Robu crede ca zilele „firobuzului” sunt numarate: Nu se mai justifica sa cream noi linii

Extinderea liniilor de troleibuz către Dumbrăvița și Ghiroda sunt ultimele investiții de acest gen, pe fonduri europene, pe care le-a mai făcut Primăria Timișoara. Proiectele legate de astfel de investiții au fost retrase, iar banii au fost redistribuiți. În 2017, RATT avea în vedere două linii de troleibuz.

RATT avea planuri de extindere a unor linii de troleibuz, iar pentru anul 2017 ar fi fost urmat să fie prevăzute în bugetul local SF+PT+CF extindere rețea troleibuz Bd. Sudului – str. Podeanu – str. Negoiu – Aleea F.C. Ripensia – Bd. Michelangelo, cu suma de 482.380 de lei, sau extindere rețea troleibuz str. Lidia traseul 16, cu suma de 38.990 de lei. Banii au fost însă redistribuiți, pentru că, spune primarul Nicolae Robu, achiziționarea de troleibuze nu mai face parte din planurile municipalității timișorene. „S-a renunțat la finanțarea proiectelor de extindere a unor linii de troleibuz. Troleibuzul este, după părerea mea, un mijloc de transport în comun care nu va mai avea mulți ani de existență. Nu se mai justifică să creăm noi linii, întrucât autobuzul cu motor electric vine puternic din urmă, cu o autonomie de funcționare din ce în ce mai ridicată și cu prețuri din ce în ce mai accesibile. Deocamdată, troleibuzul este suficient de bun, avem destule linii, putem face prelungiri pe 100-150 metri, dar nu sunt oportune investițiile în realizarea de noi linii”, a explicat edilul. Robu spune totuși că transportul în comun rămâne una dintre prioritățile administrației sale. „Vom avea grijă să creștem numărul de mijloace de transport moderne, am semnat un nou contract subsecvent pentru tramvaie. Mai avem de primit minibuzele Mercedes și o să facem achiziții. Plata celor cumpărate de administrația precedentă se va încheia în scurt timp”, a completat primarul. În ultimul an și jumătate, PMT a extins, pe fonduri proprii și de la UE, traseele de troleibuz spre Dumbrăvița, respectiv Ghiroda. Sunt, dacă este să ne luăm după declarațiile lui Robu, ultimele astfel de investiții de anvergură pe care le mai are în vedere municipalitatea în ceea ce privește liniile de „firobuz”.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

6 comentarii pentru acest articol

Ron a spus: (April 18th, 2017 at 20:07 )

Bine, Robu este un imbecil, de-aia consideră el că „firobuzele” sunt pe ducă. Un mijloc de transport nepoluant e întotdeauna de preferat vehiculelor pe benzină sau motorină, dar explică-i asta unui individ care a adus pe Bega șapte ambarcațiuni din termopane, pe care a dat 7 milioane de euro din banul public, prezentându-le ca viitorul mijloc de transport în comun în Timiușoara. iar acum 4 dintre „vaporașe”, niște cutii plutitoare, zac în curtea RATT-ului, iar restul de 3 pot face doar curse de agrement, pe un traseu limitat. Iar troleibuzele nu mai sunt de viitor! Nu mai sunt, într-adevăr, pentru loaza de la Primărie.

grigore a spus: (April 18th, 2017 at 21:16 )

Autobuzele electrice sunt mai scumpe si vor avea intretinerea mai scumpa.
Singurul dezavantaj al troleului e ca mai “sar” contactele electrice dar aia e datorita starii proaste a drumului sau soferului.

timisorean a spus: (April 20th, 2017 at 09:52 )

Si noi vom redistribui votul….

victor a spus: (April 20th, 2017 at 11:59 )

Robu e la baza inginer, dar sunt si ingineri cu cultura, vezi cazul lui Ciuhandu. AUzi, firobuz…

Secureanu a spus: (April 20th, 2017 at 13:30 )

Eu sper ca zilele peneleului ca partid in Timis si a edilului ca primar sa fie numarate

un cetatean a spus: (April 20th, 2017 at 15:34 )

Victore tu nu esti Timisorean, nu-i asa?

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva s-au făcut progrese importante. iar între nodul Ilia și cariera de la Bretea Mureșană șoseaua e gata. E însă dificil de lucrat pe „dealul liliecilor” și sunt încă porțiuni pe care nu există asfalt. Asociația Pro Infrastructură estimează că nu vom putea circula pe tronsonul Ilia – Deva mai devreme de 2019.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Pe lotul 4 al autostrăzii Lugoj – Deva s-au făcut progrese importante. iar între nodul Ilia și cariera de la Bretea Mureșană șoseaua e gata. E însă dificil de lucrat pe „dealul liliecilor” și sunt încă porțiuni pe care nu există asfalt. Asociația Pro Infrastructură estimează că nu vom putea circula pe tronsonul Ilia – Deva mai devreme de 2019.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se lucreaza bine acum, dar lotul 4 Lugoj – Deva nu va fi gata mai devreme de 2019 / FOTO
Nicolae Robu îi cere lui Dănuț Groza să facă dovada că, înainte de finele lunii martie, în Sânnicolau Mare erau mai mult de 24 de membri PNL. Șeful PNL Timiș susține că nu există nici cotizații plătite și că lucrurile trebuie lămurite rapid. Robu spune și că, dacă nu se opunea el, Groza ar fi fost dat demult afară din partid.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Razboiul in PNL Timis, un nou episod. Robu: N-o sa anulam alegeri pentru ca asa vrea Danut Groza
Sunt prea multe treceri de pietoni în Timișoara, iar acestea încurcă traficul rutier. În consecință, primăria va continua să desființeze „zebre”. Următoarea pe listă se află pe strada Gheorghe Lazăr, iar cea din Mărăști rămâne desființată, pentru că sunt zeci de mii de mașini și doar sute de pietoni.
Citeşte tot articolul Citeste articolul In Timisoara vor disparea mai multe „zebre”. Robu: Incurca circulatia, pietonii pot face 100 de pasi in plus
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top