Cu unele excepții, angajații Primăriei Timișoara nu mai au, în acest an, program cu publicul. În cele mai multe departamente, acesta va fi reluat luni, 9 ianuarie 2017. Nici căsătorii nu vor mai fi oficiate decât până pe 23 decembrie.
La Primăria Timişoara, ultima zi de lucru cu publicul din acest an a fost, în multe direcții, vineri, 16 decembrie. Funcționarii vor reveni la ghișee în 9 ianuarie 2017. Până atunci, ei vor avea activități de final de an: arhivare de documente, întocmire de rapoarte sau revizii ale sistemelor informatice. Iată care va fi programul în perioada următoare:
- Nu vor lucra deloc cu publicul în perioada 16 decembrie 2016 – 9 ianuarie 2017 Compartimentul Administrare Fond Funciar, Serviciul Autoritatea Tutelară și Directia Urbanism. Direcţia de Asistenţă Socială Comunitară va avea ultima zi de lucru cu publicul în 20 decembrie 2016. Direcţia Clădiri Terenuri şi Dotări Diverse – Biroul Locuinţe îşi va suspenda programul cu publicul începând cu 19 decembrie 2016. Casieria pentru activitatea de pompe funebre şi coşerit, aflată pe Bd. 3 August 1919, nr. 17, va funcţiona după următorul program: 19-23 decembrie, 27-29 decembrie și 3-6 ianuarie, orele 8,30 – 11. În intervalele 24-26 decembrie, respectiv 30 decembrie 2 ianuarie, casieria va fi închisă.
- Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii, aflat la camera 12, îşi va suspenda programul cu publicul în 19 decembrie şi îl va relua în 9 ianuarie 2017. Centrul de Informare Turistică va funcţiona, în perioada 16 decembrie 2016 – 11 ianuarie 2017, după următorul program: de luni până vineri, orele 10-18, și sâmbătă, orele 10-14. În 24 și 31 decembrie, centrul va fi deschis între orele 10 și 14. În 25 şi 26 decembrie, dar și în 1 şi 2 ianuarie, programul de lucru cu publicul va fi suspendat. Serviciul Achiziţii Publice va prelua documentaţiile specifice termenelor şi procedurilor de achiziţii publice în toate zilele lucrătoare, la Serviciul Relaţionare Directă cu Cetăţenii (camera 12, ghişeele 10 şi 11).
- Direcţia de Evidenţă a Persoanelor Timişoara va funcţiona după următorul program de lucru cu publicul: Serviciul de Evidenţă a Persoanelor – conform programului existent (cu excepţia zilelor declarate libere); la Serviciul de Stare Civilă, din 19 decembrie vor funcționa, după programul existent, Biroul Înregistrări Naşteri, respectiv Biroul Înregistrări Decese. Acesta din urmă va fi deschis și în zilele declarate libere – 24, 26, 31 decembrie 2016 şi 2 ianuarie 2017 – între orele 10 și 12. Ultima zi în care vor fi oficiate căsătorii în acest an este 23 decembrie.
- La Direcţia Fiscală, Biroul Consiliere Cetăţeni şi Registratură şi Biroul lmpuneri Mijloace de Transport vor prelua şi vor înregistra toate declaraţiile contribuabililor persoane fizice şi juridice; Biroul Evidenţă Contribuabili şi Încasări Bugetare va încasa doar obligaţiile constând în amenzi, încasarea impozitelor şi taxelor locale; serviciile de specialitate vor elibera certificate de atestare fiscală privind impozitele şi taxele locale şi alte venituri la bugetul local atât pentru persoane fizice, cât şi juridice, doar pentru acele imobile pentru care nu este necesară prelucrarea informatică a datelor patrimoniale şi/sau nu este necesară achitarea obligaţiilor restante.
Comentarii prin facebook