Aventurile Ispravnic(ului) PSD Arad in fruntea DRDP Timisoara. Adio, investitii in Timis! / FOTO

Ispravnic (potrivit DEX) – Dregător care ducea la îndeplinire o poruncă domnească sau (mai târziu) care conducea, ca reprezentant al domnului, un județ sau un ținut.

În urmă cu o lună, așa cum deBanat.ro anticipase deja, în fruntea DRDP Timișoara a fost instalat arădeanul Cristian Ispravnic, consilier județean PSD în Arad. Se întâmpla în ultimele zile de mandat ale fostului ministru al Transporturilor, Răzvan Cuc, și în urma lobby-ului puternic al liderilor PSD Arad. Care s-au plâns liderilor PSD de la nivel național că au nevoie de șefia unei direcții regionale, pentru a se bate cu primarul Aradului, Gheorghe Falcă. Și asta fiindcă liberalul ar controla toți șefii de deconcentrate din Arad. Zis și făcut, în fruntea DRDP Timișoara a fost numit acest Ispravnic, care până acum n-a ieșit în evidență decât cu faptul că ar fi un țuțăr al președintelui PSD Arad, Dorel Căprar.

Evident, omul n-are nicio treabă cu drumurile, dar e un PSD-ist demn de încredere și la toate priceput. Astfel, potrivit CV-ului său, în perioada 2003 – 2005, a fost șef al Agenției pentru Protecția Mediului Arad. De la Mediu a trecut la poluatori, din 2014 până la venirea în frunatea DRDP onducând ARR Arad. Cât privește studiile, a făcut în șapte ani (1983-1990) Facultatea de Construcții Civile Industriale și Agricole din cadrul Politehnicii Timișoara și se mai laudă cu un master și un curs postuniversitar la Universitatea „Vasile Goldiș” din Arad. Exact, e vorba de aceeași universitate unde și-a luat și „Genunche” Pop o diplomă, iar noul primar al Devei și-a trimis șoferul să dea un examen.

În fine, ajuns în fruntea DRDP, primul lucru făcut de Ispravnic a fost să schimbe organigrama, deși a fost sfătuit să nu facă acest lucru în prag de iarnă. Potrivit noii organigrame, care n-a fost încă acceptată de CA al CNAIR, în subordinea lui vor fi doi directori adjuncți și patru șefi de departamente. Mai mult, el vrea să scape de toți foștii șefi, inclusiv de directorul economic, Costin Purceld, membru al PSD Timiș. (A vrut să arate că PSD Arad e mai tare ca PSD Timiș.) Singurul care a rămas în schemă, ca șef de departament, este fostul șef al regionalei, Horațiu Simion, dar nu fiindcă l-a vrut Ispravnic, ci pentru că așa s-a decis la nivelul CNAIR.
De departe, cel mai important departament este cel de Investiții, reabilitări, autostrăzi, în fruntea căruia a propus-o pe Carmen Gheorghiță, inginer la DRDP. Ce calitate are acesta? Exact, e membră PSD Arad. Prin acest departament trec toți banii regionalei, aici se decid investițiile etc. Nici Gheorghiță nu e inginer de drumuri, fiind la bază subinginer, pentru ca ulterior să-și ia o diplomă de inginer la specialitatea Inginerie Economică.

Ei bine, vă veți întreba – și pe bună dreptate – ce au toate aceste lucruri cu Timișoara, cu Timișul. Păi au, fiindcă, de acum înainte, toate investițiile, câte or fi și ele, vor merge spre Arad! Pentru ca PSD Arad să se poată lăuda cu propriile realizări în disputa cu Ghiță Falcă. Și deja există două mari obiective, respectiv două pasaje rutiere. Primul este peste Centura Aradului pe deasupra căii ferate București – Arad, iar al doilea, peste calea ferată Arad – Curtici. De altfel, la cel de-al doilea obiectiv, a descins recent întreaga conducere a PSD Arad, în frunte cu ministrul Mihai Fifor și președintele organizației, Dorel Căprar. La acțiune a fost prezentă și Carmen Ghiorghiță. Mai mult, săptămâna trecută, Ispravnic a fost la București la o întâlnire cu ministrul Transporturilor, Felix Stroe, și șefii CNAIR. Deși a fost sfătuit să ridice problema Centurii de Sud, principalul obiectiv al DRDP Timișoara, Ispravnic n-a scos niciun cuvânt despre ea. Se știe, licitația pentru proiectarea și construcția acesteia se amână la nesfârșit. Iar cu desantul PSD Arad în fruntea DRDP Timișoara, cine știe ce ne mai rezervă viitorul…

Redacția deBanat.ro nu-și asumă responsabilitatea pentru comentariile postate de utilizatori.

