Razboi pe fata intre Aeroportul Timisoara si Carpatair

Disputa dintre administratorii Aeroportului Internațional Timișoara și Compania Carpatair a ajuns la un nou nivel. Directorul companiei aeriene, Nicolae Petrov, i-a cerut ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu, demiterea lui Dan Idolu, directorul aeroportului.

Este deja cunoscut faptul că între cele două entități există mai multe litigii pe rol. Reprezentanții aeroportului susțin că au de recuperat de la Carpatair peste 2,5 milioane de euro, reprezentând mai multe servicii efectuate, dar neachitate. Peste o jumătate de milion de lei ar însemna doar cheltuielile mici, cum ar fi plata parcării angajaților, carduri de acces sau chiriile pentru spațiile din aeroport.

Pe de altă parte, reprezentații companiei aeriene susțin că au de încasat de la aeroport 10,5 milioane de de euro. Suma ar reprezenta „despăgubiri aferente prejudiciului cauzat de politicile anticoncurențiale și discriminatorii practicate de către Aeroportul Timișoara”, așa cum se arată într-un comunicat de presă al companiei. Un dosar în acest sens există pe rolul Curții de Apel Timișoara. Până la rezolvarea acestuia însă, aeroportul a solicitat în instanță poprirea conturilor Carpatair, în vederea recuperării datoriilor. Tribunalul Timiș a decis să pună poprire pe conturile companiei din trei bănci, pentru o sumă de peste un milion de euro. Sentința este executorie, dar poate fi atacată cu apel.

Pe de altă parte, surse din cadrul aeroportului susțin că directorul Carpatair, Nicolae Petrov, a trecut la mutări mai dure. Împreună cu ambasadorul Elveției (țară în care stau acționarii principali ai companiei), el ar fi fost în audiență la ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu. Petrov a cerut, nici mai mult, nici mai puțin, decât îndepărtarea din funcție a directorului aeroportului, Dan Idolu, și numirea unei persoane care să-i facă jocurile. Fenechiu a fost destul de reticent la aceste solicitări, fie și numai pentru faptul că deja se află sub lupa unor servicii, dar și a anchetatorilor, pentru alte probleme. Mai mult, există o anchetă care vizează faptul că mai mulți polițiști de frontieră, vameși sau inspectori guvernamentali ar fi beneficiat din partea Carpatair de excursii gratuite la Chișinău, cu tratament all-inclusive.

Mai trebuie spus că angajații Carpatair nu trec prin cele mai fericite zile. Numai în ultimul an au fost concediați 200 de oameni, printre care personal tehnic și de întreținere a avioanelor. De asemenea, din cauza dificultăților financiare, compania a închis 25 de destinații dintr-un total de 37 de stații.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

12 comentarii pentru acest articol

coco a spus: (mai 16th, 2013 at 16:37 )

„mai mulți polițiști de fronteră, vameși sau inspectori guvernamentali ar fi beneficiat din partea Carpatair de excursii gratuite la Chișinău, cu tratament all-inclusiv” unde? unde? :)) looool……din partea mea sa inchida carpatairu, cea mai groaznica companie ever, preturi mari, servicii proaste……..pana la urma si wizzairu ii mai de 2 lei, dar macar tot atat ma costa si biletele deci nu am pretentii.

Whiskey cu idolu, pardon cu gheata a spus: (mai 16th, 2013 at 19:40 )

Ce sa il mai dea afara cand in 30 mai va acest personaj lugubru va zbura de pe aeroport cu toti acolitii lui. Si sa zica multumesc daca nu zboara direct in celula de la popa sapca, acolo unde poate sa isi bea doza zilnica de whiskey in liniste.

Interesul poarta...fesul,soldovene!!! a spus: (mai 16th, 2013 at 21:31 )

Declară pentru Capital omul de afaceri. ”După ce nu vor mai fi subvențiile respective pentru anumite companii, ne vom întoarce în București”, adaugă acesta. Vorbind de concurența neloială, Nicolae Petrov afirmă faptul că 75% din rețeaua Carpatair este afectată de acest lucru.

