Grindeanu ii cere lui Robu sa-si bage mintile in cap, daca nu vrea sa blocheze CL

Președintele PSD Timișoara, Sorin Grindeanu, a reacționat foarte dur la adresa primarului Nicolae Robu, după ce acesta a declarat că nu-l va valida în funcție de consilier local pe social-democratul Dan Idolu, în locul colegului său de partid, Florică Bîrsășteanu, ajuns deputat. Grindeanu îi cere primarului să-și bage mințile în cap, dacă mai vrea să-și treacă vreun proiect prin consiliul local.

grindeanu robu
Problemele din Consiliul Local Timișoara sunt departe de rezolvare. Scandalul a început pe 6 iunie, când noua majoritate, formată din PSD, PP-DD și UpT, a încercat să îl înlocuiască pe Dan Diaconu din funcția de viceprimar. Tentativa a eșuat, după ce doi consilieri din noua majoritate nu s-au conformat ordinelor. E vorba de Petrică Folică de la PP-DD și încă un consilier considerat „trădător”, se pare de la PSD. Acum lucrurile se complică și mai mult, în urma alegerilor de pe Colegiul 3, câștigate de Florică Bîrsășteanu (PSD), care a părăsit funcția de consilier local. În locul său ar trebui să vină Dan Idolu, un alt social-democrat. Cu toate acestea, Nicolae Robu se opune mutării, pe principiul că USL există… în teorie. Astfel, pentru ca Idolu să ajungă în funcție este nevoie și de acordul PNL, iar Robu nu dorește acest lucru.

Social-democrații sunt nemulțumiți de atitudinea primarului, unul dintre cei mai vehemenți fiind președintele PSD Timișoara, Sorin Grindeanu, mai vechi „amic” al lui Nicolae Robu. „Vom discuta şi cu cei de la PP-DD şi cu cei de la PNŢCD. Există o modalitate de a protesta, ceea ce nu e bine pentru oraş. Dar ăsta e Nicolae Robu, un om conflictual, care nu ţine cont de legitimitate, de votul oamenilor. În mod normal, a plecat Florin Bîrsăşteanu, vine Dan Idolu. Chestiunea e dusă într-o zonă în care sigur Timişoara nu a mai fost. Dar sub conducerea lui Nicolae Robu e posibil orice. Vrea primarul să nu mai treacă niciun proiect la vot? Pentru că la asta se va ajunge dacă nu îşi va băga minţile în cap!”, a declarat Grindeanu. El a afirmat totuși că aleșii PSD nu vor să instituie un blocaj în CLT, dar acolo se va ajunge în cazul în care nu va fi validat Idolu.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

4 comentarii pentru acest articol

Omu' Nou a spus: (iunie 23rd, 2014 at 18:17 )

….primarul vopsit la par si la suflet nu mai are pic de rushine , dupa ce a fost ajutat sa ajunga primar cu sprijinul hotarator al PSD-ului , acuma face pe nebunul ….. este cazul domnule Grindeanu sa nu-l lasati sa-si faca de cap …. ca nu este pe mosia lui …. trebuie blocat CL si sa se organizeze alegeri pentru un nou CL…. atunci sa vad cati liberali mai intra-n CL….

Boul de grindeanu a spus: (iunie 23rd, 2014 at 20:38 )

