Nouă milioane de euro pe patru ani va primi SDM pentru întreținerea și repararea străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din Timișoara. Cineva trebuie însă să verifice felul în care se fac aceste lucrări, așa că încă 200.000 de euro va costa dirigenția de șantier în jumătate de oraș.
În luna aprilie, Societatea Drumuri Municipale a devenit „stăpâna” absolută a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din Timișoara. Contractul este valabil pe patru ani, „cu posibilitatea de prelungire pe perioade succesive, egale cu 4 ani, prin act adițional, cu aprobarea expresă a CL”. Valoarea estimată a contractului, pe an, este de 41,05 milioane de lei, cu tot cu TVA, și poate fi modificată în funcție de valoarea aprobată de CL pentru diversele tipuri de lucrări. Prețurile trebuie aprobate de CL, iar cele pentru principalele materiale vor fi revizuite anual, după finalizarea procedurilor de achiziţii, şi trebuie aprobate, de asemenea, de consilierii locali. Dacă SDM nu va reuși să termine la timp o lucrare, penalitățile aplicate vor fi de 0,5% din preţul contractului pentru fiecare zi de întârziere. Perioada de garanţie de bună execuţie a lucrărilor de reparatii si întreţinere este de un an pentru plombări și de doi ani pentru lucrările de înlocuire a întregii suprafeţe a carosabilului.
Acum, Primăria Timișoara vrea să aloce alte peste 200.000 de euro pentru servicii de dirigenție de șantier în jumătate de sud a orașului. A fost publicat pe SEAP anunțul privind „acordul cadru de prestări servicii de asistență tehnică de specialitate prin diriginți de șantier pentru lucrările de reparații și întreținere a străzilor, aleilor, trotuarelor, podurilor, pasajelor, pasarelelor din municipiul Timișoara, precum și a infrastructurii intrainstituționale a municipalității din zona de sud a orașului”. Contractul se va derula pe durata a patru ani și are o valoare estimată de 1,04 milioane de lei, sumă care include TVA. Firma care și-l va adjudeca acest contract va încheia apoi 4 contracte subsecvente cu durata de maximum 12 luni și va putea face subcontractări în anumite condiții. Ofertele pot fi depuse până la 1 august, ora 16, acestea urmând să fie deschise pe 28 august, ora 18. conform anunțului, în cei patru ani se vor face lucrări pe o suprafață minimă de 120.000 mp, însă aceasta nu poate depăși 2 milioane mp.
Altfel, SDM a primit, în 2016, și contractul pentru întreținerea străzile de piatră spartă din Timișoara, valabil pe patru ani, cu o valoare de 2,5 milioane de euro, dar și semnalizarea și întreținerea semnalizării rutiere, pe o perioadă de 15 ani. Societatea gestionează și sistemul de parcare al orașului și se ocupă, până în 2021, de curățenia Complexului Sportiv Bega, a Sălii Olimpia și a WC-urilor publice.
Comentarii prin facebook