Compania Auchan rebranduiește, în primele două luni ale anului, mai multe hipermarketuri real din țară. Printre acestea, cele din Ploiești, Baia Mare, Pitești, Cluj-Napoca și Berceni, dar și Timișoara Sud. Francezii au cumpărat lanțul real în toamna anului 2012, tranzacția fiind aprobată de Consiliul Concurenței în vara lui 2013.
În ultima parte a anului trecut, Auchan a rebranduit şapte hipermarketuri real, din care două în București și câte unul în Braşov, Oradea, Constanţa, Sibiu şi Satu Mare. Până în martie, vor purta noua siglă și magazinele din Baia Mare, Berceni, Piteşti şi Cluj, precum și cel din Calea Șagului, în Timișoara. Programul de rebranduire se va încheia în aprilie, ultimele magazine fiind cele din Bacău, Bucureşti – AFI Cotroceni, Craiova, Deva, Galaţi, Târgu Mureş şi cel din Calea Aradului, din Timișoara. Operațiunea de transformare a hipermarketurilor va costa 40 de milioane de euro. Tranzacţia Auchan-Real a fost finalizată pe 12 septembrie 2013. Auchan România ajunge astfel la 31 de magazine deschise şi alte două în construcţie și devine unul din primii cinci cei mai mari angajatori privaţi din România. Până la deschiderea sub noul brand, magazinul real din Calea Șagului va derula o campanie mare de reduceri, anunțată deja prin pliante publicitare în cartierele din partea de sud a Timișoarei.
Comentarii prin facebook