Acum, că tot vorbim de două mașini de pompieri ”nou-nouțe” – nu-i așa? – închiriate de o firmă de București către Aeroportul Internațional Timișoara, pe rate lunare de circa 17.000 euro, așezați-vă bine în fotolii, strângeți-vă bine centurile de siguranță, că urmează să vă spicuim dintr-un referat de securitate, întocmit chiar de angajații AIT, chiar înainte de preluarea mega-mașinilor de pompieri. Practic, prima inspecție tehnică a celor doi mamuți, intutulați mai ceva ca-n filmele Olimpului Antic, recte Titan 1 și Titan 2, a avut loc la data de 18 ianuarie 2013, adică cu 5 zile înainte de marele anunț pe mass-media, făcut de directorul Dan Idolu. Așadar, la verificarea Titan 1, cu nr de înmatriculare B-08-KKA, s-au constatat următoarele deficiențe: ”anvelopa roata 1 punte dreapta spate – uzură maximă până la limitatorul de uzură, lipsă capac ieșire apă dreapta, halogen Hella nr. 2 stânga – suport rupt, anvelopa roata 1 punte stânga spate – uzură maximă până la limitatorul de uzură, halogen lateral stânga sus numărul 1 – lipsă bec și sticlă, halogen lateral stânga sus nr 1,2,3 – lipsă plasă metalică de protecție, tapițerie tavan cabină auto – deteriorată, tapițerie scaune 1 și 3 cabună – deteriorată, suporți tuburi de oxigen la scaunele 1,2,3 cabină – lipsă, lipsă 1 buc. furtun de absorbție tip B (3 din 4) și lipsă scări”. Mai departe, la autospeciala de pompieri, cunoscută ca Titan 2 și înmatriculată cu numărul B-08-FCV, specialistii PSI ai AIT au constatat, în scris, următoarele probleme: ”cablu hidraulic tun suplimentar frontal – deteriorat, lamă ștergător 1 stânga – lipsă,3 halogene frontale – nefuncționale – posibil bec ars, lampă albastră cabina, dreapta sus – 2 becuri arse, geam cabină ușa dreapta – fisurat, parbriz fisurat în partea stangă: una fisură centrală mare și 6 fisuri ramificate, lipsă scări, țeavă autoprotecție cabină – ruptă în partea stângă, anvelopa roata 2 stânga spate – uzură peste limitatorul de uzură, semnalizator lateral stânga spate – rupt, lispă halogen mobil de cabină – 1 buc din două, anvelopa roata 2 dreapta spate – uzură peste limitatorul de uzură, lipsă mufă contact la halogen mobil de cabină și bloc lumini poziție/frână dreapta spate – 3 becuri arse”. Și, cum spuneam, 2 mașini noi-nouțe, nu?!?

Grindeanu a spus: (iunie 23rd, 2014 at 20:40 )

Aceste două mașini ”noi-nouțe”, pentru care AIT plătește o grămadă de bani unei companii bucureștene, în loc să fi cumpărat unele noi, iar cu banii de chirie să fi plătit rate de leasing, astfel încât, la final, să devină proprietar, au istoria lor, încă din momentul în care au fost aduse pe ”Traian Vuia”, chipurile, pentru a crește protecția PSI a aeroportului bănățean. În primul rând, la nici două luni de la ”inaugurare”, unul dintre Titanii lui Dan Idolu a ”cedat nervos”, in sensul că, la o presiune de: 6 atmosfere, unul dintre cauciucuri, fix cel care fusese reperat ca fiind ”uzat pana la limitatorul de uzură”, a explodat ! Noroc ca nu era nici un pompier lângă mașină, când s-a întâmplat ”cataclisma, dar e cert un lucru: înlocuirea cauciucului a durat două săptămâni, din lipsa de bani pentru AIT, întrucât o anvelopa, la asemenea forme și dimensiuni, costă nici mai mult nici mai puțin de 20.000 RON! O lună mai târziu, adică în aprilie, în timpul unui exercitiu, s-a spart blocul motor la Titan2…cel nou-nouț! Așa că, a fost adusă o a treia masina, până s-a inlocuit bloc motor la Titan 2, evident, pe banii AIT. Unde mai pui că, la defectiunile inițiale, constatate visual de angajații AIT, chiar în momentul preluării autospecialelor, s-au mai adăugat, la o verificare amanunțită, garniturile și cuplele metalice de la ambele la mașini, atât Titan1 cât și Titan2. Asta pentru că la prima proba de umplere cu apă a tancurilor interne, s-au golit de lichid, de la sursa de alimentare și pana la biuța PSI, adică în vreo 200 metri, parcurși în 2 minute. Pe ceas! Și atunci, revenid la comunicatul din mass-media de casă a lui Daniel Idolu, cum rămâne cu capacitatea mașinilor de pompieri, de a face posibilă ”orice intervenție în nici 3 minute”, dacă pista AIT are 3500 m, iar titanii ăștia au reușit performanța de a parcurge, în 2 minute, nici 200 m?!? În fine, la toate aceste mașini ”noi-nouțe”, AIT a mai cumpărat și garnituri pentru rezervoarele de spumă, pe aceleași considerente ca și cele legate de pierderile masive de apă! Și, ca să încheim și acest episod, în același stil triumfalist, tocmai pentru că Dan Idolu este un mare amator al acestui gen de rapsodii, vă mai spunem că, în urma întocmirii raportului inițial, în care s-au constatat defecțunile la cei doi Titani, seful PSI de pe AIT, Horia Secăcean, a fost destituit din funcție! Și asta pentru că omul e un ”amator”, iar Idolu a mizat pe faptul că cele două mașini de pompieri noi- nouțe – nu-i așa? – vor primi recepția pe semnatură, fără a se face constatările de defectiuni la preluarea de catre Aeroportul Internațional Timișoara. Curat ghinion pentru Horia Secăcean care, mai nou, face pe taximetristul…

