Agenția de turism Ultramarin a participat, în perioada 6-10 martie, la Târgul de Turism de la Berlin, cel mai mare eveniment de profil din Europa. Miza participării a fost atragerea turiștilor străini către destinațiile din România.
Prezența la Târgul de Turism de la Berlin a marcat oficial orientarea agenției de turism Ultramarin și către piața de turism inbound. „În ultimii trei ani am reușit să aducem în România grupuri mai mici de turiști din Germania, Anglia, Italia, Serbia și chiar Taiwan. Anul acesta am considerat că suntem pregătiți să avansăm și să propunem destinațiile din România nu doar turiștilor individuali, ci direct tour operatorilor străini. Acesta a fost scopul participării noastre la târgul din Berlin”, spune Gabriela Petcana, manager general al agenției de turism Ultramarin și vicepreședinte al secțiunii de Logistică și Turism a CCIAT.
Strategia a fost gândită timp de mai multe luni, concomitent cu un plan de promovare a României în exterior. Astfel au fost create un site și o pagină de Facebook. Concomitent, Ultramarin a verificat mai mulți furnizori de servicii turistice din România, astfel încât străinii să beneficieze de cele mai bune servicii la prețuri extrem de atractive.
La Berlin, reprezentantul Ultramarin a avut aproape 20 de întâlniri de afaceri cu reprezentanții unor agenții de turism din străinătate și cu un distribuitor de servicii turistice lider de piață în Germania și unul dintre cei mai mari dn Europa. „Am muncit mult în ultima perioadă, dar cred că tot efortul nu a fost în zadar. Sunt convinsă că volumul turiștilor străini în România va crește. Acest lucru nu poate decât să ne bucure pentru că, deocamdată, străinii ne judecă fără se ne cunoască. Cei ce au vizitat România au rămas plăcut impresionați de realitățile din țara noastră”, a conchis Gabriela Petcana.
Comentarii prin facebook