Pentru prima dată în România, Consiliul Concurenţei face un sondaj pentru a afla problemele pe care au clienţii la operaţiunile de service auto: garanţii, consultarea cu privire la tipul de piesă de schimb care se montează pe maşini, relaţia cu asiguratorii şi altele.
Sondajul este online, se află pe pagina de internet a instituţiei, www.consiliulconcurentei.ro, şi se afectuează până la jumătatea lunii august. „Ne place să credem că şi noi am avut un rol în demararea acestui sondaj, pentru că, la insitenţele noastre, Consiliul Concurenţei a început, acum doi ani, o anchetă privind asiguratorii, ca să vadă cum decurge întregul proces. În urmă cu puţin timp am organizat chiar nişte proteste în faţa unor sedii ale asiguratorilor, pentru că mereu am atras atenţia asupra modului în care aceştia refuză nejustificat plata despăgubirile datorate conform poliţelor de asigurare şi forţează service-urile din România să utilizeze piese auto de calitate proastă”, a declarat, pentru debanat.ro, Cristian Muntean , directorul ASSAI.
Reprezentanţii Consiliului Concurenţei confirmă spusele directorului ASSAI. „Sondajul online este parte a unei investigaţii începute în luna mai 2009. Opinia consumatorului final este importantă pentru că poate ajuta la identificarea eventualelor disfuncţionalităţi ale pieţei. Dacă vom ajunge la concluzia că sunt probleme, vom sesiza instituţiile în măsură să acţioneze acolo unde nu mai e de competenţa noastră”, a spus Bogdan Chiriţoiu, preşedintele Consiliului Concurenţei. Un sondaj mai complex printre clienţii service-urilor auto, tot online, a fost realizat de site-ul auto.ro, pentru a afla gradul de satisfacţie faţă aceste servicii. Reprezentanţii ASSAI nu se aşteaptă la mari diferenţe de opinie între cele două sondaje. (sursa foto: indeo-auto.ro)
Comentarii prin facebook