Hotii a spus: (iunie 23rd, 2014 at 20:41 )

Și mostrele de management oferite de pesedistul Dan Idolu nu se opresc la SC Cago Globe SRL, întrucât, la data de 23 ianuarie 2013, directorul AIT anunță cu surle și trâmbițe, în MASS-MEDIA de casă, pe care o întreține cu contracte din bani publici, că Aeroportul Internațional „Traian Vuia” Timișoara ” are două autospeciale noi-nouțe, care vor acționa în caz de incendiu. Acestea pot interveni în mai puțin de trei minute.Cele două autospeciale PSI, specifice activității aeronautice, având tracțiune integrală 6×6, sunt dotate cu echipamente de descarcerare și au un sistem de intervenție rapidă, pe furtunuri de înaltă presiune, având în același timp două tunuri de refulare a apei și a spumei.Mașinile sunt atât de performante, încât, indiferent de intervenția necesară, aceasta se poate face în mai puțin de trei minute, ceea ce creste de la 7 la 8 categoria de protecție PSI a celui mai important aeroport regional din țară. În acest moment, parcul de intervenție rapidă numără cinci asemenea mașini. Creșterea la 8 a categoriei de protecție PSI nu înseamnă doar un grad mai mare de siguranță a pasagerilor și a aeronavelor, ci permite, conform reglementărilor internaționale, și aterizarea cu regularitate a avioanelor cu gabarit mai mare”. Cu ce nu se laudă, însă, Dan Idolu este că faptul că, atât de bine a fost întocmit caietul de sarcini pentru licitație, încât la start s-a prezentant o singură companie căreia, atât descrierea autoutilitarelor cât și capacitățile tehnice, i-au venit ca o mănușă: SC Compania Stingeri și Intervenții SA București! Cu atât mai mult cu cât vorbim de bani europeni, prețul contractului de închirere a celor două mașini de pompieri – cu volan pe dreapta – a fost omis, în declarația publică, de Dan Idolu. E de înțeles, atâta timp cît vorbim de o sumă fabuloasă de 2.700.000 RON, adică undeva în jur de 17.000 euro pe lună! Evident, cuantum în care statul român, recte AIT, ar fi putut lejer să cumpere două mașini similare și, cu siguranță, ratele de leasing ar fi fost mult mai mici. Unde mai pui că, la finalul ratelor, ”Traian Vuia” ar fi devenit proprietarul autoutilitarelor, nu doar un simplu chiriaș, care aruncă cu 600.000 euro pe fereastră!!!

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Cele mai citite articole


L'architect du beaute

Administratie vezi arhiva Administratie

Fidelity by Iulius Mall

Politica vezi arhiva Politica

isho.ro

Sport vezi arhiva Sport

Muzeul National al Banatului

Social vezi arhiva Social

Sky Group la 20 de ani: Povestea merge mai departe!

În urmă cu două decenii, un startup început în Timișoara a avut o altfel de abordare: să revoluționeze piața națională a imprimantelor, aducând inovație și eficiență în fiecare birou și în fiecare casă. Din 2004 și până acum, Sky Group s-a transformat într-un lider de necontestat în producție, import și distribuție. Astăzi, Sky Group nu...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Sky Group la 20 de ani: Povestea merge mai departe!
dermaskin-orizontal
gauss-topografie-timisoara_728x90px

Economic vezi arhiva Economic

Conducerea CCIA Timiș a participat la deschiderea FoodIntelForum

Președintele Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, Florica Chiriță, a participat la deschiderea oficială a celei de-a VII-a ediții a FoodIntelForum – Agribusiness – Producție alimentară/băuturi – Retail – Ho.Re.Ca., eveniment găzduit de Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București, sub cupola Leader Space. „Doresc să vă mulțumesc pentru invitația de a participa...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Conducerea CCIA Timiș a participat la deschiderea FoodIntelForum

