Trenurile Regiotrans stau pe loc, calatorii se descurca cum pot

De marți, 17 martie, nu se mai poate merge la Reșița cu trenul. Compania Regiotrans nu mai are certificat de siguranță, așa că toate trenurile sunt suspendate. La nivelul Regionalei Timișoara, aproximativ 1.600 de oameni au abonamente pe garniturile Regiotrans.

regiotrans

Autoritatea Feroviară Română a retras operatorului Regiotrans certificatul de siguranţă, astfel că de marți, 17 martie, circulaţia tuturor trenurilor acestei societăți se suspendă. „S-a retras certificatul de siguranță, ca urmare a unor neconformități în activitatea de exploatare, prin utilizarea unor vehicule care nu corespund din punct de vedere tehnic. Constau în înscrierea eronată a unor serii de locomotive și vagoane, în neconformitate cu cele înscrise pe șasiul vagoanelor și locomotivelor respective, dar și o serie de uzuri ale materialului rulant folosit. Activitatea de evaluare a avut loc în ultimele două săptămâni. Ei știau că au aceste neconformități. Dacă vor fi remediate, se poate obține un nou certificat”, explică Gelu Dae, directorul AFER.

De această decizie este afectată și una dintre cele mai folosite linii din zonă, Reșița – Berzovia – Gătaia – Voiteni. Florin Niță, directorul Regiotrans Timişoara, spune că operatorul a contestat decizia AFER, dar procedura este de durată. „Ni s-a interzis să efectuăm transport pe căile ferate din România, deci nu sunt numai Timișoara și zona Banatului în această situație. Conducerea de la Brașov a trimis o contestație, dar nu știu în ce măsură se poate rezolva situația numai în baza acelei contestații. Conform reglementărilor AFER, contestația se rezolvă în 30 de zile, se poate însă și mai repede”, a declarat Niță. Regiotrans nu are posibilitatea să asigure călătorilor transportul prin alte mijloace, dar dacă vor exista solicitări, banii pe abonamente vor fi returnaţi. În Regionala Timișoara sunt circa 5.500 de călători pe zi şi aproximativ 1.600 abonamente înregistrate.

Autor
Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

Sandy a spus: (March 17th, 2015 at 18:13 )

Probabil, Regio au fost panditi la cotitura si li s-a administrat lovitura de gratie pentru a fi favorizati (a cata oara?) transportatorii rutieri, cei care pun in circulatie adevarate bombe pe roti, microbuzele uzate cu soferi incapabili. Vedeti cine castiga din tragerea pe linie moarta a Regiotransului si veti afla talcul acestei povesti despre “siguranta circulatiei feroviare”.

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com