Reclamele online în scurt timp vor fi doar video. Asta anunță specialiștii în online și social media americani. Sicer să fiu, sunt curios cât va dura să devină virală și la noi treaba asta. Oricum, majoritatea site-urilor mari au câte un clip video pe care niciodată nu știi de unde să îl oprești.
Cred că intenționat butonul ce închide clipul este foarte bine ascuns, în așa fel încât să afli ce mașină a apărut sau ce medicamente cumpără Stela și Arșinel mai nou. Comunicarea vizuală pe cale video e mult mai directă, mai animată și psihologic atinge exact în subconștient. Așa că zeci de studii și informații culese despre publicul țintă sunt comprimate în 30 de secunde pentru a avea rezultatul scontat.
Online-ul a devenit cel care dictează trendurile în advertising, televizorul rezistă, căci găurile dintre generații sunt destul de mari și este doar o chestiune de timp până când mediul online va avea monopol. Exodul publicațiilor spre online a început demult, precum și al tuturor aplicațiilor, devenite din ce în ce mai utile.
Online avem de la cont bancar la listă de cumpărături și o mare pătură socială beneficiază de aceste comodități. Folosim tehnologia și în favoarea noastră și asta e bine. Bunicii ne consideră ciudați, iar cei ce vin după noi cu siguranță ne vor considera demodați.
Revenind la partea video, să nu uităm că suntem printre puținele țări din Europa ce se bucură de tehnologia 4G, asta pentru că video totul e mai direct, mai ușor, iar bunicul Skype are încă multe de arătat. Teleconferințele sunt la ordinea zilei, iar bebelușii sunt de mult timp supravegheați video. Până la urmă, un clip ia locul ambalajului, dar și al prospectului de folosință. Clipul te face să te identifici mai ușor cu produsul, cu natura sa și cu eventualele sale beneficii. Asta s-a vrut de la bun început, o informație transmisă subliminal în timp ce stăm comod.
TV-ul este demult online, iar cum orice gadget are camera, oricine este un mic star, un protagonist grăbit în a ajunge viral. Comportamentul omului de rând a ajuns mainstream în publicitate, pentru că până la urmă oricine este un consumator. Sper doar ca în viitorul apropiat să nu dispară și scrisul de mână.
Comentarii prin facebook