CNADNR da 35.000 de euro pe expertiza autostrazii Lugoj – Deva

CNADNR s-a ars cu ciorbă și suflă și în iaurt. Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva va fi supus unei expertize, tocmai pentru a nu se repeta dezastrul de pe Orăștie – Sibiu, unde o bucată de șosea a fost deja demolată. Constructorul este tot Salini – Impregilo.

autostrada timisoara - lugoj1

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a anunţat că a fost semnat un contract de „expertiză tehnică pentru determinarea stabilității rambleurilor și calității materialului de umplutură, folosit la execuția rambleurilor în cadrul Contractului – Proiectare și execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 2: km 27+620 – km 56+220”. Expertiza va fi realizată de Geotesting C.I. S.R.L, va dura două luni și va costa aproape 160.000 lei. Decizia de a contracta o firmă specializată în expertize de acest gen a fost luată în urma situației înregistrate pe autostrada Orăştie – Sibiu. „După experiența cu lotul III al autostrăzii Sibiu-Orăștie, am hotărât ca pentru lotul II al autostrăzii Lugoj – Deva, km 27+620 – km 56+220, să facem o expertiză tehnică care să ne dea date exacte asupra execuției și calității acestui lot. Așteptăm detaliile acestei expertize, astfel încât să putem lua deciziile cele mai corecte și mai bune pentru derularea într-un ritm susținut a contractului, în vederea finalizării acestui lot”, a declarat Cătălin Homor, șeful CNADNR.

Pentru acest lot de pe autostrada Lugoj – Deva au fost emise deja patru note de neconformitate. Constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2 este Asocierea Salini (Impregilo) – Secol SpA, Salini (Impregilo) fiind firma care a realizat tronsonul cu probleme din autostrada Sibiu – Orăștie. Lotul 3 al acesteia a fost închis și demolat parțial la mai puțin de un an de la deschiderea traficului. În plus, studiul de fezabilitate pentru Lugoj – Deva este realizat de aceeași firmă care a întocmit SF-ul pentru lotul închis, și anume nemții de la DIWI Consult International. Lotul 2 din autostrada Lugoj – Deva are 28,6 km, pentru care asocierea Salini (Impregilo) – Secol SpA trebuie să primească de la CNADNR 562 milioane de lei. După scandalul de pe tronsoul Cunța – Săliște, ministrul Transporturilor Dan Costescu a anunțat că, potrivit legii, firma Salini – Impregilo va fi trecută pe o lista neagră și, timp de doi ani, nu va putea participa la licitațiile organizate de Compania de Drumuri și Autostrăzi.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Olga Tudorache, una dintre cele mai mari actrițe pe care le-a avut România, a încetat din viaţă. Retrasă din viața publică în urmă cu câțiva ani, ea a plecat discret, așa cum a și trăit, după ce, în ultima săptămână, fusese internată la Terapie Intensivă.
Citeşte tot articolul Citeste articolul S-a stins din viata Olga Tudorache
Șoferii din Timișoara nu par impresionați de camerele video ale Poliției Locale, care supraveghează centrul istoric și nici de amenzile pe care le pot primi pentru că intră cu mașinile în zona pietonală. În ultimul weekend, aproape 30 s-au „dat” prin Piața Libertății.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Weekend de… raliu prin Piata Libertatii
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top