Mafia italiana nu iarta!!! a spus: (mai 16th, 2013 at 21:36 )

Un deputat italian a solicitat efectuarea unei anchete privind decizia companiei aeriene Alitalia de a încredinţa Carpatair numeroase zboruri pe rute interne, în Italia, şi pe rute externe, pe fondul nemulţumirii sindicatelor piloţilor şi însoţitorilor de bord italieni, scrie publicaţia italiană romcapitale.net ŞTIRI PE ACEEAŞI TEMĂ Cristina Vărzaru, colega handbalistei acuzate de lesbianism: „Să fie j… Scandalul Negoiţă – Borcea ia amploare: „Cum să las avortonul să bage … Gigi Becali îl ameninţă pe selecţioner: „Am ajuns să fim la cheremul l… Deputatul italian Francesco Barbato (unul din liderii partidului Italia Valorilor) cere o anchetă parlamentară în legătură cu prevederile contractului încheiat între cele două companii aeriene. Deputatul menţioneză că, în fiecare dimineaţă, avioane ale Carpatair decolează din oraşe din România, Republica Moldova şi Ucraina, transportând la Timişoara pasageri care apoi continuă călătoria în Italia, Germania şi Grecia. Totul ar fi în regulă, dar nemulţumirile apar în contextul în care avioane Carpatair operează şi zboruri între Ancona şi Roma în numele Alitalia, cu piloţi, însoţitori de bord şi avioane proprii. Alitalia a confirmat că a semnat, în septembrie 2011, un acord de tip „code sharing” („utilizare în comun a codurilor zborurilor”) cu Carpatair. Compania italiană a precizat că acordul a fost aprobat de Autoritatea aeronautică italiană (ENAC), iar Carpatair are toate certificatele de siguranţă. În plus, Carpatair ar putea opera zboruri în numele Alitalia şi pe rutele Pisa-Roma, Alghero-Roma, Parma-Roma şi Bolzano-Roma. „Pare cel puţin absurd ca Alitalia să cedeze unei companii din România zboruri cu aceleaşi destinaţii pentru care ceruse condiţii speciale, din cauza crizei, costurile fiind suportate de contribuabilii italieni, iar mulţi angajaţi ai Alitalia, comandanţi, însoţitori de bord, sunt disponibilizaţi”, argumentează Barbato. Şi preşedintele Asociaţiei naţionale italiene a piloţilor comerciali (ANPAC), Giovanni Galiotto, este total nemulţumit de hotărârea Alitalia de a încredinţa unele zboruri companiei Carpatair, explicând că mii de angajaţi au fost disponibilizaţi, inclusiv 550 din cadrul Alitalia. În acelaşi timp cotidianul Corriere della Sera scrie că piloţii şi sindicaliştii sunt preocupaţi de siguranţa zborurilor operate de Carpatair, precizând că au fost înregistrate numeroase incidente cu avioanele acestei companii. Ultimul incident ar fi avut loc, luni, 7 ianuarie, când zborul AZ1666, pe ruta Pisa – Roma, operat de Carpatair în numele Alitalia, a fost întârziat din cauza unei defecţiuni. Carpatair este una dintre cele mai mari companie regională din sud-estul Europei cu baza în Timişoara. Fondatorul acesteia este moldoveanul Nicolae Petrov. În prezent Carpatair operează peste 350 de zboruri regulate pe săptămână către 28 de destinaţii din 8 ţări.

Adevarul supara!!! a spus: (mai 16th, 2013 at 21:41 )

Este o informaţie care crează confuzie, cea privind anularea zborurilor dintre Pisa şi Bologna. Este vorba despre operarea celor două aeronave Carpatair. Decizia s-a luat la presiunea sindicatelor, acestea fiind nemulţumite că am câştigat această licitaţie. Practic o aeronavă a mai rămas pe această rută, deoarece a doua a fost avariată în urma incidentului. Cei de la Alitalia au anunţat că vor să vadă cauza accidentului, pentru a decide mai departe, decizia de suspendare fiind luată mai mult pentru a linişti spiritele. Probabil că zborurile vor fi suspendate una-două zile, până se lămuresc cauzele incidentului, a declarat Petrov.