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Alianța dreptei Unite este formată din susținători ai valorilor de dreapta și din oameni care conștientizează amenințarea ca PSD-ul să acapareze întreaga putere în România. Este un pericol cât se poate de real. Oamenii uită destul de repede anii 2000-2004, perioada Năstase, perioada Dragnea 2016-2020. În liniște, PSD-ul ne lucrează, pe fiecare dintre noi. Provin...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alin Nica: În patru ani, Dominic a schimbat multe în Timișoara. PSD nu s-a schimbat, pericolul e acolo.
CSC Dumbrăviţa se află în fața unui nou joc ce îi poate asigura, din punct de vedere matematic, îndeplinirea obiectivului. Sâmbătă, de la ora 11.00, pe arena „Ștefan Dobay”, vine Metaloglobus București. O victorie în această partidă ar echivala cu menținerea în Liga a II-a pentru al doilea an la rând al echipei de la...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Şansa salvării vine sâmbătă
Veselie mare, vineri dimineața, la Biroul Electoral Municipal Timișoara. Nicolae Robu, la braț cu Alfred Simonis au venit să depună candidatura fostului primar la obținerea unui nou mandat. Alături de el s-au mai aflat și cei doi noi lideri liberali trimiși de la București să ocupe locurile de șefi la PNL Timiș și Timișoara, dar...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Alianța PSD – PNL a depus candidaturile la alegerile locale pentru Timișoara și Timiș/FOTO
Alfred Simonis, liderul PSD Timiș, le recomandă celor de la Consiliul Județean Timiș să facă deja cererea pentru emiterea hotărârii de guvern de demolare a stadionului Dan Păltinișanu, pentru ca această operațiune să meargă în paralel cu cea de proiectare și licitație, care e derulată de CNI. Această etapă nu e condiționată de demolare, spune...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Simonis sfătuiește CJ Timiș să se apuce de demolarea stadionului: ”Avem opt luni pentru proiectare, timp în care putem demola baza”
Președintele Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș, Florica Chiriță, a participat la deschiderea oficială a celei de-a VII-a ediții a FoodIntelForum – Agribusiness – Producție alimentară/băuturi – Retail – Ho.Re.Ca., eveniment găzduit de Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară București, sub cupola Leader Space. „Doresc să vă mulțumesc pentru invitația de a participa...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Conducerea CCIA Timiș a participat la deschiderea FoodIntelForum
Compania Colterm a decis ca în următoarea perioadă să oprească furnizarea energiei termice pentru încălzirea populației din sistemul de termoficare al orașului. Decizia a fost luată ca urmare a creșterii temperaturilor exterioare. Încălzirea va fi oprită cel târziu luni dimineața, dar parametrii de furnizare vor fi reduși progresiv în aceste zile. ”Având în vedere temperaturile...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Se oprește furnizarea căldurii la Timișoara
Checea există ca şi comună doar fiindcă nişte minţi luminate au decis, în urmă cu ceva ani, să pulverizeze vechile UAT-uri, înfiinţându-se astfel, doar în Timiş câteva zeci de comune noi, unele dintre ele neavând bani nici pentru salariile angajaţilor. (Precum în povestea cu bolovanul aruncat în baltă, acum alte minţi luminate încearcă să comaseze...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Jurnal de campanie (5). Poveste din Checea, comuna în care naşul şi finul se bat pentru funcţia de primar. Şi nu e singura curiozitate de acolo
În urmă cu două decenii, un startup început în Timișoara a avut o altfel de abordare: să revoluționeze piața națională a imprimantelor, aducând inovație și eficiență în fiecare birou și în fiecare casă. Din 2004 și până acum, Sky Group s-a transformat într-un lider de necontestat în producție, import și distribuție. Astăzi, Sky Group nu...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Sky Group la 20 de ani: Povestea merge mai departe!
Învățământul dual a fost unul dinte cele mai discutate subiecte de pe ordinea de zi a întâlnirii membrilor guvernului veniți la Timișoara cu mediul de afaceri local. Această zonă e clar mai puternic dezvoltată decât Moldova, iar necesitatea de forță de muncă e mult mai mare, a spus premierul Marcel Ciolacu. Evoluția României este clar...
Citeşte tot articolul Citeste articolul Premierul Ciolacu a discutat cu mediul de afaceri local: E nevoie de forță de muncă înalt calificată
Top