Drumurile judetene sunt facute praf de camioanele de mare tonaj, consilierii se cearta pe competente

Cântarele care să măsoare mașinile de mare tonaj care distrug drumurile județene nu sunt decât subiect de ceartă în plenul CJ Timiș. Culmea, asta chiar dacă proiectul inițiat de liberalul Marian-Constantin Vasile nici măcar n-a „prins” ordinea de zi. Totuși, Vasile și „vicele” PSD Călin Dobra și-au aruncat replici dure.

marian vasile

Liberalul Marian-Constantin Vasile susținea că administraţia judeţeană refuză să cumpere cântare pentru măsurarea gabaritului vehiculelor grele, care distrug drumurile județene. Vasile consideră oportună achiziționarea a cel puțin cinci astfel de aparate, plus construirea unor platforme unde să poată fi cântărite efectiv camioanele. Liberalul a depus un proiect de hotărâre pe această temă. „Nu se doreşte promovarea în plen a acestui proiect. Mi-aş dori să ştiu cum justifică aparatul executiv blocarea acestui proiect. CJ Timiș are în gestiune aproximativ 1.600 km de drumuri judeţene. Prin actele normative de la nivel naţional, administraţia judeţeană e obligată să le gestioneze în bune condiţii”, afirma liderul consilierilor județeni liberali

dobra

La ultimul plen al CJ, Vasile a cerut explicații. „Vorbesc de perspectiva următorilor ani, când va trebui să implementăm aceste platforme. Având în vedere că vom avea autostradă, va trebui să monitorizăm descărcările înspre și dinspre autostradă. Putem avea și alte variante de lucru, la intrările în cele două municipii. Nu trebuie să fie o chestie ascunsă pe sub preș și deciziile să fie luate discreționar”, a spus liberalul. Asta l-a enervat instant pe vicepreședintele Călin Dobra (PSD). „Aș vrea să-l rog pe colegul meu să înceteze cu aceste acuzații de «ascuns» și «alte interese». Pentru ultima oară, te rog să încetezi cu aceste acuze. Trebuia să știi, pentru că ai fost vicepreședinte doi ani, că această comisie de circulație rutieră este o comisie tehnică, cu reprezentanți de la Poliția Rutieră, de la Urbanism, Direcția Județeană de Drumuri, Patrimoniu, CNADNR… Este o comisie strict tehnică, iar eu sunt președintele ei din punctul de vedere al funcției de vicepreședinte al CJ pe care o ocup la ora asta. Nu cred că noi, la CJ, avem așa capacitate deosebită de a analiza probleme tehnice”, a declarat social-democratul. Replica liberală a venit prompt: „Domnule vicepreședinte responsabil de drumurile județene, vă atrag atenția din nou că sunteți puțin pe o direcție greșită și că vă asumați cam mult. Eu am solicitat măcar invitarea mea la această comisie, pentru că am propus acest proiect”. Dincolo de contrele „lupilor tineri” din PSD și PNL, rămâne totuși o întrebare. Cine are grijă de drumurile județene, pe care circulă nestingherite camioane de mare tonaj ale constructorilor de la autostradă? Nu de alta, dar starea jalnică a căilor rutiere din zona Făgetului, de exemplu, a fost reclamată, în același plen, și de consilierul PSD Flavia Marinconi, care poate fi acuzată de orice, dar nu de dorință de afirmare politică

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

anteconbega a spus: (October 3rd, 2015 at 10:13 )

Nici drumul de la Giarmata la Maşloc sau Fibiş nu e prea grozav. Trec pe acolo camioane de mare tonaj, balastierele unor aşa zişi oameni de afaceri timişoreni. Vasile Marin are, în fond, dreptate. Iar dacă eşti preşedinte de ditamai comisia judeţeană doar cu numele mai bine o laşi baltă,nene!

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Sport vezi arhiva Sport

Centrul de Echitatie Herneacova
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul

Bicicliștii din Timișoara sunt chemați să spună ce fel de rastele și locuri de parcare destinate bicicletelor își doresc în orașul. Proiectul Urban Intervention, demarat de EcoStuff România, își propune să realizeze atât rastele funcționale, cât și facă un ghid de infrastructură urbană destinată parcării bicicletelor. Primul pas, un chestionar online.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Bicicliștii din Timișoara sunt chemați să spună ce fel de rastele și locuri de parcare destinate bicicletelor își doresc în orașul. Proiectul Urban Intervention, demarat de EcoStuff România, își propune să realizeze atât rastele funcționale, cât și facă un ghid de infrastructură urbană destinată parcării bicicletelor. Primul pas, un chestionar online.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Vreti rastele sigure pentru biciclete? Urban Intervention va cere ajutorul
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top