Timișorenii care folosesc transportul în comun își pot spune acum opinia aproape în… direct! Chiar de pe telefonul mobil, în timp ce merg cu autobuzul. Asta, desigur, dacă nu e cumva prea mare înghesuială.
Primarul Nicolae Robu a anunțat, săptămâna trecută, care sunt rezultatele sondajului de opinie făcut pe Facebook, pe tema transportului în comun din Timișoara. Au răspuns în jur de 2.000 de oameni, iar prima concluzie a fost că, pentru fiecare linie, aproximativ jumătate din repondenți au spus că nu se pronunța asupra ei, pentru că nu o folosesc. „Am făcut ceva știință la viața mea și știu ce înseamnă abordare științifică mai mult decât alții. Nu este un sondaj fundamentat statistic și sociologic, ci dă informații de la segmentul de populație care este activ pe Facebook. Societatea are și un segment care nu știe ce este Facebook, și unul care știe, dar nu-l folosește. Este important să obținem informații în măsura în care le interpretăm corect, iar eu le interpretez corect”, declara Robu. Concluzia edilului a fost că pe linii precum 4, 9, 15, 16 și 33, transportul în comun este „bunicel”.
Acum, timișorenii sunt invitați să-și spună părerea de-a dreptul din mijloacele de transport în comun cu care se deplasează. Totul, grație unei noi aplicații realizate de un tânăr. „Se intră într-o aplicație care acum cuprinde niște întrebări legate de transportul în comun. Îîntrebările se pun chiar în mijloacele de transport în comun. În mijloacele de transport în comun se vor găsi aceste fișe care arată și adresa de introdus și conțin QR code. Se accesează informația și se răspunde la întrebările respective. În timp vom schimba întrebările”, a declarat, marți, primarul Nicolae Robu. Altfel spus, după ce așteptați câteva zeci de minute sau cum vă este norocul un autobuz, un tramvai sau un troleibuz, puteți să-i transmiteți apoi direct edilului cât de multă plăcere vă face această experiență.
Comentarii prin facebook