Autostrada spre Arad e în grafic, dar tronsonul Timişoara-Lugoj nu va intra în lucru prea curând. Ministrul Anca Boagiu spune că de vină sunt „contestatarii de profesie”, care şi-au făcut un obicei din a tărăgăna procedurile de atribuire.
Ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, a venit la Timişoara pentru a vedea care este stadiul lucrărilor la autostrada spre Arad. Oficialul a vorbit însă şi despre alte tronsoane de autostradă din zonă. Boagiu a afirmat că, din informaţiile pe care le are, proiectarea tronsonului de autostradă Nădlac-Arad este aproape gata, aceasta urmând să intre în execuţie la finele lunii viitoare. În ceea ce priveşte tronsonul de autostradă Timişoara-Lugoj, ministrul spune că acest contract întâmpină probleme. „Pe tronsonul Timişoara-Lugoj există o problemă cu o contestaţie făcută de contestatari de profesie. Dacă vă uitaţi la firmele care au făcut contestaţia, veţi vedea că sunt firme care şi-au făcut o meserie din a contesta lictaţiile. Aşteptăm decizia CNSC pentru a semna şi pe acest tronson”, a afirmat ministrul Transporturilor. CNADNR a atribuit patru contracte pentru supervizarea lucrărilor de construcţie a autostrăzilor Nădlac-Arad, Timişoara-Lugoj, Lugoj-Deva şi Orăştie-Sibiu, cu o valoare totală de 93,7 milioane lei, fără TVA. Rezultatele pentru două dintre acestea au fost contestate. Este vorba despre contractul pentru supervizarea lucrărilor la autostrada Timişoara-Lugoj, câştigat de compania franceză Louis Berger, cu o ofertă de 23,05 milioane lei, fără TVA, şi contestat de asocierea românească Omicron-Amepro-Septembrie Consulting. Celălalt contract contestat vizează consultanţa pentru lucrările la Orăştie-Sibiu, cu o lungime de 82 km, câştigat de asocierea Consitrans-VIA Design-Omicron-Amepro pentru 31,59 milioane lei, fără TV, şi contestat de .consorţiul Egis România-Ingedia România-Transproiect 2001.
Comentarii prin facebook