CNADNR da 35.000 de euro pe expertiza autostrazii Lugoj – Deva

CNADNR s-a ars cu ciorbă și suflă și în iaurt. Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva va fi supus unei expertize, tocmai pentru a nu se repeta dezastrul de pe Orăștie – Sibiu, unde o bucată de șosea a fost deja demolată. Constructorul este tot Salini – Impregilo.

autostrada timisoara - lugoj1

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a anunţat că a fost semnat un contract de „expertiză tehnică pentru determinarea stabilității rambleurilor și calității materialului de umplutură, folosit la execuția rambleurilor în cadrul Contractului – Proiectare și execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 2: km 27+620 – km 56+220”. Expertiza va fi realizată de Geotesting C.I. S.R.L, va dura două luni și va costa aproape 160.000 lei. Decizia de a contracta o firmă specializată în expertize de acest gen a fost luată în urma situației înregistrate pe autostrada Orăştie – Sibiu. „După experiența cu lotul III al autostrăzii Sibiu-Orăștie, am hotărât ca pentru lotul II al autostrăzii Lugoj – Deva, km 27+620 – km 56+220, să facem o expertiză tehnică care să ne dea date exacte asupra execuției și calității acestui lot. Așteptăm detaliile acestei expertize, astfel încât să putem lua deciziile cele mai corecte și mai bune pentru derularea într-un ritm susținut a contractului, în vederea finalizării acestui lot”, a declarat Cătălin Homor, șeful CNADNR.

Pentru acest lot de pe autostrada Lugoj – Deva au fost emise deja patru note de neconformitate. Constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2 este Asocierea Salini (Impregilo) – Secol SpA, Salini (Impregilo) fiind firma care a realizat tronsonul cu probleme din autostrada Sibiu – Orăștie. Lotul 3 al acesteia a fost închis și demolat parțial la mai puțin de un an de la deschiderea traficului. În plus, studiul de fezabilitate pentru Lugoj – Deva este realizat de aceeași firmă care a întocmit SF-ul pentru lotul închis, și anume nemții de la DIWI Consult International. Lotul 2 din autostrada Lugoj – Deva are 28,6 km, pentru care asocierea Salini (Impregilo) – Secol SpA trebuie să primească de la CNADNR 562 milioane de lei. După scandalul de pe tronsoul Cunța – Săliște, ministrul Transporturilor Dan Costescu a anunțat că, potrivit legii, firma Salini – Impregilo va fi trecută pe o lista neagră și, timp de doi ani, nu va putea participa la licitațiile organizate de Compania de Drumuri și Autostrăzi.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

Robu explica de ce a castigat alegerile in PNL Timis: e bun, e drept, e cinstit si corect

Nicolae Robu este, fără discuții, câștigătorul absolut al alegerilor din PNL Timiș. Are exact echipa pe care și-a dorit-o și e convins că filiala a ieșit mai puternică după scrutin. Într-o postare pe Facebook, șeful liberalilor ține scorul ca la meci și revine la una dintre temele sale favorite: „zmeii” care nu pot niciodată să câștige o bătălie.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Robu explica de ce a castigat alegerile in PNL Timis: e bun, e drept, e cinstit si corect
Centrul de Echitatie Herneacova

Sport vezi arhiva Sport

MNB – Muzeul Național al Banatului

Social vezi arhiva Social

Ca vantul si ca gandul: cateva zeci de soferi din Timis au ramas fara permise de conducere

O săptămână, 1.000 de amenzi pentru șoferii indisciplinați. Asta s-a întâmplat în Timișoara, în timpul operațiunii „Speed”, desfășurată sub coordonarea Direcției Rutiere din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române. Aproape 40 de conducători auto au fost prinși depășind limita maximă de viteză cu peste 50 km/h!
Citeşte tot articolul Citeste articolul Ca vantul si ca gandul: cateva zeci de soferi din Timis au ramas fara permise de conducere
Statiunea Buzias

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Consilierii locali au votat regulamentul referitor la circulația ambarcațiunilor pe raza Portului Timișoara, de la Uzina de Apă la Podul Modoș. Grupul PSD s-a abținut, spunând că inițiativa trebuie să aparțină Administrației Căii Navigabile, nu RATT. Cu tot cu regulament, un lucru e sigur: transport în comun pe Bega nu vom avea prea curând. De vină e... guvernul.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Regulament pentru vaporase avem, dar e degeaba. Transportul in comun pe Bega, la mana guvernului
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top