Comentarii prin facebook

Scrie un comentariu

8 comentarii pentru acest articol

Muc cel Mic a spus: (November 9th, 2017 at 20:14 )

La asa management, astia nu vad ghioceii. Si iarna vine…….

Adina Pasaroiu a spus: (November 9th, 2017 at 21:27 )

Asa este

Muscalu a spus: (November 9th, 2017 at 21:28 )

Da

Linu a spus: (November 9th, 2017 at 23:00 )

A veni un comunist de la arad ca sa ne invet pe noi meserie ca la ei la Arad totul e bine si frumos si nu mai au ce construi ca au facut deja de toate bravo lor

Usrist a spus: (November 9th, 2017 at 23:58 )

Si nu avea dreptate Drula cand zicea ca poljtica nu are ce cauta in domeniul asta ?!
Cum sa mearga ceva in tara asta cu aemenea specimene in domenii esentiale ?!?!

anteconbega a spus: (November 11th, 2017 at 06:45 )

Domnu’ Linu, credeţi că era mai bun un comunist de la Timişoara? Tot un drac.

Linu a spus: (November 11th, 2017 at 09:00 )

La timisoara nu sunt comunisti ca noi ne-am luptat cu ei inca din totdeauna si ei nu au avut aici succes dar si daca era un comunist din timisoara macar era de al nostru nu inteleg de ce trebuie adusi de la 50km cand gasim si aici

Gheorghita a spus: (November 15th, 2017 at 15:49 )

Am rugamintea sa verificati informatiile difuzate, care nu corespund realitatii. Cu siguranta, cei care v-au transmis informatiile, v-au transmis informatii eronate, pentru a-si acoperi incompetenta.

* Nume
* Email
Website
Mesajul tau:
Campurile notate cu * sunt obligatorii

Articole asemănătoare

Fresh Kebab

Administratie vezi arhiva Administratie

DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad

Euroregiunea Dunăre – Criș – Mureș – Tisa (DKMT) a împlinit 20 de ani și a marcat aniversarea printr-un eveniment organizat la Novi Sad. Ea grupează cinci milioane de oameni, trei județe din Ungaria, patru din România și provincia autonomă Voivodina din Serbia. Unul dintre subiecte a fost reluarea discuțiilor legate de autostrada Timișoara - Belgrad.
Citeşte tot articolul Citeste articolul DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad
CCIAT

Politica vezi arhiva Politica

MNB – Muzeul Național al Banatului

Sport vezi arhiva Sport

Heraeus
Statiunea Buzias

Social vezi arhiva Social

Economic vezi arhiva Economic

Doar jumatate din firmele din Timis vor compensa sigur scaderea veniturilor angajatilor

Jumătate din firmele din Timişoara sunt hotărâte să compenseze scăderea salariului brut de la 1 ianuarie, pentru a acoperi trecerea contribuţiilor sociale exclusiv asupra angajaţilor, arată un sondaj derulat de una dintre companiile de consultanţă în domeniul resurselor umane, prezentă pe piaţa locală.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Doar jumatate din firmele din Timis vor compensa sigur scaderea  veniturilor angajatilor

Știri de ultima oră vezi arhiva Știri de ultima oră

Euroregiunea Dunăre – Criș – Mureș – Tisa (DKMT) a împlinit 20 de ani și a marcat aniversarea printr-un eveniment organizat la Novi Sad. Ea grupează cinci milioane de oameni, trei județe din Ungaria, patru din România și provincia autonomă Voivodina din Serbia. Unul dintre subiecte a fost reluarea discuțiilor legate de autostrada Timișoara - Belgrad.
Citeşte tot articolul Citeste articolul DKMT a facut 20 de ani. Dobra: Reiau discutia privind autostrada Timisoara – Belgrad
Posturile din consiliul de administrație de la SDM se împart, evident pe baza competenței, între meritocrații de partid. Sunt, probabil, singurii care se încumetă să depună dosare în vederea evaluării, pentru că, nu-i așa, responsabilitatea este uriașă, la o societate care are monopol pe tot ce înseamnă drumuri în Timișoara.
Citeşte tot articolul Citeste articolul De la paduri la drumuri. Adam Craciunescu, cap de lista intre candidatii pentru un post in CA de la SDM
Două timișorence și 10 firme sparg gheața către suprataxa pe paragină, instituită de Primăria Timișoara. În plenul de marți după-amiază, consilierii locali trebuie să aprobe 12 proiecte de majorare a impozitului pe teren, între 250 și 500%, pentru proprietarii care au ignorat avertismentele repetate ale Poliției Locale.
Citeşte tot articolul Citeste articolul Taxa pe paragina devine realitate la Timisoara. Primii proprietari care platesc impozite majorate cu 500%
Error, no Ad ID set! Check your syntax!
Top