Relu Fenechiu asculta pe italieni,au dreptate!!! a spus: (mai 16th, 2013 at 21:47 )

Italienii cer rezilierea contractului Alitalia a anunţat sâmbătă seara, într-un comunicat, suspendarea „tuturor zborurilor operate de către Carpatair pe rute dinspre Pisa şi Bologna“ către Roma. Carpatair a câştigat, în februarie 2012, o licitaţie privind asigurarea anumitor zboruri interne Alitalia, în cadrul unui parteneriat foarte controversat. „Suntem impresionaţi de numărul de avarii şi probleme cu care se confruntă această companie. De altfel, eu am alertat autorităţile din domeniul aviaţiei civile, dar nu am primit un răspuns“, a declarat Marco Veneziani, secretarul la nivel naţional al sindicatului Uil Trasporti, pentru postul de televiziune SkyTg24. La rândul său, Francesco Persi, secretarul naţional al Federaţiei Italiene a Transporturilor (FIT), a precizat că „ceea ce s-a întâmplat este deosebit de grav, iar Alitalia are datoria să rezilieze imediat contractul cu compania Carpatair“. FIT a anunţat o grevă de 24 de ore astăzi, pentru a protesta faţă de contractul dintre Alitalia şi Carpatair. Şi asociaţia asistenţilor de zbor din Italia precizează într-un comunicat că Alitalia „trebuie să anuleze imediat contractul cu Carpatair“, contract care nu e altceva decât „o tentativă stângace de a reduce costurile transportului aerian din Italia“. Alitalia are datoria să rezilieze imediat contractul cu compania Carpatair. Francesco Persi, secretarul naţional al Federaţiei Italiene a Transporturilor.

Carpatair adevarat a spus: (mai 16th, 2013 at 21:52 )

Procuratura din Roma nu sufla un cuvant despre cele intamplate, iar reprezentantii spitalelor tac in privinta pacientilor.
Mai mult, Alitalia, compania pentru care zbura aeronava Carpatair, a sters culorile de pe fuselaj, iar lucrurile nu par sa se opreasca aici. In plin scandal, italienii vor sa intrerupa contractul cu romanii.
„Din luna decembrie suntem supusi unor presiuni foarte mari mediatice de defaimare din partea sindicatelor”, spune presedintele Carpatair.
Pasagerii zborului cu pricina spun insa altceva.
„Calatoresc de 30 de ani si am crezut intotdeauna ca merg cu Alitalia. Am aterizat si parea unul care nu stia sa piloteze avionul”, a declarat un pasager.
Directorul Alitalia vorbeste de trei incidente in ianuarie cu avioanele Carpatair, iar in Romania compania a dat in cateva randuri emotii pasagerilor.
In februarie 2009, o aeronava a aterizat fortat la Timisoara, fara roata din fata, pe un covor de spuma, fara ca cineva sa aiba de suferit.
In mai 2009, o alta aeronava s-a intors pentru ca un capac de la motor nu era bine inchis, iar in februarie 2012, la decolare, la Craiova, un avion Carpatair a lovit cu roata un damb de zapada si a iesit in decor.

"Rafale"soldovene a spus: (mai 16th, 2013 at 21:58 )

Aeronavele Carpatair nu sunt la primul incident. Astfel, în urmă cu trei ani şi jumătate, o aeronavă care mergea spre Iaşi a fost nevoită să se reîntoarcă la sol după numai 20 de minute de la decolare. Piloţii au sesizat, la timp, că unul dintre senzori avertiza despre o problemă la bord şi au decis, conform procedurilor, să se întoarca la sol. Unul dintre capacele motorului din dreapta al aeronavei se desprinsese, au explicat reprezentanţii companiei aeriene, cel mai probabil pentru că nu fusese bine prins.

Problemele la aterizare

În urmă cu un an, în timp ce rula pe o pistă din aeroportul Florenţa, echipajului unei aeronave cu 45 de pasageri la bord a sesizat declanşarea mesajului de alarmă de incendiu la motorul stâng, unul care ulterior s-a dovedit a fi fals. Pentru evitarea oricărui risc, echipajul a încetat imediat rulajul, a declanşat sistemele de stingere a incendiului şi a evacuat aeronava. Deoarece, aeronava nu era dispusă cu tobogane, în timpul evacuării trei pasageri au fost răniţi, în timp ce al patrulea a acuzat dureri la coloană. Un alt accident tras la indigo a avut loc la Craiova în februarie 2012. În conditii de ninsoare, aeronava de tip Saab-2000 care efectua zborul Craiova-Timişoara, cu 50 de pasageri la bord, în timp ce rula în vederea decolării a prins cu roata dreapta un banc de zăpadă fapt care a condus la derapararea aeronavei şi ieşirea din pistă. Pasagerii au fost evacuaţi, fără ca vreunul să sufere vreo vătămare corporală.

