CNADNR da 35.000 de euro pe expertiza autostrazii Lugoj – Deva

CNADNR s-a ars cu ciorbă și suflă și în iaurt. Lotul 2 al autostrăzii Lugoj – Deva va fi supus unei expertize, tocmai pentru a nu se repeta dezastrul de pe Orăștie – Sibiu, unde o bucată de șosea a fost deja demolată. Constructorul este tot Salini – Impregilo.

autostrada timisoara - lugoj1

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a anunţat că a fost semnat un contract de „expertiză tehnică pentru determinarea stabilității rambleurilor și calității materialului de umplutură, folosit la execuția rambleurilor în cadrul Contractului – Proiectare și execuție Autostrada Lugoj – Deva, lot 2: km 27+620 – km 56+220”. Expertiza va fi realizată de Geotesting C.I. S.R.L, va dura două luni și va costa aproape 160.000 lei. Decizia de a contracta o firmă specializată în expertize de acest gen a fost luată în urma situației înregistrate pe autostrada Orăştie – Sibiu. „După experiența cu lotul III al autostrăzii Sibiu-Orăștie, am hotărât ca pentru lotul II al autostrăzii Lugoj – Deva, km 27+620 – km 56+220, să facem o expertiză tehnică care să ne dea date exacte asupra execuției și calității acestui lot. Așteptăm detaliile acestei expertize, astfel încât să putem lua deciziile cele mai corecte și mai bune pentru derularea într-un ritm susținut a contractului, în vederea finalizării acestui lot”, a declarat Cătălin Homor, șeful CNADNR.

Pentru acest lot de pe autostrada Lugoj – Deva au fost emise deja patru note de neconformitate. Constructorul autostrăzii Lugoj – Deva Lot 2 este Asocierea Salini (Impregilo) – Secol SpA, Salini (Impregilo) fiind firma care a realizat tronsonul cu probleme din autostrada Sibiu – Orăștie. Lotul 3 al acesteia a fost închis și demolat parțial la mai puțin de un an de la deschiderea traficului. În plus, studiul de fezabilitate pentru Lugoj – Deva este realizat de aceeași firmă care a întocmit SF-ul pentru lotul închis, și anume nemții de la DIWI Consult International. Lotul 2 din autostrada Lugoj – Deva are 28,6 km, pentru care asocierea Salini (Impregilo) – Secol SpA trebuie să primească de la CNADNR 562 milioane de lei. După scandalul de pe tronsoul Cunța – Săliște, ministrul Transporturilor Dan Costescu a anunțat că, potrivit legii, firma Salini – Impregilo va fi trecută pe o lista neagră și, timp de doi ani, nu va putea participa la licitațiile organizate de Compania de Drumuri și Autostrăzi.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Centura de Sud are primul termen in instanta. CNAIR: Nu putem spune când vor începe lucrările

După o licitație începută în vara anului trecut, cu numeroase prelungiri, la finele lunii februarie 2018 a fost anunțat câștigătorul licitației pentru Centura de Sud a Timișoarei. Rezultatul a fost contestat, astfel că acum urmează lupta în instanță. Timișorenilor nu le rămâne decât să îndrăznească să creadă. Și să aștepte.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Centura de Sud are primul termen in instanta. CNAIR: Nu putem spune când vor începe lucrările

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Dacă echipele din Timişoara, mai ales din prima ligă, au fost pregătite de nume ilustre ca Florin Marin, Leo Grozavu, Ionuţ Popa, şi mai nou Rică Neaga, un timişorean face istorie la alte echipe. Alex Pelici a eliminat FCSB doi ani la rând din Cupa României, în acest an dând efectiv de pământ cu echipa bucureşteană, dar „profeţii” nu sunt recunoscuţi la ei acasă.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Sibiul lui Pelici se impune la limită în Ciarda Roșie
Stadionul din Calea Buziașului o să arate cam ca „Ilie Oană” din Ploiești. Asta a anunțat, vineri, primarul Nicolae Robu, la o zi după ce deputatul PNL Marilen Pirtea spunea că ar trebui căutate și alte surse de finanțare pentru o arenă destinată rugby-ului. Stadionul din Ploiești, construit în 2011, a costat 18 milioane de euro.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Stadion de 17 milioane de euro, inspiratie pentru arena de rugby din Buziasului. Robu: In 2020 se deschide
Reprezentanții așa-zisului Grup de reflecție și inițiativă Timișoara Capitală Europeană s-au întâlnit vineri cu președintele CJ Timiș, Călin Dobra. Săptămâna trecută, mai multe asociații și personalități/personaje din Timișoara, constituite în grupul sus-menționat, au trimis un memoriu autorităților locale (Primăria și CJ Timiș), dar și Comisiei Europene.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Călin Dobra, susținere totală pentru Simona Neumann în fața contestatarilor șefei TM 2021
După o licitație începută în vara anului trecut, cu numeroase prelungiri, la finele lunii februarie 2018 a fost anunțat câștigătorul licitației pentru Centura de Sud a Timișoarei. Rezultatul a fost contestat, astfel că acum urmează lupta în instanță. Timișorenilor nu le rămâne decât să îndrăznească să creadă. Și să aștepte.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Centura de Sud are primul termen in instanta. CNAIR: Nu putem spune când vor începe lucrările
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top