In aprilie 2018 ar trebui sa avem 30 de Armonii. Ultimele tramvaie din contract pleaca in fabrica in aceste zile

În aprilie 2018, Timișoara ar trebui să aibă toate cele 30 de tramvaie modernizate. Ultimul contract cu asocierea Electroputere VFU Pașcani – Astra Vagoane Arad a fost semnat în aceste zile. Încă 8 garnituri vor pleca în ateliere. Până acum, în depoul RATT s-au întors 15.

În primăvara lui 2014, Electroputere VFU Pașcani și Astra Vagoane Arad au câștigat licitația privind reabilitarea tramvaielor din Timișoara. Aceasta prevede modernizarea, într-o perioadă de patru ani, a 30 de garnituri. Primele două au ajuns în orașul de pe Bega în vara lui 2015 și au fost numite „Armonia”. Au urmat încă două contracte subsecvente onorate integral, care au vizat 12 tramvaie. Conform celui de-al patrulea, în martie 2017 au trimise în fabrică încă 8 garnituri, o partea fiind încă în lucru. În total, s-au întors la Timișoara 15 „Armonii”, adică jumătate din cele prevăzute în contract. Acum, municipalitatea a semnat al cincilea, și ultimul, contract subsecvent cu Electroputere VFU Pașcani și Astra Vagoane Arad. „Prețul convenit pentru îndeplinirea contractului, plătibil prestatorului de către achizitor, este de 17,3 milioane de lei (echivalentul a 8 tramvaie), la care se adaugă TVA. Prețul este ferm și nemodificabil pe perioada de valabilitate a contractului. Durata prezentului contract este de 6 luni, dar nu mai târziu de 16 aprilie 2018”, se precizează în actul oficial. „Aceste tramvaie sunt noi, nu este vorba de o reabilitare în sensul de cârpăceală (…) s-a păstrat doar şasiul, care evident a fost recondiţionat. În rest, roţile, osiile, suspensia, continuând cu acţionarea, cu toată caroseria, absolut totul, e nou. Există încălzire la fiecare scaun, climatizare, supraveghere video, Internet wireless, informare audio-video cu mijloace moderne, practic există tot ce au acele tramvaie noi, care costă două milioane de euro bucata”, explica primarul Timișoarei, în iulie 2015. „Armoniile” au fost implicate, până acum, în câteva incidente în trafic, rămânând blocate de câteva ori pe linii, iar unii călători s-au plâns de țiuiturile constante care însoțesc fiecare călătorie. Reabilitarea unei singure garnituri costă aproximativ 2,5 milioane de lei, sumă care include TVA.

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

1 comentariu pentru acest articol

INO a spus: (October 27th, 2017 at 10:29 )

BOYS!IN SFARSIT O VESTE BUNA PT TIMISOARA!CE A PROMIS PRIMARUL NOSTRU A SI FACUT!BRAVO MAI ROBULANE!SA NE TRAIESTI SI LA CAT MAI MULTE MANDATE!AI SCHIMBAT ORASUL MULT IN BINE!DACA FACI SI PODUL DE LA SOLVENTUL VEI FII CEL MAI IUBIT OM DIN ISTORIA TIMISOAREI!

INO THE PERFECT SPIRIT OF TRUTH AND LIFE!

 
* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Gauss topografie timisoara

Administratie vezi arhiva Administratie

CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Degeaba le-au crescut salariile! Dacă nu strâng punga, s-ar putea trezi cu ele micșorate! Este avertismentul primarului Nicolae Robu către subordonații săi, înainte de rectificarea bugetară. Nu sunt bani, admite edilul, care a emis o notă internă prin care interzice angajarea oricăror cheltuieli fără aprobarea sa.
Citeşte tot articolul Citeste articolul La Primăria Timișoara ar putea scădea salariile. Robu, către angajați: Știți ce înseamnă să nu avem destui bani?
O oră pentru un acord de transfer al unor pacienți cu arsuri grave, obținut din Belgia. Un ministru, un secretar de stat și doi deputați care să se ocupe de toată povestea, din partea română. Se întâmplă la aproape 4 ani de tragedia din Colectiv, într-o țară care pare că n-a învățat nimic, spune deputatul PNL de Timiș Pavel Popescu.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Pavel Popescu (PNL): La 3 ani după Colectiv, România e un stat incapabil să-și salveze cetățenii
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top
WP Facebook Auto Publish Powered By : XYZScripts.com