Santierul din Piata Marasti nu poate incepe. Primaria nu are toate avizele

Primăria Timișoara nu poate începe lucrările pentru lărgirea intersecției din Piața Mărăști, pentru că Direcția Județeană pentru Cultură a refuzat să-și dea avizul până nu vede proiectul. Robu spune că „lucrurile trebuie judecate cu bun simț”.

În primăvară, reprezentanții Direcției Tehnice din Primăria Timișoara au decis să desființeze trecerea de pietoni din Piața Mărăști, anunțând că urmează să mai creeze o bandă în intersecție, pentru fluidizarea traficului. Șantierul, despre care primarul Nicolae Robu spunea că nu va dura foarte mult, n-a început încă, pentru că nu are toate avizele. Lipsește unul de la Direcția Județeană pentru Cultură, instituție care a cerut să proiectul lucrării. Acesta nu exista însă. „Nu a venit avizul pentru banda de la Mărăști. Nu ne acceptă decât cu proiect, cu ștampilă, cu tot… Este vorba despre Direcția Județeană de Cultură. A trebuit să găsim un proiectant, care să facă un verificator, au spus că nu discută altfel. Este zonă protejată, de aceea este nevoie de acest aviz. Direcția Județeană de Cultură ne ține pe loc. Trebuie să înțeleagă și ei că e pentru binele orașului. Este o lucrare de reparații, nu una de investiții. Mai judeci și cu bunul simț lucrurile, nu se sapă adânc, nu se merge la clădiri, de ce să complici totul?”, a declarat, pentru deBanat.ro, edilul.

Practic, lucrarea presupune amenajarea unei benzi de circulație suplimentare în sensul giratoriu. „Nu se ia din spațiul verde. După rondoul din insulă urmează o parte cu piatră de pavaj. Se ia puțin din partea aceasta, se ia din trotuare, care sunt foarte largi, de jur împrejur. Vor fi mutați acei stâlpi care sunt pe toate laturile, încât să se poată muta trotuarele (…) Nu e cazul să se ajungă la micșorarea insulei din mijlocul sensului giratoriu”, declara primarul Timișoarei, astă primăvară. Intersecția din Piața Mărăști este una dintre cele mai aglomerate intersecții din orașul de pe Bega. Ea a fost dotată și cu semafoare, dar acestea sunt puse pe galben intermitent.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

4 comentarii pentru acest articol

martir a spus: (July 30th, 2017 at 11:59 )

1. Orice lucrare are nevoie de documentatie de executie – dle dr.ing, In documentatie trebuie sa fie prevazute conditiile tehnice, conditiile de calitate si un termen de finalizare. De ce nu faceti public proiectul si contractul: sa vada rimisorenii pe ce se dau banii..
2. Intersectia de la P-ta Marasti este aglomerata deoarece s-au activat 2 lucrari simultan – Popa Sapca si pasajul Jiul . Chiar cred ca ar fi interesant sa fie inceputa si aceasta lucrare – trafic blocat complet.!!

 
apimaritei a spus: (July 30th, 2017 at 14:50 )

Nu se zice rimisoreni, ci robusoreni!

 
Florin a spus: (July 30th, 2017 at 17:20 )

o banda in plus nu e o solutie, aglomaeratia tot va ramine.
un pasaj subteran ?

 
Costel a spus: (July 31st, 2017 at 09:46 )

Eu nu reusesc sa inteleg cum dracu te apuci sa faci o lucrare edilitara, care modifica trama stradala si circulatia fara PROIECT? Pai inseamna ca nu esti intreg la cap si te bazezi 100% pe Culita, dar faptul ca nu verifici ce se intampla in primarie e vina Primatului 100%!!!

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

drdp

Cum scăpați de înghesuiala de pe DN68A Margina – Ilia. DRDP spune că sunt și rute alternative

DN 68A Margina – Ilia este unul dintre cele mai aglomerate și mai stricate drumuri din Timiș. Vacanța crește și mai mult traficul, asta în condițiile în care, în această perioadă, se fac și lucrări de reparații. Cei de la DRDP le recomandă șoferilor rute alternative.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Cum scăpați de înghesuiala de pe DN68A Margina – Ilia. DRDP spune că sunt și rute alternative

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Regia Autonomă „Administrația Canalului Navigabil Bega” are consiliu de administrație, din care face parte Titu Bojin, dar și director interimar. Este vorba despre Gheorghe Tătar, un colaborator apropiat al lui Bojin. Când vor circula vaporașele e încă greu de spus. Ministerul Transporturilor face acum concursuri de angajare la regie.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Titu Bojin și un fost director din CJ Timiș, șefi interimari la… vaporașele Primăriei Timișoara
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com