Și a fost la Timișoara în week-endul trecut Răzvan Cuc, ministrul Transporturilor. Un individ pe care nu trebuie să-l asculți vorbind mai mult de zece secunde, pentru a-ți da seama că și-a atins nivelul de incompetență de foarte multă vreme, chiar prea multă vreme. Dar într-un guvern format din tot felul de politruci și țuțări de baroni locali, și-a găsit și acest om locul ca reprezentant al baronului de Giurgiu, Nicolae Bădălău. Și dacă tot a fost la Timișoara, dl Cuc ne-a promis încă o dată că vom avea constructor la centură la finele lunii octombrie. Asta, dacă nu sunt contestații. În cealaltă problemă care-i frământă pe timișoreni, și anume navigația pe Bega, s-a văzut că dl Cuc este absolut paralel cu chestiunea. Dar ce zic paralel, e total pe dinafară! Și asta cu toate că problema în cauză e la ministerul pe care cu onor îl conduce. Dacă totuși a venit la Timișoara, putea să se informeze puțin. Fiind vorba însă de o primărie condusă de un liberal, politrucul Cuc așteaptă ordin de la partid pentru a vedea cum să acționeze în continuare.
Venirea lui Cuc la Timișoara n-a avut însă legătură nici cu vaporașele primarului Nicolae Robu, nici cu centura. El a participat la o largă întâlnire a tuturor șefilor de secții de drumuri din România. Întâlnire organizată, se pare, impecabil de deja fostul director al DRDP Timișoara, Horațiu Simion. Deși descins pentru a-l debarca pe Simion, Cuc n-a putut să facă acest gest imediat din cauza organizării foarte bune. În schimb, avea deja în buzunar numele înlocuitorului. Este vorba de un anume Cristian Ispravnic, consilier județean PSD de Arad. Conform cutumelor PSD-iste, acest Ispravnic n-are nici cea mai mică treabă cu drumurile, în schimb e om de casă al președintelui PSD Arad, Dorel Căprar. (Apropo de acest Căprar, toți cei care-l cunosc spun despre el că e un adevărat „geniu”. În orice domeniu. )
Dincolo de faptul că PSD Arad a câștigat bătălia cu PSD Timiș în privința numirii unui om într-o importantă funcție, avem aici încă o dovadă a crasei iresponsabilități în care este tratată de acest guvern problema infrastructurii rutiere. Adică un vechi drumar fără carnet de partid este înlocuit cu un yes-man PSD-ist. De altfel, aceeași problemă există și la nivelul centralei CNAIR, devenită o cloacă de incompetenți, puși în funcții pe bază de carnet de partid sau copii, gineri, neveste, cumnați și amante de mahări PSD-iști. Fiindcă pentru PSD nu drumurile sunt cu adevărat prioritare, ci funcțiile din care se mai pot scoate unele beneficii. Și te miri atunci că, deși România e praf la nivel de infrastructură, la ultima rectificare bugetară s-au luat 60% din banii de la Transporturi fiindcă… n-au putut fi cheltuiți. Cel puțin aceasta este varianta oficială a guvernului.
P.S. Printre incompetenții care și-ar putea pierde locul în guvern în aceste zile se numără și Răzvan Cuc. Moment în care s-ar putea să cadă și aranjamentul cu Ispravnic(ul) lui Dorel Căprar.
Comentarii prin facebook