Camera de Comerţ, Industrie și Agricultură Timiş vine în sprijinul entităților publice și organizează, în luna septembrie, un curs destinat responsabililor de control intern. Conform legii, instituțiile care nu dețin un astfel de serviciu pot fi amedate cu până la 5.000 lei.
Conform OG 119/1999, neîndeplinirea de către ordonatorul de credite a obligației de a elabora și prezenta raportul anual asupra sistemului de control intern / managerial se sancționează cu amendă de la 3.000 lei la 5.000 lei. Camera de Comerţ, Industrie și Agricultură Timiş, prin Direcția Formare și Perfecționare Profesională, organizează, în perioada 27 – 29 septembrie, cursul „Controlul intern/managerial la nivelul entităților publice – Noutăţi legislative”. Cursul are ca scop prezentarea măsurilor de control intern necesare pentru implementarea și dezvoltarea Sistemului de Control Intern Managerial și abordarea unor modalități practice de implementare a SCIM în cadrul entităților publice. Cursul se adresează ordonatorilor de credite principali, secundari și terţiari, managerilor din instituţii publice, auditorilor interni, membrii Comisiilor de Monitorizare (CM) constituite pentru Dezvoltarea şi Implementarea Sistemului de Control Intern Managerial – SCMI la nivelul entităţilor publice, membrilor Echipelor de Gestionare a Riscurilor (EGR) constituite la nivelul entităţilor publice, responsabililor cu gestionarea riscurilor de la nivelul structurilor funcţionale ale entităţilor publice. Taxa de participare este de 450 lei + TVA, iar membrii CCIAT beneficiază de o reducere de 10%. La finalul cursului se eliberează un certificat de participare emis de CCIAT. Informații suplimentare și înscrieri, la Centrul Regional de Afaceri al CCIAT sau la tel 0372-185.272, 0724-604.132, e-mail, Ana Maria Luca, consultant cameral DFPP. Înscrieri on-line se pot face aici.
Comentarii prin facebook