Două posturi de consilieri și unul de șef de birou sunt scoase la concurs, în această perioadă, la Primăria Timișoara. Condițiile nu sunt foarte drastice, iar cei interesați își pot depune dosarele până pe 5 august, pentru a putea susține examenul propriu-zis programat pe 17 august.
Alte trei posturi în administrația publică sunt disponibile acum la Primăria Timișoara. Este vorba de un post de consilier cl. I gradul principal la Biroul Evidență Patrimoniu, unul de consilier cl. I gradul asistent la Biroul Relații Internaționale și unul de șef de birou la Biroul Generare Proiecte cu Finanțare Extranațională. Condițiile de studii sunt identice pentru toate trei: cei interesați trebuie să fi urmat studii universitare de licență absolvite cu diplomă, studii superioare de lungă durată absolvite cu diploma de licență sau echivalentă, în specialitatea economică. Vechimea necesară este cuprinsă între unul și cinci ani. Dosarele de înscriere trebuie să conțină copia actului de identitate, a diplomelor de studiu și a cărții de muncă, formularul de înscriere,cazierul judiciar, adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare și declaraţia pe propria răspundere sau adeverinţa care să ateste că persoana respectivă nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică. Dosarele pot fi depuse la PMT până în 5 august, concursul propriu-zis fiind programat în 17 august. Mai multe detalii puteți găsi aici.
Comentarii prin facebook