Ancheta, în derulare

Legat de incidentul de sâmbătă, directorul operaţional al companiei, Italia, Giancarlo Schisano, a precizat că accidentul s-a produs în urma unei „înlănţuiri de evenimente şi nu are o singură cauză aşa cum a crezut iniţial – vântul puternic. Schisano a confirmat „trei incidente în ianuarie” implicând zboruri asigurate de către Carpatair în contul Alitalia, dar a subliniat că această companie deţine toate certificările necesare. Într-unul din incidente au fost semnalate probleme de presurizare. Mai multe anchete au fost lansate de către Agenţia Naţională italiană pentru Securitatea Zborurilor, compania Alitalia şi Parchetul din Civitavecchia, pentru a stabili circumstanţele accidentului. Anchetatorii iau în calcul, potrivit primelor verificări, două ipoteze: condiţiile meteorologice nefavorabile – rafale puternice de vânt şi ploaia – care au îngreunat aterizarea sau o eroare de pilotare.

Pasagerul nemultumit a spus: (mai 16th, 2013 at 22:03 )

Pasagerii nu vor primi despăgubiri, pentru că n-au fost răniţi – au anunţat oficiali ai companiei

Avionul era asigurat la „Astra“ pentru 4,2 milioane de dolari

Accidentul aviatic de pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă din urmă cu două zile s-a produs în condiţiile în care pista era inundată, iar vântul sufla cu putere, au explicat ieri oficialii Romavia, compania care deţine aeronava şi care a închiriat-o către operatorul Carpatair. Din datele preliminare, reiese că accidentul a avut loc la ora 18.19, la două minute după aterizare, în momentul în care aeronava BAE 146 efectua manevrele de ieşire de pe pistă.

„Din datele pe care le deţin, practic, accidentul s-a produs după aterizare. Aşezarea pe pistă a fost lină, deşi pista era inundată, iar avionul este sensibil la pistă umedă şi vânt lateral. În momentul în care se efectuau manevrelele de intrare pe breteaua de degajare, o pală foarte puternică de vânt a lovit aeronava din spate, moment în care aceasta a devenit necomandabilă. Imediat s-a încercat încă un viraj pentru a evita zona de balize, avionul intrând în derapaj”, a explicat pentru Gândul Adrian Goleanu, directorul Romavia. Acesta a mai precizat că, din primele informaţii pe care le deţine, aeronava ar putea fi reparabilă, dar se analizează şi posibilitatea de a se renunţa la utilizarea acesteia.

Avionul implicat în accidentul de marţi seară a fost evaluat la 4,2 milioane de dolari şi asigurat pentru această sumă la Astra. La rândul său, compania de asigurări îşi va primi banii printr-un sistem de reasigulari la care participă un număr cuprins între 23 şi 28 de reasiguratori. Plata daunelor va fi făcută către Romavia, dar banii vor ajunge la o firmă din Irlanda – proprietara avionului – de la care compania românească a închiriat, printr-un contract de leasing operaţional, aeronava. Contractul de închiriere între Romavia şi firma de leasing irlandeză a fost semnat pe 27 februarie 2007 şi se întindea pe o perioadă de 5 ani.

Pasagerii pot cere bani doar în instanţă

La rândul său, Carpatair, compania care opera zborul şi care a închiriat aeronava de la Romavia, susţine că nu vor exista despăgubiri către pasageri în condiţiile în care nu au existat victime. „Niciun pasager nu a suferit traume fizice, deci asigurarea nu poate intra în vigoare”, ne-a declarat Paula Ardelean, vicepreşedintele comercial al companiei. Chiar dacă operatorul zborului nu este obligat să acorde despăgubiri pasagerilor, fiecare persoană aflată la bordul aeronavei are dreptul să solicite daune în instanţă în cazul în care se consideră vătămat sau nedreptăţit. Potrivit legii, vătămarea nu înseamnă doar leziuni fizice, ci şi traume psihice. La bordul aeronavei se aflau şase membri ai echipajului Romavia şi 67 de pasageri ai companiei Carpatair, dintre care 65 de adulţi şi doi copii. (L.H.)

