cu numeroase investiții realizate pentru buna gospodărire a apelor din zona de vest a României. Seceta a pus mari probleme în gestionarea resurselor de apă, cele mai mari au fost în acele zone unde nu există legături între zonele cu acumulări care nu sunt legate cu...
Citeşte tot articolul Citeste articolul ABA Banat a realizat investiții de multe milioane de lei în gestionarea apelor din zonă și pregătește altele similare în 2025
SCM winsed.swiss Timișoara întâlnește campioana, U-BT Cluj-Napoca, în ultimul meci al anului 2024, la sala Constantin Jude. Alb-violeții vin după două succese în deplasare. Timișoara s-a impus pe terenul formației Steaua București (70-57), în Liga Națională, și în sala din Giulești, 77-72 cu Rapid București. Acest din urmă meci le-a adus calificarea în turneul final,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul SCM Timișoara, meci de gală la ultima apariție pe parchetul propriu în 2024
Rata șomajului se menține în județul Timiș peste unu la sută, fiind în creștere nesemnificativă. Luna noiembrie se încheie cu o rată a șomajului de 1,09% față de 1,06% în octombrie, anunță Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Timiș. La sfârșitul lunii noiembrie, rata șomajului a fost de 1,09%, fiind înregistrat un total de...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Rata șomajului din Timiș rămâne peste unu la sută
Lugojul va beneficia de 13 milioane de euro, fonduri europene în cea mai mare parte, pentru un parc nou, reabilitarea a alte patru parcuri, dar și infrastructură modernizată. Două noi contracte de finanțare prin Programul Regional Vest 2021-2027 au fost semnate astăzi de reprezentanții Primăriei Lugoj și cei ai ADR Vest. Primul proiect, „Creșterea calității...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Municipalitatea din Lugoj și ADR Vest au semnat două contracte de finanțare cu fonduri europene, în valoare de 13 milioane de euro
Top