Firmele din Timișoara, deși potente financiar, nu vor să contribuie la proiectele comunității. Nicolae Robu și-a adus din nou aminte de indiferența cu care acestea tratează orice proiect local, deci și pe cel referitor la Capitala Culturală Europeană. El a anunțat că primăria îi va promova intens pe cei care se implică într-adevăr. Printre aceștia, și Bega Grup, a fraților Cristescu.
„Nu este în regulă ca într-un oraș cu un mediu economic atât de puternic sa fie doar patru sau cinci sponsori. Vom avea grijă să-i promovăm mai mult, pentru că se lasă impresia că toată lumea contribuie, dar, în realitate, sunt foarte puțini care pun umărul concret. Nu e normal să fie doar aceleași firme, și la sport, și la cultură, peste tot”, a răbufnit, din nou, miercuri, Nicolae Robu. Edilul e nemulțumit de multă vreme de indiferența cu care firmele din Timișoara privesc orice proiect al comunității locale. Acestea nu vor nici măcar să-și redirecționeze o parte din profit către un astfel de proiect. „Foarte multe firme și-au creat propriile ONG-uri, iar banii sunt direcționați către aceste asociații unde unii își au arondate mașinile și alte cheltuieli. Trebuie să spunem lucrurilor pe nume”, a mai spus primarul Timișoarei. Întrebată care sunt cei mai mari contributori la campaniile Asociației „Timișoara Capitală Culturală Europeană”, directorul executiv al acesteia, Simona Neumann, a răspuns prompt. „Este vorba despre Bega Grup, Elba și Green Forest. Aceștia au fost principalii sponsori”, a declarat Neumann. „Se vorbește mult, se face puțin. Trebuie să ieșim din zona amatorismului”, a mai spus Nicolae Robu. Acesta afirmă totuși că nu s-a lovit de niciun refuz categoric din partea vreunei firme. „Constatăm însă că numărul celor care sprijină cu adevărat proiectele comunității este foarte mic”, a conchis primarul.
Comentarii prin facebook