Pomana,gratis,e O.K.!?! a spus: (mai 17th, 2013 at 09:26 )

„Asezarea hub-ului la Timisoara a fost ideea geniala care ne-a plasat pe piata“, considera Petrov. Noii parteneri – pe care Petrov nu i-a convins usor sa intre in actionariat – erau Moritz Suter si tot grupul de investitori care au construit Crossair, printre care Ingvar Kamprad, fondatorul IKEA, Michael Pieper, seful holdingului Franke, avocatii Georg Wiederkehr, Alfred Wiederkehr si Robert Briner, alaturi de banca de investitii Lombard Odier & Cie din Geneva. Carpatair a beneficiat si de competenta lui Hans Rollin, fost CFO la Crossair.

Prostia se plateste a spus: (mai 17th, 2013 at 09:29 )

Printre cauze a fost alegerea gresita a unor rute si eforturile de constituire a unui hub pe un loc gol, cum era atunci aeroportul din Timisoara, explica Petrov. „De atunci am renuntat imediat la orice destinatie care nu ne-a adus suficient trafic“, spune Petrov, cea mai recenta astfel de decizie fiind renuntarea la operarea pe Targu-Mures, odata cu intrarea acolo a low-cost-ului ungar Wizz Air si a Malev.

Atentie!!!Relu Fenechiu!!!Monopolul!!! a spus: (mai 17th, 2013 at 09:34 )

Cat despre capacitatea aeroportului Timisoara, planurile de dezvoltare vizeaza mai mult decat dublarea capacitatii actuale, din care Carpatair foloses te peste 60%, urmatorul fiind TAROM, cu 10%. In conditiile ingreunarii conditiilor de piata, se gandeste Petrov sa vanda Carpatair?

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


Vessmary

Administratie vezi arhiva Administratie

L'architect du beaute

Politica vezi arhiva Politica

MINA Pop-Up 3 octombrie - 12 ianuarie

Sport vezi arhiva Sport

Derby de tradiție pe semicerc: SCM Poli – Minaur

SCM Politehnica Timișoara joacă în avans, în Liga Națională de handbal, etapa a XI-a, cu un adversar de calibru. Alb-violeții vor fi gazde pentru CS Minaur Baia Mare, într-un meci programat miercuri, 20 noiembrie, de la ora 17.30, la sala Constantin Jude. Cele două echipe joacă un derby de tradiție al campionatului, atât Poli cât...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Derby de tradiție pe semicerc: SCM Poli – Minaur
dermaskin-orizontal

Social vezi arhiva Social

Ciocnirea giganților: accident cu tramvaie! Două persoane au fost transportate la spital

Luni seara, după orele 18, ISU Timiș a fost anunțat despre producerea unui accident între două tramvaie, în zona Badea Cârțan din Timișoara. La locul evenimentului au fost mobilizate două autospeciale de descarcerare, o autospecială de stingere cu modul de descarcerare, o autospecială pentru transport personal si victime multiple și două echipaje SMURD, dintre care...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ciocnirea giganților: accident cu tramvaie! Două persoane au fost transportate la spital
isho.ro
Muzeul National al Banatului

Economic vezi arhiva Economic

VESSMARY: De 11 ani, redefinind eleganța feminină în România

Lansat în 2013 în România, VESSMARY este un concept dedicat evidențierii feminității în toate formele sale, rezultat din pasiunea și dorința unor designeri cu experiență. Aceștia și-au propus să creeze ținute care să celebreze frumusețea și delicatețea femeii moderne, fie ea visătoare și romantică sau puternică și realistă. Produsele VESSMARY sunt concepute pentru a răspunde...
Citeşte tot articolul Citeste articolul <b>VESSMARY: De 11 ani, redefinind eleganța feminină în România</b>

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Lansat în 2013 în România, VESSMARY este un concept dedicat evidențierii feminității în toate formele sale, rezultat din pasiunea și dorința unor designeri cu experiență. Aceștia și-au propus să creeze ținute care să celebreze frumusețea și delicatețea femeii moderne, fie ea visătoare și romantică sau puternică și realistă. Produsele VESSMARY sunt concepute pentru a răspunde...
Citeşte tot articolul Citeste articolul <b>VESSMARY: De 11 ani, redefinind eleganța feminină în România</b>
Școala Gimnazială Nr. 30 Timișoara a găzduit sâmbătă, 16 noiembrie, a XI-a ediție a concursului interjudețean de recitare în grai bănățean ,,Mândru mi-s că-s bănățan’’, proiect cultural finanțat de Consiliul Județean Timiș prin Programul de finanțări pentru cultură și tineret – TimCultura 2024 și implementat de Asociația de părinți ,,Mlădițe însorite’’. Au participat peste 100...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Tradiţii păstrate! Mândru că mi-s bănăţan, un concurs ce creşte în valoare de la an la an/FOTO
O porțiune din Calea Urseni, care se află în administrarea comunei Giroc, ar urma să fie preluată de Primăria Timișoara. Proiectul care va fi propus la vot consilierilor locali timișoreni prevede preluarea, în vederea modernizării străzii, de la intersecția cu strada Venus până la limita administrativ teritorială. Proiectul Primăriei Timișoara prevede reabilitarea benzilor de circulație,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Timișoara vrea să preia o parte din Calea Urseni, în vederea modernizării
Direcția de Drumuri și Poduri Timișoara anunță că în perioada 19 noiembrie – 20 decembrie, pentru a permite efectuarea unor lucrări de consolidare a carosabilului, sunt instituite restricții de circulație pe autostrada A1 Deva-Nădlac, gradual, în funcție de zona de executare a lucrărilor, prin închiderea benzii de urgență, respectiv a câte unei benzi de circulație,...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Sunt restricții pe A1, în zona Margina – Traian Vuia
Universitatea de Vest Timișoara a organizat, la București, în perioada 11-13 noiembrie, a treia ediție a cursului de formare de competențe avansate in diplomație si securitate, “Advanced Diplomacy for Peace, Security and Defence”, organizat de Universitatea de Vest din Timișoara în colaborare cu EGMONT – Institutul Regal pentru Relații Internaționale al Belgiei, sub egida Colegiului European de...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Universitatea de Vest a susținut un curs despre diplomație la București
Români vor merge duminică la vot pentru a-și exprima opțiunea pentru președintele României, fiind programat primul tur al alegerilor pentru șeful statului. La nivelul județului Timiș vor fi deschise 619 secții de vot. Din totalul acestora, 207 sunt pe Timișoara. Secțiile de votare sunt deschise între orele 07:00 – 21:00. Alegătorii care la ora 21:00...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cum se va desfășura procesul electoral la alegerile de duminică. În Timiș vor fi 619 secții de vot
În Policlinicile Regina Maria pacienții au acces la consultații și analize gratuite, decontate prin Casa de Asigurări de Sănătate, pe baza trimiterilor de la medicii de familie sau de la medicii specialiști aflați în contract cu CAS, în ambulatoriu, în spitalizare de zi sau continuă, dar și pentru servicii medicale paraclinice, de laborator sau imagistică....
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ascultă-ți corpul și mergi la control. Policlinicile Regina Maria oferă consultații și analize medicale decontate de CAS
SCM Politehnica Timișoara joacă în avans, în Liga Națională de handbal, etapa a XI-a, cu un adversar de calibru. Alb-violeții vor fi gazde pentru CS Minaur Baia Mare, într-un meci programat miercuri, 20 noiembrie, de la ora 17.30, la sala Constantin Jude. Cele două echipe joacă un derby de tradiție al campionatului, atât Poli cât...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Derby de tradiție pe semicerc: SCM Poli – Minaur
Timișoara va găzdui, la mijlocul lunii viitoare, în organizarea primăriei, dezbaterea „35 ani de libertate sau 35 ani de dezamăgire? Revoluția din 1989 și ce ar fi putut să fie”. Întâlnirea despre ce a însemnat Revoluția și cum ne-au modelat ultimele decenii va avea loc Cinema Timiș, în data de 15 decembrie, de la ora...
Citeşte tot articolul Citeste articolul La Timișoara va avea loc dezbaterea „35 ani de libertate sau 35 ani de dezamăgire? Revoluția din 1989 și ce ar fi putut să fie”
Top